مورد مشکوک گل‌محمدی و فولاد خوزستان/ شایعات جدید با دلیل قدیمی درباره غیبت یحیی

مشکل خانوادگی یا نداشتن تأییدیه لازم، هر چه هست اینکه فولاد خوزستان در آستانه شروع فصل جدید و مصاف با نساجی درگیر حاشیه‌ای عجیب و اتفاقی نگران کننده برای هوادارانش شده است.
کد خبر: ۱۲۵۳۰۹۳
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۷ 11 August 2024
|
5332 بازدید

مورد مشکوک گل‌محمدی و فولادخوزستان/ شایعات جدید با دلیل قدیمی درباره غیبت یحیی

به گزارش تابناک ورزشی، در شرایطی که قرار است طبق اعلام پیشین، فصل جدید فوتبال باشگاهی ایران از ۲۵ مرداد آغاز شود، خبری نگران کننده برای هواداران فولادخوزستان منتشر شده است. اگر آغاز لیگ برتر به تعویق نیفتد، فولادخوزستان تنها ۴ روز دیگر در نخستین بازی‌اش باید به مصاف نساجی مازندران برود، اما با وضعیت معلوم در خصوص وضعیت یحیی گل‌محمدی و نیمکت این تیم.

فولادی ها جمعه گذشته چهارمین دیدار تدارکاتی پیش فصل‌شان را با برتری ۳ بر یک مقابل استقلال خوزستان پشت سر گذاشتند و نتیجه این دیدار آخرین خبری است که در رسانه رسمی باشگاه فولاد منتشر شده؛ اما مورد مشکوک به همین ۲۴ ساعت گذشته مربوط می‌شود.

یحیی گل‌محمدی در جلسه تمرینی دیشب فولاد غایب بوده و نکته عجیب اینکه گفته می‌شود دو عضو اصلی کادرفنی این تیم یعنی حمید مطهری و مارکو کاسر هم غیبت داشته‌اند. برای همین دلیل غیبت گل‌محمدی که از سوی یکی از مسئولان فولاد، مشکل خانوادگی عنوان شده، چندان منطقی و توجیه‌پذیر نیست، چرا که نمی‌توان باور کرد همزمان مطهری و مارکو هم دچار مشکل خانوادگی شده باشند! در هر حال این مسئول باشگاه فولاد ضمن تکذیب هرگونه مشکل میان یحیی و باشگاه، تأکید کرده که سرمربی این تیم به زودی به خوزستان برمی‌گردد.

اختصاصی تابناک؛ عدم صدور مجوز یحیی گل‌محمدی برای سرمربیگری فولاد

از سویی برخی شایعات جدید حکایت از همان مورد قدیمی را دارد؛ اینکه مجوز یحیی گل‌محمدی برای فعالیت در لیگ برتر از سوی نهادهای مربوطه صادر نشده است. آنچه باعث می‌شود این شایعه قوت بگیرد، این است که قرارداد او هنوز در سازمان لیگ ثبت نشده است. گرچه برخی خبرهای تأیید نشده حکایت از احتمال قطع همکاری طرفین دارد، اما گفته می‌شود مسئولان باشگاه فولاد و خودِ یحیی گل‌محمدی پیگیر موضوع و حل مشکل هستند.

گفتنی است یحیی گل‌محمدی دوم تیرماه به عنوان سرمربی فولاد خوزستان انتخاب شد و با حضور در تمرینات، کار خود را برای حضور در لیگ بیست‌وچهارم آغاز کرد. فولادی‌ها در این مدت یک اردوی تدارکاتی در دبی را هم پشت سر گذاشتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...