بازدید 3020

نتیجه درخشش گولسیانی در یورو ۲۰۲۴

عملکرد درخشان مدافع گرجستانی فصل گذشته پرسپولیس باعث شده تا مسئولان این باشگاه در تصمیم خود تجدید نظر کنند.
کد خبر: ۱۲۴۴۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۱ 27 June 2024

به گزارش «تابناک ورزشی» به نقل از فارس، با درخشش گئورگی گولسیانی در یورو ۲۰۲۴، حالا نظر مسئولان باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد با این بازیکن گرجستانی عوض شده است.

پیش از این مسئولان باشگاه پرسپولیس علاقه‌ای به تمدید قرارداد با مدافع گرجستانی خود نداشتند اما با درخشش او در بازی تیم‌های گرجستان و پرتغال و فشار افکار عمومی، قرار شده یک بار دیگر برای تمدید قرارداد، مذاکره انجام دهند.

قرارداد گولسیانی در پایان فصل با پرسپولیس تمام شد و حتی این بازیکن بعد از سفر به کشورش در مصاحبه‌ای گلایه آمیز، از اینکه با او برای تمدید قرارداد مذاکره نشده و حتی خداحافظی مناسبی با او انجام نداده‌اند گلایه‌مند و ناراحت بود. حالا اما به نظر می‌رسد عملکرد درخشان گولسیانی در یورو ۲۰۲۴ باعث شده تا مسئولان باشگاه پرسپولیس برای مذاکره مجدد با این بازیکن پیش قدم شوند.

گولسیانی در بازی گرجستان و پرتغال عملکرد درخشانی داشت و چندین بار مانع از گل‌زنی کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی فوتبال دنیا شد.

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس بعد از این بازی در گفتگویی تلفنی با گولسیانی از عملکرد او تقدیر کرد و این مدافع هم قول داد که همراه با خانواده به تهران بیاید تا با پرسپولیس مذاکره کند اما به نظر می‌رسد با توجه به عملکرد  گولسیانی در یورو ۲۰۲۴، کار پرسپولیسی‌ها برای تمدید قرارداد با او سخت خواهد بود!

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری