بازی‌های کریپتویی؛

عامل اصلی دستیابی تلگرام به ۹۵۰ میلیون کاربر فعال

تلگرام به تازگی اعلام کرده است که تعداد کاربرانش به ۹۵۰ میلیون نفر افزایش پیدا کرده است. این رشد چشمگیر که توسط پاول دوروف، مؤسس و مدیرعامل تلگرام اعلام شد، نشان‌دهنده جهشی از ۹۰۰ میلیون کاربر در اوایل بهار سال جاری است. گسترش سریع استفاده از این پلتفرم، تا حد زیادی به دلیل افزایش محبوبیت بازی‌های رمزنگاری بر روی آن است.
کد خبر: ۱۲۴۹۷۸۷
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۹ 24 July 2024
|
4671 بازدید

به گزارش تابناک، کارنگ نوشت: افزایش تعداد کاربران تلگرام همزمان با رونق بازی‌های مبتنی بر بلاکچین است که از این اپلیکیشن به‌عنوان پلتفرم اصلی خود استفاده می‌کنند. این بازی‌ها اغلب از شبکه باز (TON) استفاده می‌کنند، سیستمی بلاکچینی که ابتدا تلگرام آن را توسعه داد، اما پس از مدتی به‌عنوان پروژه‌ای open-source به توسعه‌دهندگان خارجی واگذار کرد.

روند رشد بازی‌های کریپتو در تلگرام نیز توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده است. پلتفرم باز (TOP) که یکی از توسعه‌دهندگان برجسته در اکوسیستم TON است، اخیراً در استودیو پلوتو، خالق بازی Catizen، سرمایه‌گذاری کرده است. Catizen تاکنون 25 میلیون بازیکن را جذب کرده است که نشان از محبوبیت مداوم بازی‌های رمزنگاری مبتنی بر تلگرام است. ترکیبی از بازی‌های آسان، وعده پاداش‌های ارزهای دیجیتال و پایگاه کاربری بزرگ تلگرام، زمینه مناسبی برای شکوفایی این بازی‌ها فراهم شده است.

با نزدیک شدن تلگرام به نقطه عطف یک میلیارد کاربر، واضح است که استقبال این پلتفرم از بازی‌های رمزنگاری نقش مهمی در رشد آن ایفا کرده است.  

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# سید حسن نصرالله # لبنان # طبس
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات