واشنگتن از تجاوز تل‌آویو به یمن حمایت کرد

پس از حمله تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی به بندر الحدیده یمن، وزیر جنگ این رژیم یوآو گالانت با وزیر دفاع آمریکا لوید آستین تماس تلفنی برقرار کرد.
کد خبر: ۱۲۴۹۱۲۰
|
۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۱ 21 July 2024
|
1631 بازدید

واشنگتن از تجاوز تل‌آویو به یمن حمایت کرد

به گزارش تابناک به نقل از فارس؛ «اسرائیل در حمله به یمن از خود دفاع کرد» این را وزیر دفاع آمریکا به وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت. وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) با انتشار یک بیانیه خبر داد که وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با وزیر دفاع آمریکا درباره حمله هوایی تجاورکارانه این رژیم به یمن رایزنی کرد.

به روایت پنتاگون، این مقام ارشد آمریکایی حمایت واشنگتن از حمله هوایی تجاوزکارانه تل‌آویو به زیرساخت‌ها و اهداف غیرنظامی یمن را اعلام کرد.جنگنده‌های رژیم اسرائیل عصر روز گذشته در واکنش به حمله موفق پهپادی یمنی‌ها به تل آویو، مخازن سوخت در بندر الحدیده را بمباران کردند که موجب آتش‌سوزی گسترده شد.

واشنگتن از تجاوز تل‌آویو به یمن حمایت کرد

ارتش یمن بامداد روز جمعه ساختمانی در تل‌آویو و در نزدیکی دفتر سفارت آمریکا را هدف حمله پهپادی قرار دادند که یک کشته و 8 زخمی در پی داشت.وزارت بهداشت یمن بامداد یکشنبه اعلام کرد که بر اثر حمله هوایی رژیم صهیونیستی به شهر الحدیده تاکنون سه نفر شهید و ۸۷ نفر نیز زخمی شده‌اند.وزیر دفاع آمریکا در صحبت با وزیر جنگ اسرائیل یک بار دیگر بر «تعهد آهنین ایالات متحده به امنیت اسرائیل و حق آن برای دفاع از خود» تاکید کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
فکر می کنید دولت پزشکیان در آینده نزدیک بنزین را گران کند؟