بازدید 21852

اختصاصی تابناک؛ عدم صدور مجوز یحیی گل‌محمدی برای سرمربیگری فولاد

از انتشار عکس مشترک هوشنگ نصیرزاده و یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی جدید فولاد ۱۱ روز گذشته اما انگار هنوز خبری از صدور مجوز فعالیت این مربی نیست.
کد خبر: ۱۲۴۶۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۳ 03 July 2024

اختصاصی تابناک؛ عدم صدور مجوز یحیی گل‌محمدی برای سرمربیگری فولاد

به گزارش تابناک ورزشی، در یکی دو سال گذشته فوتبال ایران شاهد اتفاقی بوده که همچنان ابهام‌ها در خصوص آن زیاد است. اینکه در مواردی خبرهایی منتشر می‌شود که فلان بازیکن یا مربی، مجوز فعالیت ندارد. یحیی گل محمدی یکی از این دسته افراد است و باشگاه تراکتور با مدیرعاملی هوشنگ نصیرزاده در هفته‌های پایانی لیگ برتر بیست‌وسوم، تصمیم گرفت گل محمدی را به عنوان جانشین پاکو خمز انتخاب کند و این موضوع را صراحتاً اعلام کرد اما هیچگاه این اتفاق نیفتاد و تیم تبریزی با حمید مطهری فصل را به اتمام رساند.

در همان مقطع تعدادی از منابع خبری مدعی شدند که مجوزی برای یحیی گل‌محمدی صادر نشده و شواهد و قرائن هم مؤید این ادعا بود. در این بین اتفاق قابل توجهی افتاد؛ هوشنگ نصیرزاده که فصل گذشته مدیرعامل باشگاه تراکتور بود، به خوزستان کوچ کرد تا با همین سمت در باشگاه فولاد فعالیت کند. ۳۰ خرداد خبری روی خروجی سایت رسمی باشگاه فولاد قرار گرفت که براساس آن با حکم مدیرعامل هلدینگ گروه توسعه فراگیر فولادخوزستان، هوشنگ نصیرزاده در سمت مدیرعامل این باشگاه منصوب شد.

اختصاصی تابناک/ مجوز گل‌محمدی برای سرمربیگری فولاد هنوز صادر نشده/ هدف نصیرزاده از انتشار عکس مشترک با یحیی چه بود؟

دقیقا سه روز بعد خبر مهم تری روی خروجی سایت باشگاه فولاد قرار گرفت. نصیرزاده که موفق نشده بود مجوز یحیی گل‌محمدی برای حضور در تراکتور را از نهادهای مرتبط بگیرد، حکم سرمربیگری یحیی در فولاد را به او تقدیم کرد. در واقع عکسی از نصیرزاده و گل‌محمدی روی سایت قرار گرفت و در بخشی از خبر آمد: «با اعلام هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه، طی قراردادی یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی تیم بزرگسالان فولاد خوزستان انتخاب شد.»

نکته حائز اهمیت اینکه دقیقاً ۱۱ روز از این موضوع می‌گذرد، اما دیگر هیچ خبری که مربوط به نقل‌وانتقالات، برنامه اردویی یا زمان آغاز تمرینات باشد منتشر نشده است. حتی پس از گذشت ۱۱ روز خبری از معرفی کادرفنی یحیی گل‌محمدی نیست و در این شرایط پیگیری‌های خبرنگار تابناک ورزشی مؤید آن است که هنوز مجوز یحیی برای سرمربیگری فولادخوزستان صادر نشده است. به نظر می‌رسد نصیرزاده قصد داشته با عقد قرارداد گل‌محمدی و انتشار رسمی آن، نهادهای مربوطه را در عملی انجام شده قرار دهد.

گفتنی است یحیی گل‌محمدی در کارنامه‌اش سه قهرمانی لیگ برتر، سه قهرمانی جام حذفی و نایب قهرمانی آسیا را دارد و جزو مربیان موفق یک دهه اخیر فوتبال ایران بوده و اگر در نهایت مجوز او صادر نشود، برای فوتبالدوستان به خصوص هواداران فولاد اتفاقی عجیب و پر ابهام خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۲۰
تازه جلیلی بیاد از این بدتر هم خواهد شد

فوتبال = فساد و پولشویی
پاسخ ها
saman
| Poland |
۱۰:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
وقتی همه چیزش گروهی و باندی و امنیتی می شود این
اوضاع ادامه دارد . در هنر سینما رسانه ورزش و حتی خدمت کردن در شهرداری بینید رئیس فوتبال به جای اینکه بابت ضرر های میلیاردی محاکمه بشود هنوز مشغول
بکار است یعنی عدالت را فدای منافع جریان خودشان کردند. تمام
محمدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
برید رای خوزستانی ها رو نگاه کنید که بیشتر به کدام نامزد رای دادن..برای چه نمی‌گذارند مربی شما قراردادش صادر بشه....آخه برای چی....چه کاری کرده که فوتبال را سیاسی کردید....
بیایید به جلیلی رای بدیم تا هرچی مجوزه از مردم بگیرند
خوب کاری میکنن، کسی که از جمهوری اسلامی حقوق میگیره و علیه جمهوری اسلامی فعالیت میکنه کجای کارش اخلاقیه؟ چرا مثل فغانی از ایران خارج نمیشی پولت رو از جای دیگه بگیری؟!
فقط موندم اگر از نظر شماها مشکل داره چرا از بیت المال میخورید!!! چرا زیر نظر فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی فعالیت میکنید ! خب یا برید خارج یا یه شغل دیگه انتخاب کنید !!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
جمهوری اسلامی درآمدش از منابع ایران هست و یحیی گل‌محمدی هن یک ایرانی. در ضمن حوزه خلیج فارس بهش ۱۰ برابر پول میدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
بله مملکت واسه شما 10 درصدی 9 میلیون رای
هست .بقیه نمیخوان جمع کنن برن
فرستادنش بغل دست دروازه بان استقلال ، عاقبت زبون درازی همین میشه
همه چی رو کردن امنیتی و سیاسی ، جرات داری به کوچکترین چیز اعتراض کن
راس هرم فدراسیون فوتبال چرکین است اگر همینگونه پیشروی نماید مانند غده سرطان به همه جا ضرر و زیان می رساند و نهایتا نابودی فوتبال را شاهد خواهیم بود
دو تن از بزرگان فوتبال به همین مسئله اشاره فرمودند
۱- زنده یاد ناصر حجازی که فرمودند : فوتبال ما کثیف است
۲- علی کریمی هم چند سال پیش علناً اشاره فرمودند : با این وضع مدیریت باید فاتحه فوتبال را خواند
مجوز یعنی چی
این همون چیزی است همه بهش اعتراض دارند
اگر خبر درست باشد، اینکه بخاطر دو تا توییت طرف را از نان خوردن بیندازید نه شرعی است نه انسانی. اگر می فهمیدید، می دانستید که همین عوامل باعث عدم مشارکت 60 درصد مردم است.
و باز هم مشکلی به نام استعلامات و سطوح مختلف استعلام که در نزد کارشناسان مراجع طرف استعلام، نادیده گرفته می شوند.
فرقی نمی کند که درباره فرد برای جذب به عنوان پاکبان استعلام کنند یا برای تحصیل در مقطع بالاترِ تحصیلی و یا مربی یک باشگاه ورزشی و یا مشاغل حساس و حتی ریاست جمهوری. فارغ از سطح حساسیت موضوع، ملاکها همواره یکی و در نازلترین سطح ممکن هستند.
بعد میگن چرا مردم رای نمیدن. آخه اگر هم ایشان از آن اعتصابات هم پشتیبانی کرده نظرش رو گفته مگر گناه کرده. بیایید با مردم شهید پرور رو راست باشید ظلم و آزار رو کنار بگذارید. و خداوند را در نظر بگیرید.
واقعا تواین مملکت هیچ کس حق حتی تو گفتن به جای شما را هم نداره. بعد دم از ازادی بیان می زنن. بابا گذشت دیگه اونروزا ، امام جمعه تبریز تصمیم گرفت که گل محمدی تبریز نباشه بابا وظیفه شما چیز دیگه است
یعنی یه کلمه حرف بزنی میشی بایکوت، این است آزادی..
یک اصطلاح هستش بهش میگن نمک نشناس ،قدر ناشناس ، حال این فرد و امثال ایشان که تمام زندگی و ارتزاق آنها از نعمت وجود این نظام است ، باز سنگ به ولی نعمت خود زده و بر صورتش پنجه می‌کشند مصداق کسی که نمک می‌خورد و نمکدان می‌شکند!!!!! این خلاف اخلاق و خلاف جوانمردی است.
بهرحال باید در تاج جستجو کرد و فوتبال خوزستان
هر کی دوست نداره ، بره
بغیر تیم های قرمز و آبی همه تیم های شهرستانی نابود کردید ...
برچسب منتخب
# نتایج انتخابات # انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات