بازدید 11950

بازداشت ۱۶۰ تبعه غیرمجاز در تهران

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۳۵۰ مجرم و اتباع غیرمجاز در پایتخت خبر داد.
کد خبر: ۱۲۴۳۵۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۰ 19 June 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سرهنگ علی قاسم‌پور با اشاره به اجرای مرحله جدید طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در پایتخت گفت: در پی اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با رویکرد امنیت محله محور و با هدف برخورد با هنجارشکنان و مجرمان در سطح پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر تهران؛ طرحی طی سه روز گذشته از سوی کلانتری به اجرا درآمد که در جریان آن ماموران پلیس پیشگیری موفق به دستگیری ۹۲ نفر سارق حرفه‌ای، ۸۴ خرده فروش موادمخدر، ۱۶۰ نفر از اتباع غیرمجاز و ۱۴ نفر اراذل و اوباش شدند.

وی با بیان اینکه ۶۳۰ معتاد متجاهر نیز جمع آوری شده و به مراکز بازپروری تحویل داده شدند، گفت: همچنین در جریان اجرای این طرح تعداد ۲۰ دستگاه خودرو و ۱۳ دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز کشف و توقیف شد تا به مالکانشان تحویل داده شود.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توسط تیم های عملیاتی کلانتری‌ها در تمام پارک‌ها و بوستان های سطح تهران اجرا می‌شود، گفت:‌ برای دستگیرشدگان در این طرح نیز پرونده‌های قضایی جداگانه تشکیل شد و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۴
پلیس عزیز : شما در تمام نقاط کشور دوربین دارید مخصوصا در روز های تعطیل در هر پارکی و فضای سبز دریاچه چیتگر شهرستان ملارد و شهریار پاکدشت اینهمه افغانی که میتواند در یک روز واقعا کار کنید و نود درصد را به کشورشان انتقال دهید ولی متاسفانه...
از ۳۰میلیون افغانی فقط ۱۶۰ نفرشون دستگیر کردید؟؟؟ همشون اخراج کنید برید به پارک ها و دریاچه ها مخصوصا دریاچه چیتگر ببینید دقیقا اونجا کجاست چه خبره ما تو افغانستان هستیم یا اواره ها تو ایران.
از ۳۰میلیون افغانی فقط ۱۶۰ نفرشون دستگیر کردید؟؟؟ همشون اخراج کنید برید به پارک ها و دریاچه ها مخصوصا دریاچه چیتگر ببینید دقیقا اونجا کجاست چه خبره ما تو افغانستان هستیم یا اواره ها تو ایران.
خوبه از 5 میلیون 160 تا کم شد.
تمام افغانها باید از ایران بازارها اخراج شوند اونها بخاطر لینکه طالبان مالیا سنگین وبه زور از آنها می‌گیرد از افغانیها فرار میکنن. مزاح ملت ایران می‌شوند
خجالت بکش، میلیون میلیون افغانی غیرمجاز تو تهرانه، بعد ۱۴۰ نفر گرفتین و افتخار میکنید و مصاحبه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
احسنت حرف خوبی گفتی
۱۶۰ تا چیزی نیست آن موقع که توی این دو سال و نیم جهنمس هزاز تا هزار تا وارد می کردید را پای میکروفن بگو
داداش کجای کاری ؟
کل تهران شده افغانی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
درست میگی داداش کل تهران شده افغان این چه بدبختی بودکه کشورماروگرفت.خدایاخودت کمک کن افغانیهادارن پایتختمون روغارت میکنن??
چیزی حدود 20 بیست میلیون نفر اتباع غیرقانونی افغانی وارد ایران شدن و به شدت در زاد و ولد و ازدیاد جمعیتی هستند .. 160 نفرشون دستگیر و بازگردانده شدن .. !!! همچون بر داشتن قطره ای از آب دریا .. !!!
حداقل پانزده تا بیست میلیون اتباع افغانی بصورت غیرقانونی و قاچاق وارد کشورمان شدن و برای کشور و ملت ما تولید هزینه کرده و می‌کنند ، جنوب تهران کلا شده افغانستان والله ما که ایرانی هستیم گاهی بین این جمعیت عظیم و میلیونی افغانی در کشورمان احساس غربت میکنیم گویی ما. رفتیم افغانستان !!!
همین چند روز پیش بود تبعه افغانی با چاقو به مردم محله جوادیه تهران حمله کرد و خسارت زیادی هم به منازل و اتومبیل های محله جوادیه تهران زده بود که خوشبختانه با رسیدن پلیس و هوشیاری نیروی انتظامی این تبعه افغانی دستگیر شد .. اینها اکثریت مجرم و خلافکار و آموزش دیده دوره های نظامی در افغانستان هستند و باعث ما امنی کشورمان .. همه آشون باید دستگیر و بازگردانده شوند به افغانستان
در تهران ری و ورامین پلیس نیازی به گشت و عملیات نداره همینطوری هم ماموران راه برن و یک قطار ۱۰ واگنه پشت سر پلیس حرکت کنه طی نیم ساعت پر میشه . به شرطی که تمام در و پنجره های قطار را بجز یکی ببندند تا کسی نتونه از اون خارج بشه و بعد بگن بختیار از مرز بازرگان ! گریخت
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری