بازدید 2206
۳

رئیسی: نتانیاهو جنایتکار جنگی است و باید محاکمه شود

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران در گفتگو با خبرنگاران شبکه‌های تلویزیونی المنار، الاقصی، المسیره، الاتجاه و فلسطین الیوم به بررسی تازه‌ترین تحولات مربوط به تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه پرداخت و گفت: مسئله فلسطین مهمترین مسئله جهان اسلام است.
کد خبر: ۱۲۰۶۱۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۵ 23 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران در گفتگو با خبرنگاران شبکه‌های تلویزیونی المنار، الاقصی، المسیره، الاتجاه و فلسطین الیوم به بررسی تازه‌ترین تحولات مربوط به تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه پرداخت و گفت: مسئله فلسطین مهمترین مسئله جهان اسلام است.

وی ادامه داد: نبرد طوفان الاقصی به شکست نظامی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی منجر شد. آنچه در هفتم اکتبر اتفاق افتاد، پاسخ به ظلم و ستم رژیم صهیونیستی و دفاع مشروع از حقوق ملت فلسطین بود. رژیم صهونیستی پس از هفتم اکتبر و آغاز نبرد طوفان الاقصی کاملا از هم فروپاشید و آمریکایی‌ها تلاش می‌کنند، این رژیم را سرپا نگه دارند.

رئیس تأکید کرد: رژیم صهیونیستی در نوار غزه هیچ دستاوردی کسب نکرده است و نبرد طوفان الاقصی باعث بیداری گسترده در میان ملت‌های جهان شد. نبرد طوفان الاقصی همه معادلات را تغییر داد و اکنون مسئله فلسطین به مسئله نخست و اصلی در جهان تبدیل شده است. 

رئیس جمهور تصریح کرد: نتانیاهو جنایتکار جنگی است و باید محاکمه شود و او نخستین قربانی نبرد طوفان الاقصی است؛ به همین علت نتانیاهو و اعضای کابینه اش می‌خواهند این جنگ ادامه داشته باشد.

رئیسی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران از مقاومت حمایت می‌کند چرا که آن را حق مشروع و مسئله‌ای انسانی می‌داند. ما باید از دیگران سؤال بپرسیم چرا از مقاومت حمایت نمی‌کنند؟

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
نتانیاهو کثیف ترین انسان است
نتانیاهو انسانی متوهم و جنایتکارست
آقای رییسی باز دستور دادند. و مثل همیشه …..
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات