بازدید 8406

قتل پسر جوان به‌خاطر دفاع از همسر

مرد جوانی به‌خاطر دفاع از همسرش در یک درگیری خیابانی مرتکب قتل شده بود، در دادگاه کیفری محاکمه شد؛ این متهم گفت: من که به‌خاطر مصرف مشروبات الکلی حالت طبیعی نداشتم یک چوب از باغچه داخل خیابان برداشتم و ضربه‌ای را به سر مقتول وارد کردم.
کد خبر: ۱۲۴۱۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۴۶ 06 June 2024

قتل پسر جوان با ضربه چوب به‌خاطر دفاع از همسر در خیابان

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،  12 خرداد سال 1402، کارکنان انتظامات بیمارستان شهدای هفتم تیر از طریق تماس تلفنی با بازپرس کشیک قتل پایتخت مرگ مشکوک مرد جوانی را روی تخت بخش اورژانس گزارش کردند.

به دنبال اعلام این خبر،کارآگاهان زبده اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ، ماموران تیم تشخیص هویت و متخصصان پزشکی قانونی به همراه بازپرس جنایی پای در سردخانه بیمارستان گذاشتند و با جسد پسر 22 ساله‌ای به نام آرین مواجه شدند که از ناحیه سر هدف ضربه چوب قرار گرفته و به قتل رسیده بود.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، مقتول 66 روز قبل در جریان یک درگیری با ضربه چوب توسط مرد جوانی هدف ضرب و جرح قرار گرفته و متهم پس از این نزاع به همراه همسر و برادرش از صحنه جرم متواری شده‌اند.

بدین ترتیب اقدامات اطلاعاتی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی آغاز و در این شاخه از تحقیقات پس از شناسایی مخفیگاه متهم در جنوب شرق تهران مرد جنایتکار طی یک عملیات منسجم به جرم ارتکاب جنایت دستگیر شد.

متهم در همان بازجویی‌های اولیه به جرم خود مبنی بر قتل پسر 22 ساله اعتراف و عنوان کرد با انگیزه دفاع از خود و همسرش دست به جنایت زده و روز حادثه به‌خاطر مصرف مشروبات الکی حالت طبیعی نداشته است.

محاکه متهم در دادگاه

پس از پایان تحقیقات مقدماتی، کیفرخواست متهم به‌اتهام مباشرت در قتل عمدی از سوی دادسرای امور جنایی تهران صادر شد و اوایل سال 1403، پسر جوان پای میز محاکمه در دادگاه کیفری یک استان تهران ایستاد.

در ابتدای جلسه رسیدگی، کیفرخواست صادر شده از سوی دادسرای جنایی قرائت شد و اولیای دم مقتول اشد مجازات را برای متهم درخواست کردند.

سپس متهم در جایگاه حاضر و اتهام مباشرت در قتل عمدی به او تفهیم شد؛ او ماجرا را اینطور توضیح داد: با مقتول هم محله‌ای بودیم. روز حادثه با 2 نفر از دوستانم مشغول صرف مشروبات الکی بودیم که ناگهان او نزد ما آمد و در خواست کرد تا به او هم نوشیدنی بدهیم؛ اما از آنجایی که متوجه شدم حالت طبیعی ندارد و انگار قبلاً هم مشروب خورده، مخالفت کردم و گفتم حالت بد می‌شود ولی با شنیدن این حرف عصبانی شد و فحاشی کرد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۰
اونجا چیکار میکنه؟
این بچه مگر چند سالشه که شده مدیر؟چه تحصیلات عالیه داره؟از کدوم دانشگاه مطرح مدرک گرفته این بچه؟
باید زندانی بشه تا ابد
بشير در پاريس چه ميكرد؟
آخی. ایشون نمی تونستن از داخل کشور تو فضای مجازی فعالیت کنن؟ حتما باید می رفتن پاریس؟ تازه ایشون خیلی هم بی آزار هستن طفلک.
عجب!!!!
ایشان در فرانسه چکار میکردند که حالا دستگیر شدند و اصلا ایشان چند سال دارند که مدیر سابق دفتر موسیقی و سرود سازمان صداوسیما بودند ؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
این مدیر جهادی تو فرانسه چکار می کرد!!!
این که بچه است
پاریس چرا رفته ؟
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری