اظهارنظرهای عجیب و سریالی سهرابیان در المپیک پاریس/ ناکامی مهسا جاور و نوروزی به خاطر چینی‌ها!

مصاحبه‌های عجیب علیرضا سهرابیان ادامه دارد و او پس از موضع‌گیری علیه منتقدان لباس‌های کاروان ایران در المپیک، اظهارنظر عجیبی درباره نتیجه مسابقه مهسا جاور و زینب نوروزی انجام داد.
کد خبر: ۱۲۵۰۶۵۸
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۵ 29 July 2024
|
7480 بازدید
|
۳

ناکامی مهسا جاور و نوروزی به خاطر چینی ها/ اظهارنظرهای عجیب و سریالی سهرابیان در المپیک پاریس

به گزارش تابناک ورزشی، رئیس فدراسیون قایقرانی یکی از اعضای فعال کاروان اعزامی ایران به پاریس است و به نظر می‌رسد علاقه زیادی به مصاحبه و دوربین دارد. سه روز از آغاز رسمی المپیک ۲۰۲۴ گذشته و او هر روز یک مصاحبه انجام داده است. البته شاید تا اینجا چندان مسئله خاصی نباشد، چون تعدادی از ورزشکاران رشته قایقرانی در این روزها به رقابت پرداختند، اما نکته اینجاست که در هر سه مصاحبه علیرضا سهرابیان که در سه روز متوالی انجام شده، جملات و اظهارنظرهای حاشیه‌ای و بعضاً عجیبی، وجود دارد. به ویژه اظهارات او پس از ناکامی مهسا جاور و زینب نوروزی!

او دو روز پیش به مشكلات ميزبانى فرانسه در المپیک ۲۰۲۴ پاریس كنايه زد و گفت: «غذای بد دهکده برای ما خوب شد. چون ورزشکاران ما می‌خواستند وزن کم کنند و این وضعیت برایمان خوب شد! این نحوه میزبانی برای ورزشکارانی که می‌خواهند وزن کم کنند، خوب است. پیش‌بینی نمی‌کردیم که پاریس چنین میزبانی ضعیفی به نمایش بگذارد.»

علیرضا سهرابیان که علاوه بر ریاست فدراسیون قایقرانی، عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک نیز هست، دیروز (یکشنبه، ۷ مرداد) درباره انتقادها به لباس کاروان ایران در المپیک هم موضع گرفت. در شرایطی که حجم بالای انتقادات در فضای مجازی، رسانه‌ها و حتی تعدادی از مجریان تلویزیون، مؤید نارضایتی عموم مردم از لباس در نظر گرفته شده برای ورزشکاران کشورمان است، سهرابیان در بخشی از مصاحبه‌اش اظهارداشت: «بسیاری از کشورها از سال گذشته برنامه‌ریزی برای بازی‌های ۲۰۲۶ ناگویا داشتند، اما ما هنوز دنبال این هستیم لباس چه شکلی باشد یا نماد ایرانی داشته باشد. ما فکرمان روی نقد کردن بی‌اساس است که هیچ تأثیری در رتبه‌بندی کاروان ایران نداشته باشد.» او در همین مصاحبه، یکبار دیگر تأکید کرد که اوضاع میزبانی اصلا خوب نیست و ادامه داد: «از لحاظ غذایی تنوع زیادی وجود ندارد. بلکه غذاهای دهکده به گونه‌ای است که برای کاهش وزن بسیار مناسب هستند. همچنین وضعیت نظافت دهکده بسیار بد و حتی قاشق و چنگال را چند بار در لیوان آب جوش می‌گذاریم.»

شاید بتوان اوج اظهارنظرهای عجیب علیرضا سهرابیان را در مصاحبه‌ای دانست که پس از ناکامی مهسا جاور و زینب نوروزی در شانس مجدد منتشر شد. امروز در مسابقه شانس مجدد قایق دو نفره روئینگ المپیک ۲۰۲۴ پاریس، تیم روئینگ ایران در رده چهارم قرار گرفت و از رسیدن به نیمه نهایی بازماند. حالا آنها باید در مسابقه تعیین رنکینگ برای به دست آوردن یکی از رده‌های ۱۳ تا ۱۸ شرکت کنند. پس از اتمام مسابقه و ناکامی تیم روئینگ در صعود به مرحله نیمه‌نهایی، رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: «بچه‌ها در ١٠٠٠ متر دوم عملکرد خوبی داشتند، اما در رفتن پاروی قایقرانان چینی که مدعی اصلی قهرمانی بودند باعث شد بچه‌ها اصطلاحاً زود لاکتیکی شوند و همین موضوع باعث شد تمرکزشان به‌هم بخورد.»

گفتنی است قایقرانی ایران در سال‌های گذشته روند رو به رشدی داشته و ورزشکاران برای اولین بار در هر سه رشته روئینگ، کانو و کایاک سهمیه گرفتند و با تیم پنج نفره عازم المپیک پاریس شدند. سهرابیان با اشاره به این موضوع، وعده مهمی هم داده است: «من باور دارم که اگر مسیری که شروع کرده‌ایم را به همین سرعت ادامه دهیم، می‌توانیم در المپیک لس‌آنجلس به مدال فکر کنیم. چهار سال پیش گفتم به دنبال کسب سهمیه ‌در تمام رشته‌ها و حضور خوب در پاریس هستیم و حالا می‌گویم که در المپیک ۲۰۲۸ می‌توانیم به دنبال مدال باشیم.»

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
محسن
|
Belgium
|
۲۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۸
ادمی که خودش می داند کاری ازش بر نمی اید خودش را به کوچه علی چپ میزند حالا شده این خانم که به خودش اجازه می دهد جای همه مردم حرف بزند و این شخص که تمام هزینه اش از جیب همین ردم است ان لباس نشان فرستان یک ملت برای مسابقه است ولی خوب کدام کارمان درست است که این دومی باشد البته این لباس از سر این خانم هم بیشتر است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۸
یکسری رانتی رفتن خارج
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
چرا انقدر انتقاد میکنید؟
این ورزشکارها که از کره ماه نیومدن برای تیم های ملی ایران دارن رقابت می کنند
اینا فرزندان همین مملکت هستن
کم کاری هم نکردن خوب توانشون دراین حد بود
قرار نیست تو هر مسابقه ای مقام بیارن
بجای انگیزه دادن هی نقد بیخودی داشته باشید
فکر کنید اینها فرزندان خودتون یا بستگان خودتون هستن باز اینهمه نقادی میکنید
انصاف داشته باشید
تا حالا تو عمرتون یه مسابقه دادین ببینید چه استرس و فشاری روتون هست؟
طرف تا حالا یه عکس با لباس ورزشی هم نداره هی اظهارنظر کارشناسی میکنه ...
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟