بازدید 1986
خزعلی مطرح کرد

بهترین هدیه‌ رئیسی به بانوان به روایت خزعلی

«یکی از بهترین هدیه‌هایی که رئیس جمهور در لحظه‌های آخر به بانوان دادند امضایی بود که روز پرواز برای بانوان داشتند و آن این بود که مصوبات ستاد ملی زن و خانواده به صورت مستقیم ابلاغ شود و آن سیر مطولی که داشت و به کمیسیون‌های مختلف می‌رفت حذف شد و بلافاصله بعد از تصویب در ستاد ابلاغ خواهد شد.»
کد خبر: ۱۲۴۲۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۱ 12 June 2024

 به گزارش تابناک، معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور گفت: یکی از بهترین هدیه‌هایی که رئیس جمهور در لحظه‌های آخر به بانوان دادند تا مصوبات ستاد ملی زن و خانواده به صورت مستقیم ابلاغ شود.
 

 انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران گفت: یکی از بهترین هدیه‌هایی که رئیس جمهور در لحظه‌های آخر به بانوان دادند امضایی بود که روز پرواز برای بانوان داشتند و آن این بود که مصوبات ستاد ملی زن و خانواده به صورت مستقیم ابلاغ شود و آن سیر مطولی که داشت و به کمیسیون‌های مختلف می‌رفت حذف شد و بلافاصله بعد از تصویب در ستاد ابلاغ خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اجلاس زنان تاثیرگذار برگزار می‌شود، گفت: بله ما جمع بندی خواهیم داشت و از منتخبان هم تقدیر خواهیم کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری