بازدید 2540

سرقت سه زن از یک مرد با دادن نوشیدنی بی‌هوش کننده

«یک زن در یکی از مناطق شهرک غرب با همدستی ۲ زن دیگر با تعارف نوشیدنی آغشته به مواد بیهوشی، مرد جوان را مسموم و مقادیری طلا، وجه نقد و چند حلقه انگشتر نفیس به ارزش افزون بر سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال سرقت و از محل متواری شده بودند.»
کد خبر: ۱۲۴۴۹۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۹ 27 June 2024

 به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: سه زن با خوراندن نوشیدنی آغشته به بیهوشی به یک مرد جوان، سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از وی سرقت کردند.
 

سرهنگ محمد چراغ افزود: در پی گزارش سرقت میلیاردی از مردی جوان با شگرد خوراندن مواد بیهوش کننده در یکی از مناطق غرب مشهد، ماموران کلانتری هفت تیر این شهر برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی بیان کرد: مرد جوان ساکن یکی از استان‌های جنوب شرق کشور بوده که برای خرید یک دستگاه سواری پژوپارس از طریق آشنایی با یکی از زنان سارق از طریق شبکه اجتماعی به شهر مشهد آمده بود.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد افزود: این زن در یکی از مناطق شهرک غرب با همدستی ۲ زن دیگر با تعارف نوشیدنی آغشته به مواد بیهوشی، مرد جوان را مسموم و مقادیری طلا، وجه نقد و چند حلقه انگشتر نفیس به ارزش افزون بر سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال سرقت و از محل متواری شده بودند.

وی ادامه داد: ماموران دایره تجسس کلانتری هفت تیر با استفاده از اطلاعات ارائه شده از سوی شاکی پرونده و انجام تحقیقات میدانی مخفیگاه، ۲ نفر از متهمان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی با رعایت موازین شرعی و قانونی آن‌ها را دستگیر کردند.

چراغ اظهار کرد: متهمان در بازجویی‌های اولیه در مواجهه با شاکی پرونده و ادله و مستندات موجود به سرقت با همدستی یکی از دوستان‌شان اعتراف کردند.

وی گفت: تحقیقات بیشتر برای دستگیری همدست متهم و کشف دیگر جرایم احتمالی این افراد با هماهنگی مقام قضایی ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری