واکنش اسبقیان به تخلف وزارت ورزش در انتخابات دوومیدانی/ ریاست احسان حدادی ابطال می‌شود؟

در حالی که خبرهای تأیید نشده حاکی از آن است که احسان حدادی بدون مجوزهای لازم در انتخابات فدراسیون دوومیدانی شرکت کرده اسد، شروین اسبقیان، معاون وزیر ورزش به این موضوع واکنش نشان داد.
کد خبر: ۱۲۵۹۹۵۶
|
۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۳ 16 September 2024
|
1669 بازدید
|
۱

واکنش اسبقیان به تخلف وزارت ورزش در انتخابات دوومیدانی/ ریاست احسان حدادی ابطال می‌شود؟

به گزارش تابناک ورزشی، پس از کش و قوس‌های فراوان احسان حدادی در جدال با دیگر کاندیداهای تصدی ریاست فدراسیون دوومیدانی به عنوان برنده مجمع انتخاباتی معرفی شد، اما حواشی این انتخابات و بحث مجوز حضور او همچنان ادامه دارد و خبرهای ضد و نقیضی درباره ابطال انتخابات به گوش می‌رسد. 

موضوع از این قرار است که وزارت ورزش یک بار مجمع انتخاباتی این فدراسیون را به علت عدم احراز صلاحیت یک کاندیدا که گفته می‌شد احسان حدادی است به تعویق انداخت. البته برخی مسئولان برگزاری مجمع آن را رد کردند و اعلام کردند موضوع ارتباطی به شخص حدادی و ماجرای پرونده سال‌های پیش او نداشته است، اما حواشی همچنان ادامه دارد.

واکنش اسبقیان به تخلف وزارت ورزش در انتخابات دوومیدانی/ ریاست احسان حدادی ابطال می‌شود؟

گفته می‌شود در دوره وزارت کیومرث هاشمی تلاش‌ها برای احراز صلاحیت حدادی بی‌فایده بود و با وجود اینکه درخواست زیادی برای صدور آن به نهادهای نظارتی صورت گرفته، اما آنها هیچ تأییدیه‌ای را به مسئولان برگزاری مجمع نداده‌اند! البته این شایعه به این صورت بوده که حدادی تأیید یا رد نشده اما وزارت ورزش وقت و مسئولان حراست مجمع را بدون تأییدیه احسان حدادی برگزار کردند و حالا احمد دنیامالی در حال بررسی شرایط موجود و شاید ابطال انتخابات است. در واقع اعضای ناراضی مجمع می‌گویند هیچ سندی مبنی بر صدور این مجوز به رویت آنها نرسیده است.

از سوی دیگر با توجه به شکایت مهدی مبینی نامزد تأیید صلاحیت نشده فدراسیون به نظر می‌رسد حدود ۱۰ روز پیش حکم اولیه به سود مخالفان حدادی و کاندیداها صادر شده و حتی وزارت ورزش خواستار پاسخگویی و بررسی شرایط از سوی فدراسیون هم شده است. با این حال اما معاون وزیر ورزش تمامی این اتفاقات را تکذیب کرده است.

واکنش اسبقیان به تخلف وزارت ورزش در انتخابات دوومیدانی/ ریاست احسان حدادی ابطال می‌شود؟

محمد شروین اسبقیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی تابناک درباره اینکه آیا انتخابات فدراسیون و احراز صلاحیت احسان حدادی مشکل دار بوده است گفت: "این موضوع کذب محض است. قهرمانانی مثل احسان حدادی سرمایه‌های ملی این کشور هستند و باید حمایت شوند تا موفقیت‌شان تضمین شود. وزارت ورزش بدون استعلام و دریافت پاسخ دستگاه نظاراتی هیچ کاری انجام نمی‌دهد. براساس ضوابط تأییدیه آمده و او در انتخابات شرکت کرده است."

معاون وزیر ورزش و جوانان همچنین صدور رأی اولیه شکایت مبینی را رد کرد و به تابناک گفت: "فعلاً به ما چیزی نرسیده است. سیاست آقای دنیامالی، وزیر ورزش این است که از این به بعد همکاران ما در وزارت ورزش اگر بخواهند در انتخابات شرکت کنند، حتماً باید مجوز کتبی از وزارت را داشته باشند. بدیهی است هر شخصی از هر دستگاهی بخواهد مأمور شود این مأموریت باید با موافقت بالاترین دستگاه مربوطه همراه شود. بنابراین آنها باید مجوز داشته باشند. آقای وزیر نظرش این است برای آن که عدالت برگزار شود که آنهایی که سرپرست هستند، صرفاً تمهیدات برگزاری مجمع را انجام دهند و کارشان فقط اداره امور فدراسیون است تا فدراسیون به تعطیلی کشانده نشود."

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
با توجه به وقایع اخیر اسبقیان باید عزل شود و مدیر جهادی انقلابی و ولایی نظیر جایگزین ایشان شود
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟