تیم کهکشانی تبریز متلاشی می‌شود؟

دعوا سر نخواستن تراکتور؛ زنوزی داد، هیات گردن نگرفت!

تیمی که حدود ۴۰۰ میلیارد تومان در فصل جاری خرج برداشته ، حالا بدون صاحب رها شده است و برای فصل آتی برنامه ای برای جذب بازیکن جدید و حفظ ستاره‌های فعلی‌اش ندارد
کد خبر: ۱۲۴۰۶۵۶
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۰ 02 June 2024
|
4018 بازدید

سر نخواستن تراکتور دعوا شد؛ زنوزی داد، هیات فوتبال نخواست!

مالک باشگاه تراکتور با پایان مهلت فروش باشگاه و پیدا نشدن مشتری، این تیم را در اختیار هیات فوتبال آذربایجان شرقی قرار داد!

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیمی که حدود ۴۰۰ میلیارد تومان در فصل جاری خرج برداشته ، حالا بدون صاحب رها شده است و برای فصل آتی برنامه ای برای جذب بازیکن جدید و حفظ ستاره‌های فعلی‌اش ندارد.

معلوم نیست چه کسی می خواهد دستمزدهای سنگین و نجومی را پرداخت کند.

فحاشی و شعارهای تند هواداران افراطی تراکتور علیه زنوزی باعث شده این سرمایه‌گذار متمول، قید تیمداری را بزند و در صدد فروش امتیاز تیم بر بیاید اما خودش خوب می‌داند کسی نیست که این مال را از او بخرد.

حتی بعید است رایگان هم فردی حاضر باشو مخارج سنگین تراکتور را گردن بگیرد.

‌رسانه رسمی باشگاه تراکتور اعلام کرد پس از پایان مهلت ۱۵ روزه مجمع سهامداران باشگاه تراکتور جهت ارائه درخواست‌های خرید سهام باشگاه و عدم وصول هر‌گونه درخواستی در این زمینه، مجمع باشگاه اطلاعیه‌ زیر را صادر کرد:

«بسمه تعالی/ بیش از 15 روز از فراخوان عمومی واگذاری سهام باشگاه تراکتور سپری شد و هیچ درخواست کتبی و حتی شفاهی از سوی اشخاص حقیقی و‌ حقوقی برای خرید سهام باشگاه وصول نشده است.

برنامه و بودجه ارائه شده از سوی هیئت مدیره باشگاه برای فصل آتی در جلسه 25 اردیبهشت ماه سال جاری تصویب و تخصیص یافته بود، اما با توجه به فراهم نبودن بستر لازم و همچنین شرایط پرتنش موجود پیرامون تیم، مجمع سهامداران باشگاه تراکتور امکان ادامه فعالیت را مقدور ندانسته و باشگاه را جهت واگذاری در اختیار هیئت فوتبال قرار می‌دهد.

در همین راستا با پایان مسابقات فصل 03-1402، اعضای مجمع سهامداران، باشگاه تراکتور را بدون هیچ بدهی داخلی و خارجی، در اختیار هیئت فوتبال آذربایجان‌ شرقی قرار داده و تمامی امورات و هزینه‌های باشگاه از امروز (یکشنبه - 13 خرداد 1403) به هیئت فوتبال استان به‌عنوان متولی فوتبال در آذربایجان شرقی، واگذار می‌‌شود.

شایان ذکر است، باتوجه به در پیش بودن نقل‌وانتقالات تابستانی، تصمیم مذکور به‌صورت فوق‌العاده در دستور کار مجمع سهامداران قرار گرفت تا اقدامات لازم جهت آماده کردن تیم در اسرع وقت از سوی متولیان جدید صورت پذیرد».

ساعتی بعداز انتشار این بیانیه، هیات فوتبال آذربایجان شرقی از تحویل تیم تراکتور اظهار بی‌اطلاعی کرد و این تیم را گردن نگرفت! ششگلانی گفت: ما هیچ اطلاعی از این تصمیم باشگاه تراکتور نداریم و اصلاً نمی‌دانیم بر چه اساسی چنین اطلاعیه‌ای صادر شده. این موضوع را از شما می‌شنویم و هیچ‌کس از مسئولان این باشگاه با ما صحبتی انجام نداده است. ما اصلاً نمی‌توانیم تیم‌داری کنیم و مسئولیتی را هم قبول نخواهیم کرد. من باید با مدیران باشگاه تراکتور صحبت کنم و ببینم بر چه اساسی چنین صحبتی انجام داده‌اند.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
برچسب منتخب
# سید حسن نصرالله # لبنان # طبس
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات