بازدید 13437
این خانم درباره دولت پزشکیان هشدار می دهد

دل نگرانی های «روح افزا»؛ در ایران ۱۴۰۷، نه حجاب داریم نه مذهب!/۲۰ میلیون نفر در غرب پدرشان را نمی‌شناسند

فعال حوزه زنان دل نگرانی های جدی از ریاست جمهوری پزشکیان دارد؛ «در دولت او مردان در ظاهر نهج البلاغه می‌خوانند و زنان ظاهرا محجبه هستند، اما باطنشان آمیخته با فرهنگ غربی است؛ این، نه تنها حجاب بلکه کل دین را مورد خطر جدی قرار می‌دهد.
کد خبر: ۱۲۴۵۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۷ 02 July 2024

تابناک- «در صورت رئیس جمهور شدن پزشکیان، سال ۱۴۰۷ دیگر حجاب و مذهب در ایران وجود نخواهد داشت.» این جمله را دکتر «فرشته روح‌افزا»، فعال حوزه زنان و عضو هیئت علمی دانشگاه تهران در گفتگو با تابناک مطرح کرد.

۲۰ میلیون نفر در غرب پدرشان را نمی‌شناسند/ برخی جریانات سیاسی به دنبال عادی سازی همجنس بازی هستند! 

روح افزا معتقد است که مطرح کردن موضوع گشت ارشاد برای انحراف اذهان عمومی است چرا که دوره‌های قبل کم کاری‌های زیادی در حوزه زنان رخ داده است.

این فعال حوزه زنان می‌گوید در دوران شهید رئیسی با وجود مسائل مرتبط با فتنه زن زندگی آزادی، گشت ارشاد فعال نبود.

روح افزا با بیان اینکه زنان ایرانی شرافت و حیا خود را به حراج نمی‌گذارند، می‌افزاید: جای تعجب است باوجود آمار بالای زنان کارآمد در ایران چرا اصلاحات بر روی قشری خاص که درگیر موضوع گشت ارشاد هستند تمرکز می‌کند!

این عضو هیئت علمی دانشگاه تهران معتقد است گشت ارشاد بازی سیاسی است و همین موضوع باعث شد غرب سال گذشته با سواستفاده از آن در فتنه زن زندگی آزادی را رقم زد.

روح افزا معتقد است با موفقیت پزشکیان در انتخابات پیش رو، مذهب از بین خواهد رفت.

او ادامه می‌دهد: در دولت پزشکیان مردان در ظاهر نهج البلاغه می‌خوانند و زنان ظاهرا محجبه هستند، اما باطن آن کاملا آمیخته با فرهنگ غربی است.

این فعال حوزه زنان می‌افزاید: رئیس جمهور شدن پزشکیان نه تنها حجاب بلکه کل دین را مورد خطر جدی قرار می‌دهد.

او با اشاره به آمار روابط نامشروع زن و مرد در غرب، می‌گوید: فرهنگ در موضوع خانواده و روابط زن و مرد بیچاره شده است و ۲۰ میلیون نفر در غرب پدر خود را نمی‌شناسند!

روح افزا با اشاره به سخنان نزدیکان پزشکیان پیرامون برخی اسناد پرحاشیه غربی از جمله، سند ۲۰۳۰، پیش بینی می‌کند در صورتی که ۴ سال پزشکیان در مسند قدرت قرار گیرد وضعیت خانواده و روابط نامشروع مانند غرب می‌شود.

این فعال زنان در خاتمه مدعی شد که جریان نزدیک به مسعود پزشکیان در مواردی به دنبال عادی سازی همجنس بازی است.

۲۰ میلیون نفر در غرب پدرشان را نمی‌شناسند/ سال ۱۴۰۷ در ایران، حجاب نداریم!

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۳
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲۱۹
این خانم استاد دانشگاه تهرانه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
دیگه دانشگاه تهرانم به درد نمیخوره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
آره ولی به نظرت چی درس میده؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
به نظرم آقای سعید حدادیان هم استاد دانشگاه تهران بود. درسته؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
سووال ؛
این خانم چطوری و از چه راهی به مقام استادی دانشگاه رسیده اند ؟ صادقانه جواب بدید
کجا درس خوندید و چه معدلی دارید و کنکور چندم شدید؟؟

نمرات دبیرستان و دانشگاهتو بزار تو سایت

چند جلد کتاب تابحال خوندید؟ چی درس میدید؟
بشما چه ربطی داره که برای بانوان دیگر نحوه پوشش تجویز بکنی چکاره ای؟

شماها کی باید بفهمید که ؛

گیرم که خلق را بطریقی فریفتی
با دست انتقام طبیعت چه میکنی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
حدود ۱۴۰۰ سال است اسلام با شدت و ضعف در ایران حضور دارد تهاجم های گسترده بیگانگان را پشت سر گذاشته تحولات فرهنگی عمیق داخلی را تجربه کرده ولی اسلام همچنان حضور دارد .
بله اگر شما خودت را مصداق اسلام می دانی آن مسله دیگری است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
خبرگزاری میزان،

روز سه‌شنبه ۱۲ تیر اعلام کرده که محل اجرای برنامه «داملا»، خواننده زن معروف آذربایجانی در اردبیل، پلمب شده است!
در روزهای گذشته تصاویری از اجرای برنامه توسط این خواننده کشور آذربایجان در اردبیل در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود.
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
بععععععله!!!چرا نبالشه؟ فقط مشکل این است که ایشان هر بار که قدم به دانشگاه میگذارند؛روح بنیانگزاران دانشگاه در قبر به لرزه در میاید .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
جامعه ایستا نیست. دائما در حال تغییر است.
آدمهای 1403 آدمهای 1402 نیستند. جامعه مانند یک موجود زنده است، مانند بیابان نیست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
با تشکر از خانم استاد دانشگاه
تبلیغ خیلی خوبی بود برای پزشکیان.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
کاش میدونستم این خانم کدوم دانشگاه درس خونده با چه معدلی و چطوری از دانشگاه تهران سر در آورده!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
این باید احتمالا توی گروه غیبگویی و هذیان تدریس کنه!
سید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
اگر قراره تا ۴ سال دیگه حجاب از بین بره حاصل کار چندین ساله این خانم و همفکرانش است و نه حاصل ۴ سال آینده!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
اگر گشت ارشاد رو قبول نداشتی چرا اعتراض نکردی چرا پیشنهاد بهتر ندادی؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
اینم نگرانه دولت تغییر کند و پروندش بررسی بشه چطوری از دانشگاه تهران سر در آورده!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
باور نمیکنم تحصیل کرده باشه والا تا حالا باید می فهمید که حجاب باید با علم و آگاهی پذیرفته شود نه زور و زندان و محرومیت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
نمی دونم این خانم تا حالا برای دخترها چه کرده ؟!!بود که نگران بود نتواند بعد از این انجام دهد
رضا اهوازی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
ای کاش این خانم به چند سوال من پاسخ میداد
اول تو خانم های چادری و با پوشش کامل هیچ مشکلی نیست؟
دوم به خانم های کم حجاب یا بقول شما شل حجاب جنبش ب ...میگن ابا شما که ادعای مسلمانی داری صرف نداشتن حجاب مشه یکنفر متهم کرد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
یک نکته باب دل نگرانی بعضی ها درباره به خطر افتادن دین که مهم و ضروریست بدونند ، با توجه به آیات صزیح قرآن، خدا خود خافظ دین اسلام است و حتی پیامبر نیز را از این کار معاف کرده است پس به گمانم غصه خوردن بعضی‌ها برای دین هیچ ربطی به اسلام و قرآن ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
اگر فرمایشات استاد درست باشه ، پس بدون شک به پزشکیان رای میدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
من معتقدم با این حرفهایی که علیه پزشکیان زده تازه براش رای جمع کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
الان این خبر مصداق بارز لجن پراکنی نیست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
آره همکار دکتر حدادیان هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
من به دلیل خزعبلات این خانم جمعه رای میدم
به والله دور اول رأی ندادم
بنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
خیر. نیست. به راحتی با مراجعه به سایت دانشگاه تهران می توانید خودتان چک کنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
حیف دانشگاه تهران که متلاشی شده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
این قدر آسمون رسیمون نکنید! وقتی میگه وضعیت داغونه، داغونه... این همه انحرافات جنسی توی اطرافیانتون نمیبیند؟! از دیدن فیلمهای آنچنانی تا روابط یواشکی و... دوست دارید دخترتون یا پسرتون با هرکی بپره؟! اگر دوست دارید راحت باشید. این قدر آسمون ریسمون و دانشگاه و مدرک افاضه نکنید هیچ کدومتون درست درس نخوندید چون بیکارید. چون نوآوری صفر.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
نوآوری از خود دانش آموز درس خوان بدست میاد، نه این که منتظر باشید کسی بیاد شما رو شاغل کنه... بایستی توکل بر خدا و زحمت بکشید. به مدرک دیگران گیر ندید، خوبیت نداره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
سلام بهش بگوید بنده ی خدا هرکی بیاد جلوی این موج تغییر نخواهد گرفت هر شکل و نوع تغییری چه خوب و چه بد در جوامع به مرور زمان بوجود خواهد آمد
به به:))
یعنی کلا حجاب جمع میشه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
انسانيت باشه ولي دين ظاهري و تزوير نباشه غمي نيست. اين چيزي كه بعضي ها امروز دارند ازش به عنوان دين نام مي برند فقط ابزاري است در دست عده اي براي سوء استفاده
رای ما جلیلی
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۶:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
اشتباهی مثبت زدم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
بدون هیچ دلیلی
...‌‌‌
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
چ همه منفی
کلا سبد رایتون 10 درصد هم نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
ده درصدی ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
مثبت و منفی ها ثابت میکند که 13 درضد مشارکت درسته!!!!!!!!!!
سلام بر پزشکیان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
من دور اول رای ندادم اما این بار به پزشکیان رای میدم تا افکار این چنین سر کار نیاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
پزشکیان را دوست دارم ولی هیچکاری از دستش بر نمی یاد
برنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
ناشناس 21:00 این یک مغلطه مصادره به مطلوب است پزشکیان را دوست دارم منتهی کاری ازش بر نمی آید شما برو به پزشکیان رای بده بعد ببین می تونه کار کنه یا نه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
علاوه بر اینکه به پزشکیان باید بریم رای بدیم تا این تفکرات از ایران دور بشن
باید بدوانیم اینها نمیگذارن پزشکیان ها کار کنن پس باید مجلس و شورای شهر را هم از چنگ این افراطی ها خارج کنیم
دستگاه نیت خوان دارید یا گزارش پژوهشی ارائه دادید. دانشجوهای شما تو دفاع پایان نامه از این حرفها بزنند ، دفاعشون را تایید می کنید. شما واقعا پژوهشگر و استاد دانشگاه هستید با این حرفای بی پر و پایه
پاسخ ها
آزاده
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
هل کردن بنده خدا ها دیگه خودشون هم نمیفهمن چی میگن ... از ترس از دست دادن موقعیت ها و سمت هایی که الکی گرفتن خخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
آره خب باید اینو بگی
اگه اون بیاد دیگه همچین آدمی استا دانشگاه نمیمونه
بعضی اوقات حرفهایی گفته میشه که هیچ ربطی به مسائل کشور نداره، شما نه تفاهم سیاسی باهم دارید نه برنامه و نه.... مردم موندن از دست شما به کی پناه ببرن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
راست ميگه من هم موافقم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
منظور اينه كه با خانم دكتر ،موافقم
20 میلیون در غرب پدرشان را نمی شناسند، این دقیقا همون برنامه غربی ها برای ماست که جناب پزشکیان تمام و کمال ازش استقبال میکنن!
جناب پزشکیان می فرماید ما باید ملت رو به حال خودشون رها کنیم که آمریکا و اسرائیل و عربستان در مسیر میلیاردها دلاری که برای نابودی مملکت ما خرج میکنن مانعی نداشته باشن!

الان که منوتو تعطیل شده بالاخره باید جناب پزشکیان از اینور جبران کنه !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
شماها که پدرتون رو میشناسید پدر مردم رو درآوردید. تو غرب پدرش رو نمیشناسه اما در رفاه و امنیت زندگی میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
جمع کنید این حرفارو
قبل انقلاب ملت پدرشون را نمیشناختن
حتما امثال جلیلی ملت را مسلمون کردن
ادعای پیغمبری کم مونده بکنید و رقیب را کافر اعلام کنید
آبودان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
مخاطب محترم ۳.۴۴
شما از کجا مطمعنید میشناسه،شاید دارند همزاد پنداری میکنند ایشون
قضاوت نکنید لطفا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
فکر کنم تو شرق خیلی آمار کسایی که پدرشونو نمیشناسن بالاتر باشه. مخصوصا دوکشور کمونیست بی خدا چین و روسیه. مذهب اشتراکی دارن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
مهم اینه که به این دنیا امدن چه فرقی می کنه که پدرشان کیه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
مگر شما قیم ملت هستید؟ چرا فکر میکنید بهتر از مردم میفهمید؟
این گچ و کاه رو از مغزاتون خارج نید و سر از زندگی ملت بکشید بیرون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
بخاطر گرونی بخاطر بی پولی اینقدر پدرها شرمنده. و دل نگران بچه هاشون هستند که دلشون میخواد فرار کنن هیچ کی نشناستشون حتی بچه هاشون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
تو همون عربستان و کشورهای حوزه خلیج وضعیت حجاب و عفت بسیار بهتر از ایرانه. معیشت و زندگی خوب اون ها رو از حسرت سبک زندگی و فرهنگ غربی دور میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
مشکل ذهن مریض شماست دیگه وقتی استاد دانشگاه طرز فکرش مال عصر حجره از شما ها انتظاری نمیره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
به شما چه ربطی داره؟ فرهنگشان این موضوع را پذیرفته و کودکان هم بدون دغدغه بزرگ و درست تربیت می شوند.
کاوه
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
با چه روشی آمارگیری کردید که 20 میلیون شد
منبع این 20 میلیون کجاست
اولین بازی ها شروع شد ! متاسفانه مرم بازیچه دست منفعت طلب ها شدند ! عده ایی اصول گرا هراسی می کنند و عده ایی اصلاح طلب حذف کردن ! مردم بیچاره هم این وسط گوشت قربانی ! تا الان این خانم کجا بود ؟
خوب این ده میلیون که به پزشکیان رای دادند و او سی و هفت میلیون که رای ندادند گشت ارشاد و فیلترینگ و تنش با دنیا را نمی خواهند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
اصلا طی این چند روز اون ۳۷ میلیون رو کسی به حساب آورد .نظر این سرکار خانم چیست؟ اصلا براش اهمیتی دارد ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
تمام اینایی که گفتی هیچی نمیفهمن
ما باید براشون تشخیص بدیم چی دردشون میخوره
دربرابرشمابانوی بزرگواروخداشناس،بایدتعظیم کرد،ارادت فراوانی دارم نسبت به شمابه نوبه خودم.
پاسخ ها
صمدآقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
شما بسیا چاپلوس هستید
ناشناس
| France |
۱۶:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
تعظیم کردی، بپا شست پات نره تو چشت!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
برو عامو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
هرچه تمرکز بی قاعده بر حجاب بیشتر باشد رقبای ایشون برای استاد دانشگاه شدن کمتر میشه . امان از زیاده خواهی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
درست تعظيم كن پسرم. باشد كه پله هاي ترقي را بالا بروي و جا نموني
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
دور اول شركت نكردم. بنا داشتم دور دوم هم راي ندهم ولي با صحبت هاي اين استاد تصميمم عوض شد و به دكتر پزشكيان راي خواهم داد. با همه ايراداتي كه دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
هرچی این صحبت ها ادامه دار بشه اون 60 درصدی که رای ندادن میان رای میدن به پزشکیان
"در صورت رئیس جمهور شدن پزشکیان، سال ۱۴۰۷ دیگر حجاب و مذهب در ایران وجود نخواهد داشت." پس حتماً به پزشکیان رای میدم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
اگر منظور از دین ، دین اینگونه افراده منهم به پزشکیان رای خواهم داد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
نمونه ای از سطح شرف یک حامی پزشکیان !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
خودتون نگاه به مثبت و منفی ها کنید ببینید هواداران پزشکیان مشخصه از کیا هستن. از قشر بی همه چیزها سرشار از عقده !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
چه عالی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
۱۶:۴۷
در اینکه سطح شعور و فرهنگ امثال شما در چه حدی هست بحثی نیست
ولی واقعا از تابناک تعجب میکنم که چنین پیامی رو منتشر میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
کامنت۱۶:۴۷
یعنی هرکسی که مخالف حجاب اجباریه و یا دین و مذهبش با شماها فرق میکنه و یا انسان بی مذهبی هستش، آدم بی شرف و بی همه چیزه؟؟؟؟؟ فقط شماها خوبید،نه؟! شماها هیچ بویی از انسانیت نبردید
بابا جان خود وزارت کشور آمار داد ! گفت ایرانیانی که در تایلند رای دادن مجموع رای هاشون این بوده : 950 نفر پزشکیان ؛ 13 نفر قالیباف ؛ 7 نفر جلیلی

خب آخه دیگه وقتی مسافران تایلند (!) 95 درصدشون به پزشکیان رای میدن ، دیگه بچه 6 ساله هم میفهمه کدوم قشر از جامعه حامی پزشکیانه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
این کامنت شما مضداق توهین است، اما تابناک منتشر می کنه تا تنور انتهابات را گرم کند.
من به پزشکیان رای می دهم. نه نا حالا بی حجاب بودم و نه تایلند بودم اما این تفکر آقای پزشکیان که تاب تحمل هر دو گروه مذهبی یا غیر مذهبی را دارد برایم بسیار محترم است. نه اینکه به زور بخواهیم دین را به خورد مردم بدهیم. خدا هم دین را اجبار نرکد چه برسد به بنده ی خدا
این خاله نخودچی هم به در دانشگاه تهران برای مخاطبین خاص خودش همون مزخرفاتی که تا حالا می بافته را ببافد و آن ها هم کیف کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
شما تایلند رفتی نه شیطون که میدونی چه جور جایی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
سطح درک و فهم یک طرفدار جلیلی در این کامنت به خوبی مشخصه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
این مردم که چهل سال زندگی کردن با سیستم آموزشی شما. باید دید چه بر سر مردم امد که اکنون قشر وسیع از آنها اینگونه شدند و شما از ما بهتران اینقدر اقلیت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
برای شما همه چی مهمه برای تنگ کردن دایره خودیهاتون جز توزیع نابرابر ثروت .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
ادب اجازه نمیده پاسخ شمارو بدم اما عجیم از تابناکه؟؟؟؟چطور اجازه میده به چند میلیون رای دهنده به پزشکیان اینظور
توهین کنند؟؟؟؟؟؟ رای به چنین تفکر سمی و خطرناکی و حرام محض است....
سرکار خانم روح افزا صحبت های شما در ظاهر برای تخریب دکتر پزشکیان هست ولی در باطن به مردم ایران توهین میکنید، ضمنا بعد از ماجرای مهسا امینی بی حجابی به شکل فزاینده ای رشد کرد که نتیجه تفکرات امثال شما بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
مهسا امینی حجابش هیچ اشکالی نداشت خود شما اشکال داشتید که دسته دسته جوانان را از دین بیزار کردید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
دقیقا ...
انگار اینا نباشن مردم نفهم هستن و همه کافر میشن
کم مونده بگن ما نماینده خدا هستیم
دخترها در نتیجه فعالیت شبانه روزی شبکه من و تو و بیفکری و بی تدبیری و عدم چاره اندیشی و رها کردن فرهنگ به حال خود و پولی و ول کردن مدارس و بی برنامه بودن مسئولان به این روز افتادن و اینطوری شدن وگرنه دخترهای ما آنقدر هار و بی حیا نبودند‌. مردم رو وقتی خوراک روحی و فرهنگی مناسب با زمانه براشون تهیه نکنی دشمن این کارو میکنه و اون چیزایی که خودش دلش میخواد به خوردشون میده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
وگرنه دخترهای ما آنقدر هار و بی حیا نبودند‌!؟!؟!؟!؟! این توهین به دختران با حیا و پاک این سرزمین است و شما در روز قیامت باید پاسخگو باشید !؟ البته که شما خود را در بهشت میدانید!؟!؟ ماسفم از بی حیایی شما در کلام و سخن گفتن در مورد خواهران من در این سرزمین!؟
کاوه
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
دخترهای ما در ایران که هاذر و بی حیا نیستند
شما کجا زندگی می کنید که دخترانش هار و بی حیا هستند
دختران ایران
مستقل- آگاه - آزاد و آینده ساز هستند
من خودم 1000 نفر از این حامیان پزشکیان رو بررسی کردم، یک نفرشون از قشر متوسط نیست! یک نفرشون دغدغه معیشت نداره یک نفرشون دغدغه اجاره خونه نداره !!!!

همشون از دم دنبال لخت شدن هستن، از پزشکیان سوال اقتصادی میپرسن در جواب حرف از حجاب بان مترو میزنه!!! مشخصه آرای این فرد از کدوم قشر اجتماع میاد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
شما ها چرا جای همه صحبت می کنید فکر می کنید قضاوت می کنید چرا اینقدر مغزهای شما لخت و عوره
ناشناس
| France |
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
چطوری بررسی کردی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
بیا منم بررسی کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
اگه حرف الکی مواخذه میشد امثال شما الان ایران نبودید
این چیزایی که میگی بیشتر از خانواده خودت یادگرفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
این طور دروغ گفتن بیشتر تخریب هست تا تبلیغ خجالت بکشید از این روغ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
داداش من قبل رییسی طبقه متوسط بودم ، الان از زیر فقرم گذشتم ،
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
شما کجا این هزار نفر که دنبال لخت شدن بودن رو دیدید؟ محل کارتون؟ محل زندگیتون؟ یا گشتید تو خیابون پیدا کردید؟ بعد اون ده میلیون دیگه که رای دادن چی؟
پزشکیان آدم بدی نیست! ولی نمیدونم چرا یه عده نمیفهمن این آدم خوب هییییچ اختیاری از خودش نداره و هیچ سوادی هم نداره و فقط یک مهره و عروسک خیمه شب بازیه برای اصلاح طلبان و ظریف و روحانی!
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۶:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
من هم نمی فهمم چطور شما درنمی یابی که جلیلی از نظر توانایی و دانش ظرفیت لازم رو برای اداره کشور نداره@
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
خب اصلا ما ظریف را میخوایم که بتونه با بقیه دنیا حرف بزنه
ناشناس
| Luxembourg |
۱۷:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
تنها حسن و بزرگترین حسن پزشکیان اینه که دروغ گو نیست این خودش هزارتاسر و گردن از همه مسئولان ریز و درشت فعلی ارزشش را بالاتر می بره
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
این همه مسئولان ما به راحتی دروغ می گویند تهت می زنند وفکر می کنند مردم هوشیار نیستند الان مردم به راحتی به اطلاعات دسترسی دارندوهمچنین بسیار روشنفکر هستند وفکر می کنند ومتوجه همه گفتارها ورفتارها هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
منم نمی‌فهمم که تو چرا حالیت نمیشه عامل اصلی بدبختی مردم ایران امثال خود جلیلی هستن
آذری جهرمی شغل قبلیش چی بوده؟! پیشنهاد میکنم دوستان یه جستجو در گوگل بکنن تا بفهمن این آدم قبل از وزارت چه کاره بوده !!! هرچند خودش همیشه انکار میکرده !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
پیشوای شما زاکانی ، کاندیدای چاله میدانی ، که صرفاً برای توهین و افترا تایید شده بود، این قصه ها را قبلاً تعریف کرده.
برو قصه جدید یاد بگیر
جهرمی هرچی بوده، بالاخره یه کاره ای بوده، بهتر است از آدمهایی که تاحالا کاره ای نبودند. مثل محصولی و مشایی و کردان و ....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
هرچی بود در زمان اون اسنپ و تپسی و نشان و بلد شکل گرفت...
شما فرض کن قبلا بدترین شغل ایران را داشته
عملکردش مهمه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
با افتخار در وزارت اطلاعات بوده و برای کشورش خدمت کرده ، شماها کجا بودین و چکار کردین!فکر کردی چون اونجا بوده الان مردم باید از اون بدشون بیاد؟
دو نکته:
۱- از ۲۰ میلیون خیلی بیشتره، خیالتون راحت
۲- اگه طرفدار سیاستمدار خاصی هستین دین ملت رو بهانه بازی های سیاسیتون نکنین.

شما اگه دیندارین، هیچ وقت و به هیچ وجه نمیتونین دین ملت رو بازیچه امیال دنیوی و سیاسی خودتون کنین. که نتیجش میشه همین دین زدگی مردم.
شما سیاستمدارا با رفتارتون میتونین دین رو زیبا و بدرد بخور نشون بدین، که ملت شیفته دین بشن. یا میتونین با سو استفاده از دین ملت رو دلزده از دین کنین.

برداشت و درک ایشون از دین چیه؟ حجاب کوچکترین قسمت دینه. اصل رو ول کردن به حاشیه چسبیدن اونم بخاطر بازی های سیاسی که قشر مذهبی ایران رو بیارن بطرف حزب خاصی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
درود به شرفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
آتش زهد و ريا خرمن دين خواهد سوخت
حافظ اين خرقه پشمينه بينداز و برو
اوه اوه ایشالا ما زنده باشیم
یعنی کلا نیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
یعنی یه ذره هم نمیمونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
بلند بگو ایشاااااااالله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
اين كه خيلي خوبه دين ظاهري و رياكارانه نباشه
خوش به حال اون نسل
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۶:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
واقعاً
چشم شورای نگهبان روشن
حاج خانم آن چیزی که دین را از بین می برد دروغ است ریا است تبعیض است ظلم است
این آقای پزشکیان که در برنامه هاشون مرتب نهج البلاغه میخونن دقیقا چند درصد از هوادارانش در عمرشون یکبار نماز خوندن؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
بسیاری را میشناسم فرهیخته ترین متدینین و نمازگزاران هستند
چطور بخودت اجازه میدی تهمت بزنی؟

ولی حتم دارم تو اصلا نماز بلد نیستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
نماز یک امر شخصیه به شما چه ربطی داری مومنی مسلمانی نماز میخونی برا خودت هستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
اکثرشون...
من اطراف خودم هرچی دیدم نماز خوان بودن
گویا شما جای بدی هستید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
چه ربطی داره ؟
به تو چه خب ؟!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
به تو چه ؟؟ به تووووووو چه ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
بنده از سن پنج سالگی نماز و روزه رو بجا آوردم،
الان 40 سالمه و بزرگترین نگرانیم، اینه که امثال جلیلی تغریبا تو از بین بردن دین و ایمان مردم موفق بودن،
ممنون از این مصاحبه خوب و روشنگرانه که باعث شد بفهمم باید به پزشکیان رای بدم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
من هم مردد بودم راي بدهم يا نه. الان تصميم خودم را گرفتم
اشتباه میکنی خانم دکتر. الان دیگه قضیه خیلی با قبل متفاوته. خیلی خوش بینانه فکر میکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
خانم دکتر ؟؟؟؟

بابا طرف پاره میشه تا بشه دکتر عمومی
این دوتا معارف خونده شده دکتر؟؟؟
از اینها امتحان استاندارد بگیری دیپلم نمی گیرند.
ایشان بفرمایند که با روی کار آمدن آقای جلیلی سقف اختلاسها به چه رقمی خواهد رسید و آیا بنا بر فرمایش امیر مومنان ایا شکم سیری وجود خواهد داشت که دینداری کند؟
حجاب امری فرادینی، سنتی، کهن و اصیل است
حجاب برای زنان یک امر الزامی و شرعیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
خجالت بکش عمو

هرجا هرچیزی کم میارید خدا و شرع را میزارید اونجا

بس کنید دیگه
کی نماینده خدا شدید؟؟
دوکون بازار باز کردید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
حجاب نه جزء اصول دین است و نه جزء فروع دین
به حجاب توصیه شده ولی در هیچ آیه و حدیثی به برخورد با بدحجابی توصیه نشده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
تو باحجاب باش ولی نمیتونی برای زنان ایران تصمیم بگیری ما خودن درک و شعور داریم
اگر معیشت مردم تامین شود بی حجابی بسیار کمتر خواهد شد ، بسیاری بخاطر لجبازی کم حجاب شده‌اند
" جای تعجب است باوجود آمار بالای زنان کارآمد در ایران چرا اصلاحات بر روی قشری خاص که درگیر موضوع گشت ارشاد هستند تمرکز می‌کند!"
جان مطلب رو گفتی
قدر زر زرگر شناسد و ....
جدی می‌فرمایید
حجاب اجباری نداریم یعنی؟
استاد گرامی اون چیزهایی که شما نگرانش هستی خیلی وقته اتفاق افتاده لطفا دنبال مقصر نگردید. و کسی که سرکار نیامده قضاوت نکنید همین رفتارهای غیر اخلاقی شماست که جوانها را دین زده کرده است.
چرا طرف داران جلیلی و وضع موجود فقط منافع خودشون و گروه های وابسته به خودشان را میبیند و به فکر آحاد مردم که واقعا با تورم خیلی خیلی خیلی سخت زندگی می‌کنند و به خاطر همین سو مدیریت ها در این باتلاق گرفتار شده اند و توقع دارند همچنان به همین وضعیت ادامه دهند فقر کلید همه بدی هاست که با ورودش ایمان از بین میرود، با ادامه داشتن تورم بلند مدت تمام بنیان های اخلاقی جامعه از بین خواهد رفت
حجاب و مذهب نون شب نیست، خونه و کار برای منه ۲۷ ساله مجرد نیست‌. فکر نان باش که خربزه آب است.
تأسف شدید که دختران مسلمان از حق و حقوقی و ارزشی که اسلام براشون قایل شده غافل هستند و به ثمن بخس خودشون رو به آسانی در اختیار یه مشت پسر و مرد هوسران قرار میدن و وقتی حیا و عفتشون دریده شد میافتن دنبال پاک کردن این لکه ننگ و یا به همون منوال ادامه میدن.
حالا شاید بعضی از اونها بیاد با هزار منت باهاشون ازدواج کنه، که باز هم دچار مشکلات بزرگی در زندگی میشن!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
ببين پسرم حميد جان. چهل و خورده اي سال با اين سيستم آمديم و نتيجه اين است كه همه داريم مي بينيم. پس مسير را اشتباه آمديم و بايد تجديد نظر كنيم. اولين قدم هم پذيرش اشتباه و اصرار نورزيدن بر ادامه آن است.
خانم دکتر به ظن شما باید بگم که آمار بی دین ها از با دینخا بیشتر شده چون تعدا بیشتری به آقای پزشکیان رای دادند
مثال بی‌حجابی وبی حیایی برای یک دختر مثل این هست که یه غنچه گل قبل از اینکه به طور طبیعی رشد کرده و شکفته شود و برای باغبانش خودنمایی کند رو اگه کاسبرگ های اطرافش را از تنش جدا کنی، بسیار زودتر پژمرده و از بین میرود و چه بسا به یک گل زیبا تبدیل نشود و هرز برود.
امیدوارم دخترهای ما درک کنن.
تمامی آیات خدا در راستای منفعت و رشد و تعالی سالم و طبیعی ما هست. آیات حجاب هم همینطور.
التماس تفکر.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
خسته شدیم از بس زنان رو به دیگ . فابلمه و صدف و لاستیک و ... تشبیه کردید ، زن فقط زنه ، یک انسان عین مرد با حق انتخاب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
اون التماس تفکر خوب اومدی ؟؟ نمیخواد برای ما و جای ما هم تصمیم بگیری .به تو ارتباطی نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
مثال هاتو واسه خودت نگه دار احمد
کمتر چرت و پرت بگید بابا
حالم آدم رو بهم میزنید
حجاب(پاکدامن) و مذهب در دل انسانهاست و عهدی بین انسان و خدای خودش می باشد که 1400 سال وجود دارد. اگر منظور از حجاب شکل ظاهری آن است که مانند شما چادری باشند طبیعتا کمتر خواهد بود
به کی رای بدیم دیگه شما رو نمی بینیم در جامعه؟!! واقعا با این همه دروغ و ظلمی که
به نام دین گفتید و کردید توقع دارید چیزی از دین باقی بمونه؟
تیتر اول تابناک رو ببینید
حاج خانم تمام قرائت های شما از تمام آموزه های دینی و شبه دینی از جمله موضوع حجاب اقتدار گرایانه است. لطفا قبل تفسیر هر موضوعی دلتون رو از قدرت پرستی خالی کنید. آنوقت شاید هرگز چنین مطالب بی پایه و اساسی رو بر زبان نرانید.
یعنی شما مردم ایران رو انقدر شهوت پرست و بی بند وبار میبینید؟؟؟ یعنی شما الان جلو ملت رو گرفتید که رابطه نامشروع برقرار نکنن؟ تو رو به خدا انقدر تو بازی سیاسی که راه انداختید مردم رو احمق و بی‌فکر و شهوت ران و هول جلوه ندید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
در مورد این خانم‌ باید گفت کافر همه را به کیش خود پندارد.
با وجود این اساتید بنظر شما پزشکیان اگر کاری هم بخواهد بکند میتواند؟ فقر و گرسنگی فساد آور نیست؟ این قرائت از اسلام عزیز در نظر نسل جدید پذیرفته است؟ هیهات از کسانی که می پرسیدند مگر علی هم نماز میخواند که سر سجده ضربت خورده؟ دین انحصاری مگر داریم . وای بر ما که می بینیم زنانی از فقر و برای سیر کردن فرزندانشان تن به فساد و تن فروشی می دهند و بی تفاوت می مانیم . بعنوان آخرین سنگر انسانیت و شرف " اگر دین نداریم لاقل آزاده باشیم"
ﺩﻭﺭﻩ ﮔﺮﺩﻡ، ﮐﻬﻨﻪ ﻗﺎﻟﯽ ﻣﯽ ﺧﺮﻡ،
ﺩﺳﺖ ﺩﻭﻡ، ﺟﻨﺲ ﻋﺎﻟﯽ ﻣﯽ ﺧﺮﻡ،
ﮐﻮﺯﻩ ﻭ ﻇﺮﻑ ﺳﻔﺎﻟﯽ ﻣﯽ ﺧﺮﻡ،
ﮔﺮ ﻧﺪﺍﺭﯼ، ﺷﯿﺸﻪ ﺧﺎﻟﯽ ﻣﯽ ﺧﺮﻡ،
ﺧﻮﺍﻫﺮﻡ ﺑﯽ ﺭﻭﺳﺮﯼ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺩﻭﯾﺪ،
ﮔﻔﺖ: ” ﺁﻗﺎ، ﺳﻔﺮﻩ ﺧﺎﻟﯽ ﻣﯽ ﺧﺮﯾﺪ؟?

اسم این شعر سفره خالیه و این قسمت پایانی شعر است که من اینجا نوشتم فقط قسمتی که گفته خواهرم بی روسری بیرون دوید نشون میده گرسنگی باعث بی‌حجابی هم میشه شما اقتصاد رو درست کن حجاب هم درست میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
حالت خوب نیست! برو ببین بی حجاب در شمال تهران بیشتره یا جنوب تهران. برو ببین مردمی که دغدغه شکمشون رو دارن بی حجابن یا شکم سیرهای ولگرد
ناشناس
| Luxembourg |
۱۷:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
۱۷:۰۳
حرف مفت مصداق نظر توست والا من هر جایی رفتم بی حجابی را دیدم البته من نمی گم بی حجابی می گم حق انتخاب پوشش اگر در جاهای فقیر ممکنه این حق کمتر دیده بشه دلیلش اینه که در جواع فقیر مذهب را بیشتر گسترش می دهند تا توجیه فقر و نداری آنها بشود
بیچاره پزشکیان نمیدونه تو چه چاهی میفته، اگه من جای اون بودم انصراف میدادم ، چون قضاوت کردن ها از همین الان شروع شده.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۹:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
حالا که خوشبختانه جای اونیستی وجای خودتی الکی حرف نزن
منفی مثبت ها گویای همه چیز است!
ظاهرا ایشون داره در جامعه حضور نداره یا مشکلات فعلی را به اینده پزشکیان نسبت میده ظاهرا بااین خانم با گروه پایداری می پره
اجازه دهید یکی از جملات فرشته روح افزا را بازنویسی کنیم: (بازنویسی یعنی زوایدی را از جمله حذف و جزئیاتی را اضافه می کنم)
در دولت پزشکیان مردان نهج البلاغه و قران می‌خوانند و علیرغم آنکه قران و نهج البلاغه را درست ترجمه و تفسیر می کنند اما باطن آن دولت کاملا آمیخته با فرهنگ غربی است. این رویه کل دین را در معرض خطر قرار خواهد داد.

آنچه از چشم انداز دولت پزشکیان در سال 1407 خطرناکتر است تفکرات امثال فرشته روح افزا در ایران 1403 است جایی که رفتار پزشکیان با ارجاع به متن و تفسیر قران و نهج البلاغه، به رفتار ضد دین تفسیر می شود.
....با پزشک یا بی پزشک کلا فاتحه حجاب خونده شده ....به همون قول معروف به موزه تاریخ سپرده میشه ....هوای تازه ...حرف تازه ...یا شاید هم خدای تازه رو ببینید و بفهمید .....
گیریم پزشکیان رای آورد و رییس جمهور شد،به نظرتون با کارشکنی اینا می‌تونه کار کنه،پس همون بهتر جلیلی بشه چون رییس جمهور تو اکثر تصمیمات مهم یک رای در مقابل 2یا چند رای دو قوه و مصلحت داره پس همون بهتر جلیلی بشه که یکدست بشه این 4 سال هم روش ما که جوانیمون سوخت انشاالله اون دنیا ...
این فرد نادانسته بهترین تبلیغ را برای پزشکیان انجام داد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
یا شاید دانسته
کاری نداره یه نظرسنجی بذارید ببینید از دید مردم چه کسانی ریشه دین و دینداری را زدند
اگر هم اینطور که می گیذ بشه نتیجه مدیریت شما در دولتهای قبل است. نه دولتی که هنوز نیامده
من که دیگه ازدواج نمیکنم و رئیس جمهور شدن پزشکیانم برام مهم نیست.
یک سوالی دارم. چرا آرای همه نامزدها و حتی آرای باطله در دور اول مضربی از سه هستش . با توجه به اینکه اعداد رای نامزدها و باطله شش و هفت رقمی هست احتمال وقوع چنین حالتی چقدر هست . ریاضیدان‌ها لطفاً اعلام نظر نمایند.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
مهندسی مومنانه !!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
یک دوازدهم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
احتمالا آقای جلیلی داشته نظریه "یک دنیا فرصت" رو تست میکرده
اول اینکه دختر پزشکیان خودش محجبه هست واین وصله ها به اون نمی چسبه واقعا ادم چی بگه به شما
دوما آقای جلیلی طبق شناسنامه ایرانی الاصل نیست متولد نجف هست یعنی حائز شرایط ریاست جمهوری نیست
عادی سازی همجنس بازی؟؟؟؟ بابا به والله هر چیزی حدی دارد بهتر نیست بگویید اگر به پزشکیان رای بدهید میرید جهنم یا خدا فرمان داده است که به پزشکیان رای بدهید ؟؟ اگر اینقدر نگران بودید چرا از اول نایید صلاحیتش کردید نمیکردید عین 1400 الانم جلیلی با خودش رقابت میکرد انتخاب میشد دیکه
تو سوابق ایشون نوشته دکترای الکترونیک از دانشگاه منچستر انگلیس، بعد کل تالیفات ایشون درباره سو تغذیه دختران مدل اروپایی، زن غربی کالایی پر درآمد و ... و یک ویدیویی از ایشون هست که میگه ابروشن ( Abortion منظورشه) در ایران غیر فانونیه ، یعنی با دکترا از انگلیس تلفظ کلمات ساده انگلیسی رو نمی دونه ، کاش رسانه ها یک مکاتبه می کردن با این دانشگاه در مورد صحت مدرک ایشون
یعنی اگه آقای جلیلی بیاد سال ۱۴۰۷ دین و مذهب و حجاب خواهیم داشت؟مبارزه مدنی چه ربطی به رییس جمهور داره؟
استاد کوپنی
درباره خودت صحبت کن
درود بر پزشکیان .
با لين چرنديات مردم رو تحريك نكنين .
راي بي رأي ي ي ي ي ي ي ي
میگه ظاهرشون محجبه هست ونهج البلاغه میخونن ولی باطنشون آمیخته به فرهنگ غربی هست !!! مطمئن شدم که ایشون دکترای غیبگویی وکف بینی دارند ،ودر دانشگاه تهران درس خودبرتر بینی و هذیان گویی رو میدن !! بیچاره دانشگاه تهران که مجبوره امثال این خانم و حدادیانِ مداح رو به عنوان استاد !!! تحمل کنه ! بیچاره بنیانگذاران دانشگاه تهران که از دست اینها دائم تنشون تو گور می لرزه !
احتمالا ایشون در رشته پیش گویی تدریس می‌کنند. این تیپ آدما خودشون رو پاک و منزه میدونن و بقیه رو.......
خانم مثلا استاد، احترام به شعور مخاطب بدنیست و ضمنا این حرفارو زمان رقابت آقای خاتمی و ناطق نوری هم میزدن در آخر هم نتیجه انتخابات مشخص شد و مردم نشون دادند نگاهشون با این مدل روشنفکرنماهای دینی فرق داره.
نور در لانه تاریکی انداختن اینقدر جلز و ولز ندارد، دروغگو ایمان ندارد
آموزش و پرورش ازدولت رفسنجانی با شیب تند به سوی لاییک شدن رفته و کماکان همین وضعیت با وجود مدیران غربزده ومعلم های عجق وجق ادامه دارد
حرف بی اساس نزنید.به یاد داشته باشید دو سال قبل پس از اتفاقات شهریور مشکلات حجاب به وجود امد و در دوره همین دولت بود
پس طی این سالها شما چه می کردید .
ها ؟!
چرا و چگونه به داحتی فتوا صادر می کنید؟
امسال حجاب از 3سال پیش بدتر شده، چی می گویید؟
کارفرهنگی نشده. تبعیض بعضی را از دین دور می کند.
پیامبراسلام بخاطر خوش اخلاقی مردم دورش جمع شدند.
این ادمها را باید بگیرند اعدام کنند
ایشان چه جوری هیات علمی شده اونم دانشگاه تهران
با این حرفهای شما دارم احساس می کنم که به پزشکیان رای بدم
خدایی این استاد دانشگاه تهرانه؟!!!!! یعنی مادربزرگ مادربزرگم هم این حرفا رو نمیزنه !!! واقعا متاسفم ، چه بر سر این مملکت اومده
من هم با مدرک دکترا در آموزش و پرورش پیش بینی می کنم اگر جلیلی رییس جمهور شود در ۱۴۰۷ در جامعه به خاطر فقر ناشی از سیاست های جلیلی فحشا بسیار رواج داشته، اخلاق به قهقرا رفته، دزدی و اختلاس به امری معمولی تبدیل شده و همه مردم و خصوصا جوانان عصبی و خشمگین و عقده ای شده اند و اثر از دیانت یافت نمی شود
وای به حال شاگرداش
استاد ، شما سال ۱۴۰۷ را درست پیش بینی کردید اما نه با پزشکیان بلکه حلیلی هم بشود نتیجه همان است که شما پیش بینی کردید فقط میخواهید این روند تغییرات نسلی را به پزشکیان ربط دهید این نهایت بی اخلاقی دانشگاهی و آینده پژوهی است. وقتی مشارکت به ۴۰ درصد بلکه کمتر هم برسد باید انتظار خیلی جیزها را در آینده ایران داشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
اينها استاد مغلطه و شعارهاي دهن پر كن هستند
این خانم داره با بچه ها حرف میزنه.داره بچه گول میزنه .استدلال کودکانه ومزخرف.اگر4 سال جلیلی اثری از یک مملکت سالم بمونه که زن و مردش روابط سالم داشته باشن.
واما اگر جلیلی پیروز شود، هویت ایرانی محو خواهد شد و ایران میشود وطن عرب ها و افغانه
شما نمی توانی یک تفکر نو داشته باشی؟ جامعه و مردم در محیط آزاد رشد پیدا می کنند و وظیفه حکومت بسترسازی و فرهنگ سازیست آن هم با کمک خود مردم نه دخالت در آزادی های فردی و اجتماعی افراد.
اتفاقا بهمین دلیلی که این گفته باید به پزشکیان رای داد
من غرب زندگی میکنم.بخدا اینجا هزاربار بهتر از ایران هست،عدالت،انصاف،اخلاق و...هزاربار بیشتر از ایران امروزیست،درسته حجاب ازاد هست اما عفاف و اخلاق مردم هم بهتر از ایران با حجاب هست،امنیت برای زنان و دختران خیلی خیلی بیشتر از ایران است
من این خانم را نمیشناسم . یه عزیزی نوشته ایشون انگلستان درس خونده اند باید ازشون پرسید با پول کی با رانت کی بلند شدید رفته اید انگلستان مدرک گرفته اید کدوم استاد به شما مدرک داده ؟ برای کی نسخه حجاب تجویز میکنید آیا شما توی خونتون خیلی خانم مذهبی هستید و پیامبر گونه هستید ؟ در ضمن شما چیکار مردم دارید که خوب باشن یا نباشند ؟ زشته برای شما که حرفهای بدی مثل کلمات همجنس بازی را به زبان بیاورید خجالت بکشید و بشینید توی خونتون و بچه هاتون را تربیت اسلامی بکنید و بهشون یاد بدید که مومن واقعی باشند
امیدوارم پیش بینی خانم روح نفزا برای سال 1407 محقق شود.
بورس پولمو خورد.تا ابد رای نمیدم
خانم باطن خـوان: «مردان نهج البلاغـه می خوانند و زنان حجـاب دارنـد ، امـا باطنشـان فرهنگ غربی است.»
میشه ولی نبا این سرعت
با جلیلی هم نان نداریم بخوریم !!!!!! هوا نداریم نفس بکشیم !!!!!! آب نداریم و کلا مملکت رو دو دستی تقدیم میکنیم به بلوک شرق!!!!!
اگه قرار باشه امثال تو رو دیگه نبینم واقعا از ریاست جمهوری پزشکیان استقبال میکنم
اين مطلب اصلا هم تبليغ انتخاباتي نيست !
دکتر!؟
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات