بازدید 3025
جدال فردا با قزاقستان برای کسب برنز

زورمان به ژاپن نرسید، واترپلو به رده‌بندی رفت

کد خبر: ۱۱۹۷۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۰ 06 October 2023

تیم ملی واترپلوی ایران با شکست مقابل ژاپن از صعود به نیمه‌نهایی بازی‌های آسیایی بازماند.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم ملی واترپلوی ایران در مرحله نیمه‌نهایی بازی‌های آسیایی هانگژو از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه امروز (جمعه، ۱۴ مهر) به مصاف ژاپن رفت و شکست خورد.  

مردان واترپلو ایران اگرچه شروع خوبی داشتند و دو بار با یک گل از حریف قدرتمند خود پیشی گرفتند اما این تیم ژاپن بود که نبض بازی را بدست گرفت و وقت قانونی نخست این بازی با نتیجه 4 بر 2 به سود ژاپن به پایان رسید. در ادامه ژاپنی‌ها اختلاف را بیشتر کردند و وقت دوم این بازی با نتیجه 9 بر 4 به سود ژاپن تمام شد. واترپلوئیست‌های ایران در این دیدار جنگیدند اما حریف این تیم قدرتمند نشدند و در نهایت با نتیجه 18 بر 11 مقابل ژاپن شکست خوردند و از صعود به فینال بازماندند. 

زورمان به ژاپن نرسید، واترپلو به رده‌بندی رفت

شاگردان مهدی پنام‌تاش در مجموع چهار کوارتر با نتیجه ۱۸ - ۱۱ شکست خوردند و از صعود به فینال بازماندند. به این ترتیب ایران همانند دوره قبل راهی رده‌بندی شد و فردا باید برای کسب بزنز تلاش کند.  

تیم ملی واترپلو ایران در دور قبلی این مسابقات موفق شده بود پس از 44 سال مدال برنز بازی‌های آسیایی جاکارتا 2018 را بدست آورد که فردا (شنبه) بار دیگر برای کسب این مدال ارزنده تلاش خواهد کرد.

نتایج چهار کوارتر بازی امروز مقابل ژاپن یکی از بهترین تیمهای جهان به شرح زیر رقم خورد:

کوارتر اول: ۴ - ۲ ژاپن

کوارتر دوم: ۵ - ۲ ژاپن

کوارتر سوم: ۵ - ۴ ژاپن

کوارتر چهارم: ۴ - ۳ ژاپن 

مرحله رده‌بندی این رقابت‌ها فردا (شنبه، ۱۵ مهر) برگزار می‌شود و تیم ایران برای کسب مدال برنز تلاش می‌کند.

نتایج جمعه 14 مهر ۱۴۰۲ (6 اکتبر ۲۰۲۳) روز پنجم

17 سنگاپور 9 -  6 تایلند ساعت ۱۰:۳۰

18 کره جنوبی 15 -  11 هنگ کنگ ساعت ۱۲:۰۰

19 ایران 11 -  18 ژاپن ساعت ۱۴:۳۰

20 قزاقستان – – چین ساعت ۱۶:۰۰

پرونده این دوره از مسابقات واترپلو بازی‌های آسیایی که با حضور 8 تیم از روز دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲ (دوم اکتبر ۲۰۲۳) آغاز شده بود، فردا ۱۵ مهرماه (۷ اکتبر ۲۰۲۳) در مرکز ورزشی هوانگلونگ پیگیری و به پایان خواهد رسید.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری