سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با تابناک

جنایت اسرائیل بی پاسخ نمی ماند/دو توصیه به عراقچی

ابراهیم رضایی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌خارجی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار تابناک گفت:همه ی گزینه‌ها برای پاسخ سخت به رژیم صهیونستی روی میز است و بررسی می کنیم.رژیم صهیونیستی بابت این جنایت زشت در خاک ایران حتما تنبیه سختی خواهد شد.نتانیاهو با این جنایت میخ دیگری بر تابوت متعفن رژیم صهیونیستی کوبید.
کد خبر: ۱۲۵۱۱۴۱
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۸ 31 July 2024
|
9523 بازدید

به گزارش تابناک، رضایی با اشاره به اینکه امروز بعدازظهر در جلسه‌ی کمیسیون امنیت ملی جزئیات گزینه های روی میز برای پاسخ قاطعانه را بررسی می‌کنیم گفت:این جنایت کاملا بر خلاف قوانین و حقوق بین‌المللی بوده است و پاسخ جمهوری‌اسلامی به متجاوز به خاکش که در این جنایت شاهد آن بودیم،بر اساس منشور ملل‌متحد حق ما است.ما در خونخواهی شهید هنیه پاسخ پشیمان کننده‌ای به جنایت این رژیم خواهیم داد. ما به ترور شهید زاهدی و حمله به ساختمان کنسولگری در دمشق که به مثابه‌ی خاک ما است هم پاسخ قاطعانه‌ای در عملیات وعده‌ی صادق دادیم.

جنایت اسرائیل بی پاسخ نمی ماند/دو توصیه به عراقچی

سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی افزود: از انجا که رژیم صهیونیستی به واسطه‌ی تحقیر بزرگ در عملیات طوفان الاقصی و شکست های پی‌در‌پیشان از مقاومت به یک حالت دیوانگی به سر می برند هر جنایتی از این رژیمی که رو به استحلال است قابل تصور است. آنچه که مشخص است جنایت‌های رژیم صهیونیستی نباید بی پاسخ بماند. ما توان دفاع از تمامیت ارضی خودمان خواهیم داشت و حتما با یک پاسخ قاطع، بازدارندگی در مقابل شرارت‌های آنان ایجاد می کنیم.

 

 

رضایی در پاسخ به این سوال خبرنگار تابناک که پیشنهاد شما در این باره به گزینه‌ی احتمالی وزارت خارجه یعنی سید‌عباس عراقچی چیست گفت:پیشنهادم به وزیر بعدی امور‌خارجه این است که حتما از تجربه‌ی شکست خورده‌ی دولت روحانی در سیاست خارجی درس بگیرد،اعتماد بیجا به غرب نداشته باشد و امضای وزیر خارجه آمریکا را تضمین نداند. بهتراست که سواد لازم را در مجامع بین المللی برای دفاع از حقوق ملت ایران داشته باشد تا توافقی را که منجر به لغو شدن تحریم‌ها نمی‌شود لغو‌ کننده نخواند.

تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...