هوای اصفهان گرم‌تر و آلوده‌تر می‌شود

رییس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان از روند افزایشی دما و غلظت آلاینده‌های جوی طی ۷۲ ساعت آینده خبرداد.
کد خبر: ۱۲۴۸۸۹۰
|
۲۹ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۱ 19 July 2024
|
3205 بازدید

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، لیلا امینی اظهار داشت: الگوهای هواشناسی نشان می‌دهد تا روز یکشنبه ۳۱ تیر ماه به علت گذر امواج ناپایدار با رطوبت کم، در بخش هایی از شرق و شمال استان اصفهان در ساعات عصر و شب، وزش باد به نسبت شدید و تندباد لحظه ای خواهیم داشت.

به گفته وی، این شرایط سبب خیزش گردوخاک، کاهش دید و کاهش کیفیت هوا در نواحی شرق و شمال استان و افزایش غلظت آلاینده ها در حد ناسالم برای عموم افراد جامعه در برخی ساعات در مناطق مرکزی از جمله کلان‌شهر اصفهان خواهد شد.

رییس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان خاطرنشان کرد: وضعیت جوی در سایر مناطق استان آسمان به صورت صاف گاهی قسمتی ابری و وزش باد پیش بینی می شود.

امینی با اشاره به اینکه امروز بیشینه دمای ۱۰ شهر استان از جمله اصفهان، کاشان، ورزنه، خور و بیابانک، آران و بیدگل، مهاباد، کبوترآباد، چوپانان، خمینی‌شهر و بادرود در گرم‌ترین ساعات به بالای ۴۰ درجه سلسیوس می‌رسد، خاطرنشان کرد: روند افزایشی دما طی ۷۲ ساعت آینده پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وی، کاشان امروز با بیشینه دمای ۴۴ درجه سلسیوس بالای صفر گرم‌ترین نقطه استان است.

رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان افزود: بیشینه و کمینه دمای کلان‌شهر اصفهان نیز در گرم‌ترین و خنک‌ترین ساعات بین ۴۱ و ۲۶ درجه سلسیوس بالای صفر نوسان دارد.

امینی اضافه کرد: بویین میاندشت با کمینه دمای ۱۵ درجه سلسیوس بالای صفر طی بامداد فردا خنک‌ترین نقطه استان پیش‌بینی می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
فکر می کنید دولت پزشکیان در آینده نزدیک بنزین را گران کند؟