بروجردی در گفت و گو با تابناک مطرح کرد

تکرار وعده صادق، پاسخ ایران به ترور هنیه/رژیم صهیونیستی جنایت کرده و عذاب دردناکی پیش روی اوست/آغازگر جنگ نیستیم و با آمریکا سر جنگ نداریم

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: سیاست ما آغاز گری جنگ نیست و به دنبال جنگ با کشوری مثل آمریکا یا هر کشور دیگری نیز نیستیم. اما این اشتباه رژیم صهیونیستی عذابی دردناک برای آنان به دنبال خواهد داشت.
کد خبر: ۱۲۵۱۰۷۹
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۸ 31 July 2024
|
11665 بازدید

به گزارش تابناک، علاء الدین بروجردی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تابناک با اشاره به ترور اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در تهران اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران رایزنی ها و قادامات بین المللی در این باره را از همین امروز آغاز کرده استو معتقدیم حتما باید شورای امنیت علیه رژیم جعلی صهیونیستی قطع نامه روشن و قاطعی را صادر کرد.

زندگینامه: علاءالدین بروجردی (۱۳۲۹-) - همشهری آنلاین

وی افزود: ما رژیم صهیونیستی را فاقد صلاحیت عضویت در سازمان ملل میدانیم اما سازمان ملل امروز پاسخ بدهد که در قبال این نقض آشکار معاهدات بین المللی و اقدام به تروریسم دولتی در خاک یک کشور را چگونه توضیح می دهد؟عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: وقتی رژیم صهیونیستی در کنسولگری ما در دمشق آن اقدام مذبوحانه را صورت داد ما وعده صادق 1 را اجرا کردیم اکنون که رژیم صهیونیستی در خاک رسمی ما میهمان رسمی ما را ترور کرده است باید شاهد وعده صادق 2 در اقدامی وسیع تر و بدون اغماض علیه این رژیم کودک کش باشیم.

بروجردی خاطرنشان کرد: بر اساس قوانین بین المللی وقتی تجاوزی در خاک کشوری صورت می گیرد حق دفاع مشروع برای آن کشور وجود دارد. رژیم صهیونیستی جنایتی را علیه جمهوری اسلامی صورت داده است و حتما باید مجازات شود.وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی از جانب هر کشوری را پشیمان کننده خواهد داد، گفت: سیاست ما آغاز گری جنگ نیست و به نبال جنگ با کشوری مثل آمریکا یا هر کشور دیگری نیز نیستیم. اما این اشتباه رژیم صهیونیستی عذابی دردناک برای آنان به دنبال خواهد داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...