بازدید 11167
۶

تاسیس بزرگ‌ترین بازار خودروی جهان در دبی

شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، معاون رئیس کشور امارات، نخست وزیر و حاکم دبی، برنامه توسعه «بازار خودروی دبی»، بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین بازار خودرو در جهان را در دست دارد.
کد خبر: ۱۲۴۶۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۱ 05 July 2024

به گزارش تابناک، این ابتکار با هدف تثبیت موقعیت دبی به عنوان یکی از برجسته‌ترین و در حال رشدترین شهرهای جهان در بخش تجارت خودرو است.

طبق دستورات شیخ محمد، و تحت نظارت شیخ حمدان بن محمد بن راشد آل مکتوم، ولیعهد دبی و رئیس شورای اجرایی دبی، شیخ مکتوم بن محمد بن راشد آل مکتوم، نایب حاکم اول دبی، نایب نخست وزیر و وزیر مالیه، به امضای یک تفاهم‌نامه شراکت بین شهرداری دبی و DP World برای توسعه بازار جدید خودروها، با مساحتی بالغ بر ۲۰ میلیون فوت مربع، شاهد بودند. DP World مسئولیت ساخت و مدیریت «بازار خودروی دبی» را بر عهده گرفته است.

این شرکت از تخصص لجستیکی گسترده و شبکه جهانی خود، که شامل بیش از ۴۳۰ واحد کسب‌وکار در ۸۶ کشور است، بهره خواهد برد تا موفقیت این بازار را تضمین کند.

شیخ محمد گفت: «امروز ما DP World را موظف به توسعه "بازار خودرو دبی" کردیم و بازار فعلی را هشت برابر گسترش دادیم تا تسهیلاتی به مساحت ۲۰ میلیون فوت مربع ایجاد کنیم که بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین بازار خودرو در جهان خواهد بود.»

پروژه استراتژیک « بازار خودرو دبی» به تحقق چشم‌انداز آینده دبی کمک می‌کند، و خدمات یکپارچه از جمله خرید، فروش، ثبت‌نام، بانکداری و تدارکات را ارائه می‌دهد. این بازار ظرفیت میزبانی رویدادهای جهانی را خواهد داشت که آن را به مقصدی مطلوب برای علاقه‌مندان و سرمایه‌گذاران خودرو تبدیل می‌کند.

این پروژه که به دستیابی به اهداف دستور کار اقتصادی دبی D33 برای افزایش نوآوری و تجارت کمک می‌کند، نشان دهنده تعهد امارات به ارائه زیرساخت‌ها و خدمات سطح بالا برای حمایت از اقتصاد محلی و جهانی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
پارس نماد- صفحه خبر
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۶
بسیار عالی ولی ای کاش این کار را در ایران انجام میدادن
پاسخ ها
کلات
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
بگزارید خودروها بیایند داخل تا رقابت ایجاد بشه رقابت دوطرفیه یک طرفی ک نیست
ما هم عبدل آباد داریم!!!
خدا کنه این همسایه های ایران انقدر پیشرفت کنند که شاید مسئولین و مردم ماهم به خودشون بیان
پاسخ ها
کلات
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
مسئولین بگزارند خودرو وارو بشود تا شرکت‌های داخلی و خارجی باهم رقابت کنند. مردم شدند پاسوز سایپا وایران خودرو
ای کاش واردات خودرو ب ایران آزاد می شد. البته با تعرفه صفر درصد
دمار مردم با این گرانی خودرو درآمده.
برچسب منتخب
# مسعود پزشکیان # نتایج انتخابات # تنفیذ حکم ریاست جمهوری # انتخابات ریاست جمهوری # محرم