مقام سابق سرویس موساد: السنوار به ریش ما می‌خندد

یک مقام سابق سرویس جاسوسی موساد با اذعان به شکست ارزیابی‌های مقامات رژیم صهیونیستی درباره سرنوشت «یحیی السنوار» گفت که وی امروز قدرتمندتر از گذشته شده است.
کد خبر: ۱۲۵۳۰۹۵
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۵ 11 August 2024
|
2039 بازدید

 

به گزارش تابناک ، روزنامه عبری «معاریو» در این باره به نقل از «رامی ایگرا» رئیس سابق بخش امور اسرا و مفقودین در موساد نوشت: بنیامین نتانیاهو به دلیل فشارهای داخلی و بین‌المللی با یک «معامله وحشتناک» برای اسرائیل موافقت کرد و توافق فعلی به این معنا است که ما تعداد بسیار کمی از افراد ربوده شده (اسرای صهیونیست در نوار غزه) را آزاد خواهیم کرد و حماس را به حاکمیت در غزه باز می‌گردانیم.

وی اذعان کرد که بر خلاف ارزیابی‌ها امروز، قدرت «یحیی السنوار» رئیس جدید دفتر سیاسی جنش حماس بیشتر از گذشته شده است.

ایگرا در این باره تصریح کرد: ما فکر می‌کردیم که السنوار دیگر به پایان راه رسیده است، اما معلوم شد که او امروز به همه ما می‌خندد و برخلاف همه ارزیابی‌ها ضعیف نشده است.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) سه‌شنبه شب به‌طور رسمی یحیی السنوار، رهبر شاخه نظامی این جنبش در نوار غزه را به‌عنوان جایگزین شهید اسماعیل هنیه و رئیس جدید دفتر سیاسی حماس انتخاب کرد.

شهید اسماعیل هنیه بامداد ۱۰ مرداد سال جاری در محل اقامت خود در تهران توسط رژیم صهیونیستی ترور شد و به ‌شهادت رسید.

یحیی السنوار در صدر فهرست افراد تحت تعقیب رژیم صهیونیستی قرار دارد و این رژیم بارها وعده حذف او را داده و او را به همراه افرادی دیگر، مسئول حمله حماس به اراضی اشغالی در روز هفتم اکتبر ۲۰۲۳ می‌داند.

تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...