بازدید 1666
۲

اجراي طرح پاکسازي مناطق آلوده به موادمخدر در اهواز

فرمانده انتظامی اهواز از جمع آوری ۶۵ معتاد متجاهر و کارتن خواب و انتقال به مرکز ترک اعتیاد در این شهرستان خبر داد.  
کد خبر: ۱۲۱۷۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۲ 24 January 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرهنگ  حسین زلقی  گفت:  در اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر، ماموران این فرماندهی وکلانتری‌های تابعه پس از هماهنگی قضائی نسبت به جمع آوری معتادان متجاهر و پرخطر در سطح شهر اهواز به مدت ۲۴ ساعت به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح، پلیس با رعایت موازین شرعی و قانونی و رعایت حقوق شهروندی وارد عمل شده و با ورود به محل‌های پاتوق افراد معتاد متجاهر و کارتن خواب که باعث سلب آسایش عموم شهروندان شده بودند، آنها را جمع آوری کردند.

سرهنگ زلقی در ادامه تصریح کرد: در اجرای این طرح تعداد ۶۵ نفر معتاد متجاهر و کارتن خواب را از شهر اهواز جمع آوری و جهت بهبود وضعیت و همچنین ترک اعتیاد به مرکز ترک اعتیاد انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز ادامه داد: پلیس مبارزه با موادمخدر با همکاری ماموران یگان امداد و کلانتری‌ها با کار اطلاعاتی ۲ نفر توزیع کننده مواد مخدر را شناسایی و دستگیر کردند، که پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
فقط دو نفر توزیع کننده مواد مخدر دستگیر شدن اون هم توی سطح شهری مثل اهواز تازه به قول خودشون با کار اطلاعاتی!!!!!!!!!
مومن این دو تا توزیع کننده بودن و اون 65 تا مصرف کننده و متجاهر و کارتون خواب
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری