بازدید 26466

استوری‌های مجیدی؛ جذاب و پر ابهام

فرهاد مجیدی که یکی از گزینه‌های جذاب نقل و انتقالاتی محسوب می‌شود، این روزها فعالیت زیاد و جالب توجهی در صفحه شخصی و اینستاگرامی‌اش دارد.
کد خبر: ۱۲۴۲۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۸ 11 June 2024

استوری‌های مجیدی؛ جذاب و پر ابهام

به گزارش تابناک به نقل از ورزش سه؛ فرهاد مجیدی که یکی از گزینه‌های جذاب نقل و انتقالاتی محسوب می‌شود، این روزها فعالیت زیاد و جالب توجهی در صفحه شخصی و اینستاگرامی‌اش دارد. 

بنا بر این گزارش؛ از همان روزهای نخست جدایی فرهاد مجیدی از اتحاد کلباء، پیش بینی مقصد بعدی او به یکی از جذاب‌ترین ابهامات فوتبال ایران تبدیل شد. سرمربی محبوب و سابق استقلال پس از تجربه یک فصل خوب در جمع ببرها، در فصل دوم و پس از توافقی دو طرفه، به همکاری خود با این تیم پایان داد.

طی هفته‌های گذشته اخباری مبنی بر علاقه تیم‌های اماراتی و حتی خارج از این کشور به مجیدی شنیده می‌شد ولی سرمربی محبوب هواداران استقلال همه چیز را به پایان فصل موکول کرد تا بتواند در نهایت بهترین تصمیم را برای آینده ورزشی خود بگیرد.

اما نکته جالب این است که بر خلاف روزهای نخست جدایی مجیدی از کلباء، او طی روزهای گذشته به شدت در فضای مجازی و صفحه شخصی خود فعال بوده و با انشار استوری‌های مختلف، مورد توجه کاربران و هوادارانش قرار گرفته است.

استوری‌های مجیدی؛ جذاب و پر ابهام

اوج فعالیت‌های او به انتشار چند فیلم و عکس در سالگرد قهرمانی بدون شکست او با استقلال بازمی‌گردد جایی که او با بازنشر ویدیوهایی از صحبت‌های پیشکسوتان استقلال مبنی بر مخالفت با حضورش روی نیمکت آبی‌ها، به نحوی بابت انتقادهایی که به او می‌شد، به پیشکسوتان این باشگاه کنایه زد.

استوری‌های مجیدی؛ جذاب و پر ابهام


مجیدی در روزهای اخیر تصویری از خودش طی زمان حضور در کلباء را منتشر کرد که برای دیدار برابر تیم الشارجه، در استادیوم این تیم حضور داشته و روی نیمکتی نشسته که لوگو باشگاه شارجه نیز پشت سر او دیده می‌شود و همین موضوع نیز شایعاتی درباره احتمال حضور فرهاد در این تیم را افزایش داد.

علاوه بر این، او استوری‌های دیگری مانند دوچرخه‌سواری در خیابان‌های پاریس را نیز به اشتراک گذاشته بود و حالا در جدیدترین اقدام خود، تصویری از زمان حضور در اتحاد کلباء را منتشر کرده تا نشان دهد فعالیت گسترده‌ای در فضای مجازی و اینستاگرامش دارد.

در شرایطی که شنیده می‌شود مجیدی پیشهاد جذابی از ادنوک لیگ امارات در دست دارد، باید دید بالاخره کدام باشگاه را برای مقصد بعدی خود انتخاب خواهد کرد و اسطوره استقلالی‌ها راهی چه تیمی خواهد شد.

استوری‌های مجیدی؛ جذاب و پر ابهام

 

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۸
دوباره بی تیم شد شروع کرد به حاشیه ساری برای استقلال

وسط فصل تو حساس ترین شرایط استقلال رو ول کرد رفت برای مشتی دلار عربی ، ولی رو که نیست....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
وسط فصل نبود بعد از قهرمانی رفت
هیراد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
تو مشخصه لنگی هستی ضایع
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
عزیز جان زمان بازیکنیش وسط بازی ها رفت ، زمان مربی گریش رو نمی گم
یه حداقلهایی برای استوره بودن لازم است. ایشان نه بازی چندان ملی دارد که بگیم استوره است نه آنچنان نیروی تاپی برای استقلال بوده.
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
دقیقا تو نیم فصل استقلال و ول کرد و رفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
عزیز جان اسطوره نه استور مارکت
کیسه چرکین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
?????در هر جال بزرگترین اسطوره کیسه است
فرهاد مجیدی اسطوره است چرا میخواهید اسطوره هایمان را منکر شوید
پاسخ ها
هیراد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
داداش اینها استقلالی نیستند ک منکر کسی مثل فرهاد خان میشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
اوستوره تون چندتا بازی ملی یاگل ملی داره؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
مخصوصا موقعی که خلاف کرده بود بعد داشت از افسر راهنمایی فیلم می گرفت که چرا حضرت آغا رو متوقف کرده
منصور
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
ده تا گل ملی داره و تو۳۷سالگی کی‌روش دعوت کرد تیم ملی اما رو حساب معرفت گفت کنارمیکشم تا جوونها بیان حالا کدوم لنگی تو۳۷سالگی دعوت میشع تیم ملی هه
خیلی دوست دارم دوباره برگرده مربی استقلال بشه البته بدون گابریل پین!!!
تا دوستان متوهمی که فکر میکنن قهرمانی استقلال سالم بوده و بخاطر توانایی مجیدی بدست آمده، پی به اشتباه خودشون ببرن
به نظرم با این استوری ها و خودنمایی مشخص هست که نسبت به جواد نکونام حسادت میکنه اما این کار او باعث میشه شخصیت خودش زیر سوال بره
بهتره صبور باشه تا دوباره فرصت مناسب گیرش بیاد
حسادت و نداشتن تحمل رقیب ویژگی افراد کوچک هست
فرهاد حسابی لنگیا رو نقره داغ کرده تو دوران بازی ومربیگریش??
شاه فرهاد نه تنها افتخاراستقلال است بلکه افتخار ایران هم هست... بس کنید حسادت رو
شاه فرهاد عشق است???
خدا کن یک تیم به این مجیدی بدن وگرنه این فصل مجیدی قهرمانی از استقلال میگیره.. مثل جام حذفی که قبل بازی فینال یک هفته قهر کرد رفت اخر سرم جام تقدیم تراکتور کرد
اگر هواداران استقلال ساعتی با خود خلوت کنند برای همیشه این آقا را از دایره افکار خود خارح می‌کنند کسی که بارها با تصمیمات خود استقلال را از جام محروم کرده و یکبار که به جام رسید هم جشن را کوفتمان کرد
کدوم اسطوره تیم رو ول کرد رفت واسه دلار
شما معنی اسطوره را نمی‌دانید وگرنه به هرچه سوسول وبچه‌خوشگلی اسطوره نمی گفتید
اینطوری پیش برید نصف ایران اسطوره اند.........
مشخص شد که انگاری یه ترس توی وجودت رخنه کرد ، می‌ترسی بیاد و یک جام بدون باخت و پاک رو بگیره ، دیگه دوران بزن در رو برای پیروزی چی ها با اومدن var تمام میشه دیگه خبری از جام و بابا مسعود و اسنپ تعطیل فصل بعد نتیجه توی زمین نه در کمیته داوران و فدراسیون رقم میخوره قیافه های شما در دوره های بعدی لیگ برتر دیدن داره
سلام جانم فدایی پرسپولیس وپرسپولیسی عزیزان استقلالی شما حتی به بهترین مربی سال فرهاد مجیدی هم توهین می کنید پس نا دیگه انتظاری نداریم بنده خدا بعد گرفتن جام رفت یکی میگه وسط فصل رفته یکی میگه برا دلار رفته میخاستی بموند تا خرابش کنن خدای اون سال سنگ تمتم گذاشت اما فراموش نشه پرسپولیس هم بازیکن های خوبش رفته بودن وگر نا؟?؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مجیدی عشق است دل ما هوادار ها به عشق مجیدی و استقلال می تپد مربی بدون با من شکارچی لحظه ها هرجا باشی دوستت داریم موفق باشید ،????
فرهاد جان ما همیشه عاشقتم دوستت داریم ??????????????????
جالبه لنگیا میگن به کی میگیم اسطوره؟؟؟پ ن اسطورهای شما ازتیمتان بزرگترن درسته چون بهترین بازیکن اسیا شدن ولی تیمتان هیچوقت وهیچ سال بهترین تیم اسیا نشده از این ننگ بزرگتر داریم شخص از یه تیم بزرگتر باشه
دوستان استقلالی مراقب باشید نباید فریب نقشه های لنگیها را بخورید. نکونام بهترین مربی این فصل بود چون همه امتیازات را خودش گرفت. قرمزها با کمک داورها و به زور چندین گل آفساید و پنالتی ناحق و همینطور عدم رعایت سقف قراردادی فقط و فقط یک امتیاز بیشتر داشتند
حالا هم قصد دارند جوی درست کنند که سال بعد نکونام نباشد. تیم دو نفره نکونام-هاشمی نسب خیلی خوب جلوی اینها می ایستند. استقلال فقط و فقط نیاز به جذب چند بازیکن خوب مثل تیام - رضاییان - قدوس و قایدی دارد و بس
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات