جدایی عبدالکریم حسن از پرسپولیس منتفی نیست/ شرکت در تمرینات تا زمان توافق نهایی

باشگاه پرسپولیس خبر داده است که عبدالکریم حسن، مدافع قطری این تیم به زودی در تمرینات سرخپوشان حاضر می‌شود.
کد خبر: ۱۲۴۸۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۱ 14 July 2024

جدایی عبدالکریم حسن از پرسپولیس منتفی نیست/ شرکت در تمرینات تا زمان توافق نهایی

به گزارش تابناک ورزشی، هرآنچه در این مدت گفته شده بود عبدالکریم حسن از پرسپولیس جدا می‌شود و به زودی قراردادش را با العربی یا الوکره قطر امضا می‌کند، تا اینجا اتفاق نیافتاده و این بازیکن امشب (یکشنبه) به تهران باز می‌گردد.

باشگاه پرسپولیس اطلاع داده است که این مدافع قطری از فردا نیز در تمرینات سرخپوشان در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر خواهد شد و زیر نظر خوان کارلوس گاریدو، سرمربی اسپانیایی پرسپولیس تمریناتش را دنبال می‌کند.

حسن به دلیل بگو مگوی لفظی با هواداران تیم ملی قطر در شبکه‌های اجتماعی توسط فدراسیون فوتبال این کشور از تیم ملی کنار گذاشته شده بود و به همین دلیل از حضور در باشگاه‌های قطری نیز محروم شد. او به همین دلیل مدتی در لیگ کویت فوتبال خود را دنبال کرد و نیم فصل لیگ برتر بیست‌وسوم با قراردادی به مدت یک فصل و نیم به پرسپولیس پیوست که به این ترتیب یک سال دیگر از قرارداد او باقیمانده است.

گویا مشکلات حسن برای بازگشت به فوتبال قطر به پایان رسیده و از همین‌رو مصّر است تا به کشورش بازگردد، اما تا این لحظه باشگاه پرسپولیس با باشگاه‌های خواهان او به توافق مالی نرسیده است.

البته بازگشت عبدالکریم حسن به لیگ فوتبال قطر هنوز منتفی نشده و با توجه به آغاز تمرینات پرسپولیس، این بازیکن طبق تعهداتی که با باشگاه در تمرینات سرخپوشان شرکت کند تا وضعیتش روشن شود. به این ترتیب اگر باشگاه‌های خواهان او بتوانند رضایت پرسپولیس را جلب کند این انتقال صورت می‌گیرد و جدایی حسن قطعی خواهد شد، در غیر این صورت این مدافع قطری یک فصل دیگر در ایران به فوتبال خود ادامه خوهد داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # اربعین # مسعود پزشکیان