تمجید عبدالکریم حسن از پرسپولیس و هوادارانش؛ افتخار می‌کنم بخشی از تیم قهرمان بودم

عبدالکریم حسن، مدافع قطری فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس پس از قطعی شدن جدایی‌اش از جمع سرخپوشان به تمجید از پرسپولیس و هوادارانش پرداخت.
کد خبر: ۱۲۴۹۹۱۷
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۵ 25 July 2024
|
4350 بازدید

تمجید عبدالکریم حسن از پرسپولیس و هوادارانش؛ افتخار می‌کنم بخشی از تیم قهرمان بودم

به گزارش تابناک ورزشی، عبدالکریم حسن، مدافع فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس که پس از پایان لیگ برتر بیست‌وسوم و با وجود داشتن قرارداد با این باشگاه درخواست جدایی داده بود، پس از موافقت پرسپولیسی‌ها برای جدایی و پیوستنش به الوکره قطر به تمجید از تیم سابقش و هواداران سرخپوش پرداخت.

این مدافع قطری که با قراردادی تا سال ۲۰۲۷ راهی الوکره شد تا بار دیگر به فوتبال کشورش بازگردد، در متنی که در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام منتشر کرده با تمجید از پرسپولیس و هوادارانش به حضورش در این تیم که به قهرمانی رسید، افتخار کرده است. متن پیام عبدالکریم حسن به شرح زیر است:

«از همه هواداران دوست داشتنی و بی‌نظیر پرسپولیس ممنونم؛ تمام این چند ماه که کنار هم بودیم برای من پر از خاطرات مثبت و شیرین بود که خوشبختانه با قهرمانی ما و یکی از بهترین روزهای زندگی‌ام همراه شد. هر وقت که برای گرم کردن وارد زمین می‌شدم یا زمانی که شعار حسن حسن یا حسن را برایم می‌خواندید به معنی واقعی از خود بیخود می‌شدم و فقط دوست داشتم آن لحظه‌ها ادامه پیدا کند. حمایت شما از تیم‌تان ستودنی است و افتخار می‌کنم که بخشی از تیم قهرمان بودم. همچنین خوشحالم که اولین بازیکن قطری تاریخ فوتبال ایران بودم که توانستم قهرمان شوم.

دوست داشتم باز هم یک فصل دیگر در کنار هم باشیم اما حالا دوباره فرصت برایم مهیا شده که در کشور خودم بازی کنم. ایران و پرسپولیس همیشه برایم یادآور خاطرات خوبند و بدون شک شما بهترین هواداران دنیا هستید.

از جناب آقای رضا درویش، رئیس باشگاه، بابت برآوردن آرزوی من بسیار سپاسگزارم.

آخرین پیام تشکر و قدردانی از همه شما، مدیریت باشگاه، بازیکنان و هواداران به خاطر هر آنچه به عبدالکریم حسن دادید.

ممنون و به امید دیدار»

تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...