از انتخاب پزشکیان خوشحالم چون آدم سالم و درستی است

واکنش رسول خطیبی به پیشنهاد سرمربیگری تیم امید؛ ۲ ماه پیش صحبت کردیم و دیگر خبری نشد

مهدی تاج اعلام کرده رسول خطیبی یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های نیمکت تیم ملی فوتبال امید است، در حالی که خودش می‌گوید ۲ ماه پیش در این خصوص با او صحبت شد و دیگری خبری از فدراسیون نشده است.
کد خبر: ۱۲۵۳۵۳۶
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۹ 13 August 2024
|
4091 بازدید

واکنش رسول خطیبی به پیشنهاد سرمربیگری تیم امید؛ دو ماه پیش صحبت کردیم و دیگر خبری نشداز انتخاب پزشکیان خوشحالم چون آدم سالم و درستی استخوشحالی ام از انتخاب پزشکیان ربطی به مسائل قومیتی ندارد

به گزارش تابناک ورزشی، مهدی تاج امروز (سه‌شنبه) در مجمع عمومی سالیانه هیئت فوتبال آذربایجان‌ شرقی حاضر شد. رئیس فدراسیون فوتبال در نشست مطبوعاتی خود در حاشیه این مجمع، به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد. از جمله آن سؤالی درباره صحت و سقم مذاکره با رسول خطیبی برای سرمربیگری تیم فوتبال امید بود که تاج اینگونه پاسخ داد: «رسول خطیبی یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های نیمکت تیم ملی امید است.»

این موضوع در حالی است که گفته می‌شود رسول خطیبی پیشنهاداتی برای مدیریت در فوتبال باشگاهی هم دارد و ممکن است بازگشت او به فوتبال با مدیرعاملی باشگاه پیکان همراه شود.

رسول خطیبی در خصوص پیشنهاد سرمربیگری تیم فوتبال امید که مهدی تاج امروز به صورت رسمی آن را تأیید کرده، به تابناک ورزشی گفت: «آقای تاج حدود ۲ ماه پیش برای سرمربیگری تیم امید با من صحبت کردند. البته هنوز چیزی قطعی نیست چون بعد از آن دیگر خبری نشد.»

او درباره اینکه آیا پاسخش مثبت است؟ اظهارداشت: «باید ببینم برنامه و اهداف فدراسیون برای تیم امید چیست. قرار بود جلساتی داشته باشیم که هنوز این اتفاق نیفتاده و البته هنوز برای تعیین تکلیف تیم امید زمان دارند.»

واکنش رسول خطیبی به پیشنهاد سرمربیگری تیم امید؛ دو ماه پیش صحبت کردیم و دیگر خبری نشداز انتخاب پزشکیان خوشحالم چون آدم سالم و درستی استخوشحالی ام از انتخاب پزشکیان ربطی به مسائل قومیتی ندارد

رسول خطیبی در روزهای منتهی به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، فعالیت نسبتاً زیاد و چشمگیری داشت. او جزو حامیان پروپاقرص مسعود پزشکیان بود و در چند میتینگ انتخاباتی و سفر تبلیغاتی این کاندیدا هم حضور داشت. در آن مقطع برخی معتقد بودند دلیل حمایت رسول خطیبی این است که پزشکیان هم آذری زبان است.

در شرایطی که بیش از یک‌ماه از انتخاب پزشکیان می‌گذرد و لیست وزرای پیشنهادی هم به مجلس ارائه شده، رسول خطیبی ضمن تأکید بر اینکه از پیروزی پزشکیان در انتخابات خوشحال است، در خصوص تأثیر آذری زبان بودن پزشکیان در این موضوع گفت: «خوشحالی‌ام از انتخاب آقای پزشکیان اصلاً ارتباطی به این مسائل ندارد. ما همه ایرانی هستیم و از انتخاب ایشان خوشحالم، چون همه ایران دیدند که انسان سالم و درستی است.»

تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...