بازدید 11475
۵
مصاحبه اختصاصی تابناک با معاون حقوقی رئیس جمهور

دهقان: هرگز کاندیدای ریاست جمهوری نمی‌شوم/ کابینه دولت سیزدهم از حضور مخبر در انتخابات حمایت می‌کند؟+فیلم

محمد دهقان، معاون حقوقی رییس جمهور، در پاسخ به سوال تابناک مبنی بر اینکه آیا اعضای کابینه سیزدهم از حضور مخبر در انتخابات حمایت می‌کنند؟ گفت: طبق قانون هیچ یک از اعضای فعلی دولت نمی‌تواند از جایگاه و امکانات خود برای حمایت از کاندیدای خاصی استفاده کنند و جرم به حساب می‌آید.
کد خبر: ۱۲۴۰۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۹ 30 May 2024

به گزارش تابناک، جلسه هیئت دولت چهارشنبه (9 خرداد 1403) با حضور اعضای کابینه دولت سیزدهم با فضایی متفاوت از گذشته برگزار شد و از پرتکرارترین سوال خبرنگاران از اعضای هیئت دولت اعلام کاندیداتوری آن‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری پیش رو بود. 

تعداد بازدید : 494

وزرای کابینه دولت سیزدهم اظهارات متفاوتی در این زمینه داشتند، از اعلام صریح ضرغامی مبنی بر اینکه «در انتخابات شرکت نمی‌کنم، خیالتان راحت» گرفته تا جواب سربالای زاکانی به این سوال، و اکتفا به این که «رسیدگی به ساخت 200 هزار واحد مسکونی در تهران» را در اولویت دارد.

 

محمد دهقان، معاون حقوقی رییس جمهور، نیز در پاسخ به این سوال تابناک که کاندیدای ریاست جمهوری می‌شوید؟ گفت: هرگز!

 

وی در ادامه درباره حضور محمد مخبر، سرپرست ریاست جمهوری در انتخابات پیش‌رو توضیح داد: هیچ یک از اعضای سران قوا برای حضور در انتخابات منع قانونی ندارند.

 

او در پاسخ به اینکه آیا اعضای کابینه سیزدهم از حضور مخبر در انتخابات اسقبال می‌کنند یا خیر؟ گفت: طبق قانون هیچ یک از اعضای فعلی دولت نمی‌تواند از جایگاه و امکانات خود برای حمایت از کاندید خاصی استفاده کنند و جرم به حساب می‌آید.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۵
اصلا کی تورا می شناسه !!!!!!
نه اقای دهقان التماس میکنیم التماس !!بیایید و مرحمت کنید و منت گذاشته کاندید شوید و این کشور را نجات دهید !!!
نه جون من بیا کاندید بشو .
نه تو رو خدا بیا بشو آخه برادر من شما چه تخصص و سابقه مثبت مدیریتی داری؟
همین که ایشان در توان خودش انجام چنین کاری را نمی بینه و کاندیدا نمی شه هزار بار شرف داره به امثال جلیلی که می دونه توان اداره یک نانوایی را هم نداره اما ادعای ریاست جمهوری را هم داره
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری