بازدید 2199

برگزاری همایش جایزه ویژه شهید بهروز مرادی در منطقه آزاد اروند

مدیرتوسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند، گفت: با توجه به تفاهم‌نامه صورت گرفته فی ما بین سازمان منطقه آزاد اروند و دانشگاه هنر اصفهان و بمناسبت هفته صنایع دستی؛ همایش جایزه ویژه «شهید بهروز مرادی» در منطقه آزاد اروند برگزار می شود.
کد خبر: ۱۲۴۰۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۷ 01 June 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، امیرهوشنگ بابامرادی هدف از اهدای جایزه دانشگاهی شهید بهروز مرادی، «ارتقای هنر پایداری و پژوهش آن» را از رهگذر بزرگداشت پدیدآورندگان آثار هنری و پژوهشی برجسته، بدیع، خلاق و پیشرو دانست و افزود: این همایش در مهر ماه سال جاری به مدت 10 روز و هم زمان با هفته صنایع دستی در منطقه آزاد اروند اجرایی خواهد شد.

وی اظهار داشت: افتتاحیه این رویداد از تاریخ25 الی 30 شهریور با برپایی نمایشگاهی از آثار ارسالی به این همایش در دانشگاه هنر اصفهان برگزار خواهد شد.
بابا مرادی ادامه داد: اختتامیه همایش جایزه ویژه شهید بهروز مرادی نیز با راه اندازی نمایشگاه آثار ارسالی  از تاریخ یک مهر ماه شروع و تا چهارم در منطقه آزاد اروند، اجرا خواهد شد و به نفرات اول تا سوم جوایز نفیسی تقدیم می گردد. 

مدیرتوسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند، در توضیح آثار ارسالی به این رویداد فرهنگی، گفت: پس از فراخوان اولیه تعداد 182 نفر ثبت نام کرده و در نهایت 261 اثر ثبت شد که از این  تعداد 71 اثر مربوط به عکاسی، 36  اثر نقاشی، 48  اثر گرافیک، 30  اثر خوشنویسی، 48  اثر پژوهش های هنری و 28 اثر مربوط به جایزه ویژه است.

بر اساس این گزارش در بخش پژوهشی، مقالات برگزیده پس از داوری به صورت پنل یا پوستر در قالب نمایشگاه آثار هنری در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

موضوعات و مصادیق بسیاری مانند شهادت، جبهه مقاومت، ائمه اطهار،  شهید بهروز مرادی، ۲۴هزار شهید استان اصفهان، راهیان نور، راهیان پیشرفت،  اقتصاد مقاومتی، گردشگری جنگ ، اربعین حسینی،  شهدای گمنام، تشییع پیکر شهدا، مادران شهید، خویشتن‌داری، جبهه های مقاومت، شهدای غزه، مقاومت در مقابل نفس، عفاف و حجاب، جهاد سلامت، شهدای آتش نشان، دفاع از وطن، شهدای امنیت، شهدای حرم ، میهن دوستی و دفاع از ناموس، دفاع از پرچم و … از مفاهیم و مصادیق انسانی پایداری و مقاومت و همچنین موضوعات متنوع پژوهشی در قالب مقاله ، کتاب و پایان نامه و... به این رویداد ارائه شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری