اختصاصی تابناک/ دادستان تهران: برخورد با متخلفان در پروازهای اربعین آغاز شد

دادستان تهران از آغاز برخورد با سایت ها و دفاتری که بلیت پروازهای نجف و بغداد را بالاتر از قیمت مصوب و یا به صورت چارتری می فروشند خبر داد.
کد خبر: ۱۲۵۴۲۵۲
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۰ 17 August 2024
|
4354 بازدید
|
۴

علی صالحی، دادستان تهران در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی تابناک، درباره گران فروشی بلیت هواپیما به مقصد شهرهای نجف و بغداد، قیمت مصوب بلیت هر نفر پرواز  رفت و برگشتی از مبدا تهران  را ۱۰ میلیون و از مبدا مشهد و شرق کشور  را ۱۲ میلیون تومان عنوان کرد.
دادستان تهران بر ضرورت رعایت این مصوبه از سوی ایرلاین ها تاکید کرده و گفت: شما اگر جایی را سراغ دارید که  از طریق سایت ها و یا دفاتر آژانس ها، بالاتر از این قیمت مصوب دریافت می کنند، اعلام بفرمایید تا از شرکت های مذکور مابه التفاوت ها را بگیریم.

اختصاصی تابناک/ دادستان تهران: برخورد با آژانس ها و سایت های متخلف در پروازهای اربعین آغاز شده است
اجازه نمی دهیم!
وی در پاسخ به این سئوال که آیا غیر از پردخت مابه التفاوت تاکنون برخورد خاص دیگری در این باره انجام شده است، گفت: بله. سایت‌های غیرمجاز را بستیم، پروازهای چارتری و گروهی را هم مسدود کردیم و اجازه نمی‌دهیم چنین کاری انجام شود.
بر این اساس، زائران اربعین در صورت مشاهده گرانفروشی شرکت‌های هواپیمایی داخلی و عرضه بلیت خارج از شبکه مصوب، می‌توانند برای گزارش و پیگیری از طریق مراجعه حضوری به نمایندگی تعزیرات حکومتی مستقر در فرودگاه امام خمینی(ره) همچنین از طریق سایت رسیدگی به شکایات سازمان هواپیمایی کشوری و ۱۲۴ تعزیرات حکومتی شکایات خود را اعلام کنند.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
محمدایوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
جناب دادستان لطفا سری به دادسرای ناحیه 4مدرس بزنید در یک پرونده بسیار جزیی دادیار شعبه 6پرونده دست آوبوده ازشاکی وشاهدها که زن وفرزندش هستند حضوری تحقیق می کند اما روز آخر میرود مرخصی پرونده را به شعبه 6اجرا میدهند دادیار فقط چند دقیقه با نوشته سئوال می کند اجازه صحبت هم نمی‌دهد حکم صادر می کند و هیچ کس اجازه حرف زدن به متشاکی نمی‌دهد این است عدالت اسلامی استدعا دارم رسیدگی کنید
ناشناس
|
Brazil
|
۰۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
کاش دادستان محترم به قیمت پرواز های داخلی هم عنایت میکردند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
جریان پروازهای ۵۰ میلیونی تا ۱۲۰ میلیونی چیه پس؟
من چند جا خواستم بلیت بگیرم همه سایتها فقط پرواز غیر مستقیم داشتند که ده ساعت حداقل در دوبی توقف دارند. اون هم با این قیمت گزاف.
هبچ پرواز مستقیمی ندیدم اصلا
به
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
سایت رسمی شرکت ایران ایر در اقدامی متجاهرانه و در ملا عام و در روز روشن داره بلیط رو می فروشه 15 میلیون
بعد این آقایون دنبال شکایت مشتری هستند ...کدوم رسیدگی ...من الان 5 روز هست که می خوام دو تا بلیط بخرم با نرخ دولتی 10 میلیون رفت و برگشت ...گیر نمیاد ...پس بلیط رو کی می خره ...
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...