بازدید 4508
۳

ادامه حواشی فدراسیون دوومیدانی/ احسان حدادی رئیس نشده، می‌رود؟

برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی بازهم با حواشی همراه بود و یکی از کاندیداها به خاطر عدم تایید صلاحیت دست به دامان مراجع قضایی شده و مدعی است باید حق ضایع شده خودش را بگیرد.
کد خبر: ۱۲۴۵۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۱ 02 July 2024

ادامه حواشی فدراسیون دوومیدانی/ احسان حدادی رئیس نشده، می‌رود؟

به گزارش تابناک ورزشی، بعد از یک بار تعویق مشکوک به خاطر عدم احراز صلاحیت‌ها،سرانجام مجمع انتخاباتی فدراسیون دوومیدانی روز دوشنبه، ۱۱ تیر برگزار و احسان حدادی نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک ۲۰۱۲ لندن به عنوان رئیس انتخاب شد.

در سال‌های اخیر هر اندازه که در پیست دوومیدانی ایران خبری از موفقیت و پیشرفت نبوده، به همان اندازه هم اتاق ریاست با حواشی روبه‌رو شده است. اسفند ۹۸ انتخاباتی که برنده‌اش افشین داوری بود، به خاطر اینکه در روز برگزاری مجمع یکی از دبیر هیئت‌ها با نامه‌ای از رئیس هیئت استانش، اما با امضایی که برای او نبوده در مجمع حاضر بود، پس از چند هفته باطل و انتخابات تکرار شد.

برکناری و استعفای هاشم صیامی حدود ۱۳ ماه پیش یکی دیگر از حواشی مربوط به این فدراسیون بود. ضمن اینکه فدراسیون دوومیدانی در این سال‌ها مدت زمان زیادی را با سرپرست سپری کرد و در همین چند ماه افشین داوری، مهدی مبینی و حسین مطیعی با این سمت امور فدراسیون را برعهده داشتند.

مبینی که به خاطر حضور در انتخابات از سرپرستی فدراسیون استعفا داد، یکی از معترضان به نحوه برگزاری مجمع انتخاباتی است. مبینی از سوی وزارت ورزش به عنوان سرپرست انتخاب شده و تأیید صلاحیت شفاهی را هم گرفته بود،  اجازه حضور در انتخابات را پیدا نکرد.

مبینی در گفت‌وگو با تابناک گفت: حق من ضایع شد و به همین دلیل به دیوان عدالت اداری شکایت کردم. من را به راحتی حذف کردند. واقعاً از این شرایط خسته شده‌ام؛ به هرحال خدایی هم وجود دارد و آینده همه چیز مشخص می‌شود.

سرپرست اسبق فدراسیون دوومیدانی گفت: من زحمات زیادی برای فدراسیون کشیدم و بارها آبروی کشورم را خریدم. در میزبانی‌ها عملکرد خوبی داشتم، اما نتیجه‌اش چه شد؟! حقم را ضایع کردند و این گونه دستمزدم را دادند.

وی افزود: من کار غیرقانونی نکرده‌ام و تا آخر هم شکایتم را پیگیری می‌کنم. از ابتدای پروسه حضور در انتخابات براساس قانون جلو رفتم. مگر من با این رشته غریبه هستم؟ خودم ورزشکار بودم؛ سابقه مدیریت در فدراسیون را هم دارم پس چرا این رفتار با من صورت گرفت؟

مبینی در پایان گفت: من هیچ خللی در مسیر برگزاری مجمع ایجاد نکردم، اما حق طبیعی من است که بتوانم اعتراض کنم و دلیل رد صلاحیتم شفاف اعلام شود. بازهم تأکید می‌کنم که تا پایان پیگیر این مسئله هستم تا همه چیز روشن شود.

به گزارش تابناک، آذرماه ۱۴۰۲ انتخابات فدراسیون کاراته با رأی دیوان عدالت اداری باطل شد و بعید نیست این بار هم چنین اتفاقی در خصوص انتخابات فدراسیون دوومیدانی رخ بدهد و ریاست احسان حدادی به خطر بیافتد.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
پارتي داري بيا جلو
نداري بشين آفتاب!
احسان حدادی رییس بشو نیست ایشان با وضعیت فعلی نمیتواند کار کند و همش معترض خواهد بود و هی می گوید این میخواهم و یا اون را میخوهام کلا ادم بهانه گیری است و وضعیت را درک نمیکند
تا زمانی که برای سن پایه در دومیدانی سرمایه گذاری نشود وضعیت همین است یک عصر سر به شیرودی بزنید یک مربی آن هم با عشق به کار خودش به آموزش دو بچه ها می پردازد بدون حقوق درست برای آموزش دهنده و آموزش گیرنده
نتیجه آنست که می بینید دومیدانی زیر صفر
جناب حدادی یا هر کسی زودتر کودکان و نوجوانان را دریابید ایران پر از استعداد است
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات