بازدید 7154

تازه ترین جرئیات پرونده فساد مالی باشگاه مس رفسنجان

رئیس کل دادگستری استان کرمان با رد رسیدگی به پرونده فساد مالی باشگاه مس رفسنجان در تهران گفت: این پرونده در کرمان است و در کرمان به آن رسیدگی می‌شود.
کد خبر: ۱۲۴۱۸۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۲ 09 June 2024


به گزارش تابناک به نقل از برنا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی با اشاره به آخرین وضعیت پرونده فساد مالی در باشگاه مس رفسنجان، اظهار داشت: این پرونده در استان کرمان و در حوزه قضایی شهرستان رفسنجان شکل گرفته و در استان کرمان به آن رسیدگی می‌شود.
وی با بیان اینکه رسیدگی به این پرونده ادامه دارد، گفت: تاکنون مواردی که مورد نیاز بوده اطلاع‌رسانی شده و مابقی اقدامات انجام شده به موقع و پس از تکمیل تحقیقات، اطلاع‌رسانی می‌شود.
رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به جزئیاتی در خصوص دستگیری و احضار افراد مرتبط با این پرونده، بیان کرد: در ارتباط با پرونده فساد در باشگاه مس رفسنجان تا کنون پنج متهم احضار شدند و اتهامات وارده در حال رسیدگی است و بیشتر افراد احضار شده در سطح ملی هستند.
وی در این مورد که گفته شده این پرونده از دادستانی کرمان گرفته شده و قرار است ادامه رسیدگی به پرونده در تهران انجام شود، گفت: این پرونده در کرمان است، در کرمان می‌ماند و از استان کرمان بیرون نمی‌رود.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات