بازدید 2350

راز گشایی از یک پرونده‌ قتل پیچیده در بم

دادستان بم از کشف راز قتل زن جوان پس از گذشت یک سال و دستگیری شش متهم دخیل در این جنایت هولناک خبر داد.
کد خبر: ۱۲۳۹۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۳ 28 May 2024

به گزارش تابناک، بهنام جعفری زاده گفت: حدود یک سال قبل، مرد و زن جوانی مورد آدم ربایی مسلحانه قرار گرفتند که پس از گذشت سه ماه با تلاش‌های صورت گرفته، مرد ربوده شده از چنگال آدم ربایان آزاد شد، اما از سرنوشت زن جوان خبری نبود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم افزود: تا اینکه در فروردین امسال با پیگیری‌های انجام شده از سوی بازپرس شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بم و کارآگاهان ویژه‌ی پلیس آگاهی استان، راز این قتل کشف و طی عملیات‌های غافلگیرانه تعداد شش متهم دخیل در این جنایت دستگیر و با انجام تحقیقات شبانه روزی متهمان اعتراف کردند و جنازه‌ مقتول در بیابان‌های اطراف شهرستان بم کشف شد. 

جعفری زاده اظهار داشت: در این رابطه دو قبضه سلاح غیرمجاز کلت کمری کشف شد و هم اکنون متهمان تحت قرار بازداشت موقت در بازداشت به سر می‌برند و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد. 

این مقام قضایی ضمن قدردانی از تلاش‌های بازپرس پرونده در انجام تحقیقات و کشف حقیقت هشدار داد، با هرگونه اقدام خلاف امنیت به ویژه جرایم خشن بدون هیچ اغماضی برخورد قاطع خواهد شد و اشد مجازات برای مرتکبان این نوع جرایم در نظر گرفته خواهد شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# سعید جلیلی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری