بازدید 18495
۸

درخواست بزرگ زنوزی از استاندار آذربایجان‌شرقی/ عصر جدید تراکتور و «تی‌تی‌ها» در صورت تحقق این شرط!

محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور و سرپرست استانداری آذربایجان شرقی تاکنون جلساتی را برگزار کرده‌اند تا شرایط برای ادامه باشگاهداری مالک این باشگاه تبریزی مهیا شود.
کد خبر: ۱۲۴۶۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۹ 03 July 2024

درخواست بزرگ زنوزی از استاندار آذربایجان شرقی/ عصر جدید تراکتور و «تی تی‌ها» در صورت تحقق این شرط!

به گزارش تابناک ورزشی، اتمام لیگ برتر بیست‌وسوم به معنای پایان حواشی تراکتور نبود. ماجرای واگذاری مالکیت تراکتور توسط زنوزی در هفته‌های پایانی لیگ به خصوص پس از حذف این تیم از جام حذفی و واکنش‌های اعتراضی تعدادی از هواداران، کلید خورد. مالک تراکتور و مدیرعامل وقت این باشگاه (هوشنگ نصیرزاده) تأکید کردند این تصمیم جدی است، اما در روزهای بعد اتفاقاتی افتاد که پیش‌بینی‌ها نزدیک‌تر بود. در حقیقت پس از مطرح شدن این بحث، بسیاری از هواداران این تیم و حتی رسانه‌ها معتقد بود زنوزی همچنان به تیم‌داری ادامه خواهد بود.

حدود سه هفته پیش، رسانه رسمی باشگاه تراکتور اعلام کرد این تیم به دلیل نداشتن مشتری در اختیار هیئت فوتبال قرار گرفته اما جواد ششگلانی، رئیس هیئت فوتبال آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگویی اعلام کرد که تراکتور با مدیریت و مالکیت قبلی به کارش ادامه خواهد داد. ماجرا به همینجا ختم نشد و زنوزی در جلساتی که با تراب محمدی، سرپرست استانداری آذربایجان شرقی داشته، شروط مهمی را برای ادامه فعالیت خود به عنوان مالک تراکتور مطرح کرده است.

گرچه به نظر می‌رسد با انتخاب سعید مظفری‌زاده به عنوان جانشین نصیرزاده و آغاز فعالیت این باشگاه در نقل‌وانتقالات، در نهایت بازهم مالکیت تراکتور در اختیار زنوزی باقی می‌ماند، اما نکته مهم این است که جلسات و چانه زنی‌ها میان او و استانداری تمام نشده و همچنان ادامه دارد. در روزهای گذشته خبرهای مختلفی در خصوص محتوای مباحث مطرح شده میان زنوزی و تراب محمدی منتشر شد. برخی خبرها حکایت از این داشت که مالک تراکتور در جلسه با سرپرست استانداری آذربایجان شرقی به دنبال معافیت‌های مالیاتی برای شرکت‌هایش و همچنین برخورد با پیج‌های هواداری مخالف خود است. اما پیگیری ها مؤید آن است که چنین درخواست‌هایی صحت ندارد و زنوزی شروط و خواسته‌های مهم‌تر و بزرگ‌تری دارد.

در واقع زنوزی خواهان موافقت و تضمین برای دو درخواست اصلی خود است. او معتقد است با توجه به اینکه تراکتور به صورت خصوصی اداره می‌شود، صداوسیما باید «حق پخش» را با رقم منطقی و درست به این باشگاه پرداخت کند. البته مالک تراکتور درخواست دیگری دارد که هم مهم است و هم تا حدودی عجیب! زنوزی از تراب محمدی خواسته به عنوان نماینده دولت در استان، پیگیر پخش مستقیم بازی‌های تراکتور از شبکه‌های سراسری شود. او تأکید دارد تیمی که هواداران پرتعدادی دارد و از سویی خصوصی اداره می‌شود، پخش مستقیم بازی‌هایش از شبکه استانی کافی نیست و باید از شبکه‌های سراسری پخش شود تا امکان درآمدزایی بیشتر هم به وجود آید.

در شرایطی که هواداران تراکتور در انتظار رونمایی از سرمربی جدید تیم‌شان و احتمالاً خریدهای بزرگ و پرسروصدا هستند، اما به نظر می‌رسد زنوزی قصد دارد امسال بمب اصلی‌اش را در جای دیگری منفجر کند. گرچه خیلی بعید است چنین موضوعی اتفاق بیفتد چرا که قطعاً سایر تیم‌های شهرستانی یا حداقل آنهایی که به صورت خصوصی اداره می‌شوند نیز چنین درخواستی از صداوسیما خواهند داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲۹
انتشار یافته: ۸
شما تعداد طرفداران تراکتور را با سایر تیم های شهرستانی یکی می دانید؟
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
چه فرقی دارن؟مثلا سپاهان کم تماشاگر داره؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
تراکتور نهایت اندازه یه ورزشگاه یادگار امام طرفدار داره نه بیشتر
شما سایر تیمهای شهرستانی رو با تراختور مقایسه نکنین که نزدیک به نیمی از جمعیت ایران تورک هستند و طرفدار تراختور
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
اصلا....تو اول یاد بگیر واژه ترک رو درست بنویسی و دوم
اینکه هر ترکی در هرجایی الزاما مثل تو و بر اساس مدل ذهنی تو فکر نمیکنه
بازم توهم . بازم خیال پردازی .
تیمهای دولتی بیت المال خور پرسپولیس و استقلال عامل فساد و بی عدالتی فوتبال در ایران هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
بله مشخصه بیرانوند و با 60 میلیارد هوایی کردین
سقف تاج و به مسخره گرفتین بعد فساد تو بقیه
تیم هاس
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات