«سفر به ناکجا» / تجربه سفر به مقصد نامعلوم برای اولین بار!

یک آژانس مسافرتی در ایران برای اولین بار یک تور مسافرتی به مقصد نامعلوم را معرفی کرده که با استقبال گردشگران مواجه شده است.
کد خبر: ۱۲۵۲۸۶۳
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۹ 10 August 2024
|
3030 بازدید

«سفر به ناکجا» / تجربه سفر به مقصد نامعلوم برای اولین بار!

به گزارش تابناک، به‌تازگی یک آژانس مسافرتی در ایران برای اولین بار یک تور مسافرتی ماجراجویانه به مقصد نامعلوم را برگزار می‌کند. این سبک جدید از سفر برای اولین بار است که در ایران انجام می‌شود. مسافران «سفر به ناکجا» نمی‌دانند مقصد سفر کجاست و همین بی‌خبری از مقصد این سفر را پرهیجان و ماجراجویانه کرده است.

آژانس الفبای سفر اخیرا یک تور مسافرتی را با عنوان «سفر به ناکجا» به مسافران معرفی کرده است. گردشگران با رزرو این تور می‌توانند سفری را تجربه کنند که از قبل مقصد آن را نمی‌دانند؛ یعنی مسافران در «سفر به ناکجا» در لحظه خرید تور هیچ اطلاعی از مقصد ندارند. آژانس مسافرتی الفبای سفر اعلام کرد این تور با استقبال زیادی از سوی مسافران و گردشگران مواجه شده است. این سفر ماجراجویانه در اول شهریور 1403 به مدت یک هفته و برای اولین بار در ایران انجام می‌شود.

این آژانس مسافرتی هدف از اجرای تورهای «سفر به ناکجا» را ترویج فرهنگ سفر و گردشگری فارغ از توجه بیش از حد به مقصد و جزئیات آن اعلام کرده است. همچنین اجرای تورهای مسافرتی با مقصد نامعلوم، تجربه جدیدی از هیجان و ماجراجویی را به مسافران ارائه می‌کند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...