بازدید 8597
۴

نامه مهم تاج به دادگستری رفسنجان درباره تبانی!

رئیس فدراسیون فوتبال از رئیس دادگستری استان کرمان خواست که جزئیات موارد مربوط به اتفاقات رخ داده در پرونده مس رفسنجان را اعلام کند.نامه شوکه‌کننده مهدی تاج به دادگستری رفسنجان!
کد خبر: ۱۲۴۲۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۲ 11 June 2024

به گزارش تابناک، ماجرای پرونده فساد در باشگاه مس رفسنجان هر روز ابعاد تازه‌تری پیدا می‌کند؛ بعد از بازداشت سه تن از مسئولان فدراسیون فوتبال حالا زمزمه‌هایی درباره احتمال تغییر در نتایج برخی مسابقات سال‌های گذشته نیز شنیده می‌شود.

حالا با گسترده‌تر شدن اتفاقات پیش آمده در رفسنجان، مهدی تاج رئیس فدراسیون در نامه‌ای خطاب به رئیس دادگستری استان کرمان خواهان دریافت اطلاعات و جزئیات این پرونده شده تا کمیته اخلاق فدراسیون بتواند با حساسیت بیشتری موضوعات فوتبالی آن را بررسی کند.

مهدی تاج در این نامه خواهان آن شده است که موارد مربوط به فساد رخ داده در پرونده مس رفسنجان درباره تعداد مسابقات، چگونگی اتفاقات رخ داده و نحوه تبانی به‌صورت مشخص به اطلاع فدراسیون برسد.

بر اساس ادعای  تسنیم، شنیده می‌شود دلیل این نامه مهدی تاج بررسی بازی‌های مشکوک و تعداد امتیازات مس رفسنجان است تا بدین ترتیب فدراسیون با آگاهی بیشتری ماجرا را پیگیری کند. از جمله مواردی که مطرح شده، احتمال سقوط مس رفسنجان به دسته پایین‌تر است و در صورتی که به رکن قضایی فدراسیون این موضوع اثبات شود ممکن است مس به دسته پایین‌تر سقوط کند.

گفتنی است؛ با تأکید مهدی تاج، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به جد پیگیر موضوع است و رئیس فدراسیون تصریح کرده که باید با خاطیان این ماجرا شدیدترین برخورد صورت گیرد. پرونده مس رفسنجان مربوط به سالی است که این تیم به لیگ برتر صعود کرد.

 

ورزش سه

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۴
میترسه دست خودش هم رو بشه
از آسمون به زمین میباره؟
مس سقوط کند و فجر جای آن را بگیرد
ایاممکنه فجرسپاسی به جای مس رفسنجان بیادلیگ برتر؟
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری