مهدی تاج و یک فدراسیون وثیقه‌ای!

وضعیت این روزهای فوتبال ایران به خاطر فدراسیونی است که تمام کارها و اساساً وجودش وثیقه‌ای است و از همین‌رو باید منتظر روزهای اسف‌بار جدید بود.
کد خبر: ۱۲۵۳۵۰۶
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۸ 13 August 2024
|
2142 بازدید

مهدی تاج و یک فدراسیون وثیقه‌ای!

به گزارش تابناک و به نقل از روزنامه اعتماد، مهدی تاج گفت باید زیرساخت فلان شود و شماره‌گذاری بهمان. گفت باید گیت‌های ورودی چنین شود و دستگاه‌های VAR چنان! باور می‌کنید؟ این حرف‌ها دو روز قبل از شروع لیگ زده شده است! اینها اثرات فدراسیونی است که تمام کارها و اساساً وجودش نصفه نیمه و وثیقه‌ای اس.!

وثیقه به چه معنا؟ یعنی ساختمان فدراسیون فوتبال وثیقه پرداخت بدهی ویلموتس شد و هم‌اکنون از اختیار فدراسیون فوتبال خارج شده است. یعنی تعداد قابل توجهی از مدیران سابق و فعلی‌اش با وثیقه در پرونده مربوط به فساد بیرون هستند. یعنی وارد کردن تکنولوژی با پول وثیقه‌ای! چون خود فدراسیون پولی ندارد. متاسفانه دغدغه هواداران و اهالی ورزش در چند ماه گذشته برآورده نشد. با وجود ورود قابل توجه و قوی نهادهای نظارتی و امنیتی به پرونده‌های فساد در فوتبال، خود ارکان اساسی فوتبال ترجیح دادند یک گوشه بنشینند و نگاه کنند تا مبادا ناخواسته درگیر مسائلی شوند. نتیجه‌اش هم شده وضعیت نابسامان حال حاضر.

اینکه تیم ملی چند روز دیگر وارد مسابقات انتخابی جام جهانی می‌شود و مجبور است در فولادشهر اصفهان به میدان برود! تازه کمپ تمرینی‌اش هم درب و داغان است.

علاوه بر اینکه در مورد شروع لیگ و مسابقات انتخابی جام جهانی نگرانی‌های بی‌شماری وجود دارد، در مورد خود پرونده فساد هم نگرانی‌هایی وجود دارد. متخلفان با شیوه‌های جدیدی در این حوزه ورود کردند و در آخرین موارد بحث دستگاه «پوز» هم مطرح شد. حالا برخی شایعات به گوش می‌رسد که افراد هنوز دستگیر نشده برای پیشبرد اهداف خود در فصل جدید رو به استفاده از رمزارز آورده‌اند! معلوم نیست اگر جلوی اینها گرفته نشود فردا روزی این کلاهبردارها چه شیوه‌های جدیدی برای اقدامات خود در پیش خواهند گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...