نزدیک شدن پرسپولیس به علی قلی‌زاده پس از جذب میلاد محمدی

باشگاه پرسپولیس پس از جذب میلاد محمدی در دفاع چپ حالا به دنبال جذب علی قلی‌زاده برای وینگر چپ و راست است تا پرونده نقل و انتقالات را ببندد.
کد خبر: ۱۲۵۴۸۳۶
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۲ 20 August 2024
|
8018 بازدید
|
۲

نزدیک شدن پرسپولیس به علی قلی‌زاده پس از جذب میلاد محمدی

به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه پرسپولیس که شروع ناامید کننده‌ای در نقل و انتقالات نیم فصل داشت و زمان‌بر شده پروسه جذب دروازه‌بان و دفاع چپ حسابی کادرفنی و هواداران را آزار داد، حالا یک قدم مانده تا پرونده نقل و انتقالات را ببندد. رضا درویش پس از نهایی کردن حضور میلاد محمدی در این تیم، در حال رسیدن به توافق نهایی با علی قلی‌زاده و باشگاه لخ پوزنان لهستان است تا این وینگر ملی‌پوش را هم سرخپوش کند.

با توجه به یکی بودن مدیر برنامه‌های میلاد محمدی و علی قلی‌زاده، باشگاه پرسپولیس پس از جذب دفاع چپ تیم ملی به جذب قلی‌زاده هم نزدیک شده و بعید نیست در همین روزها قرارداد دو ساله‌ای را با وینگر تیم ملی امضا کند که بتواند از این بازیکن در سمت چپ و راست استفاده کند.

قلی‌زاده که توانایی بازی در پست وینگر چپ و راست را دارد، در اصل جانشین مهدی ترابی خواهد شد که در انتهای فصل پرسپولیس را ترک کرد و به تراکتور پیوست. هرچند پرسپولیس اکنون با ترافیک در خط هافبک روبه‌رو است، با این حال حضور قلی‌زاده در این تیم به تقویت سرخپوشان در لیگ نخبگان آسیا کمک خواهد کرد.

هافبک ملی‌پوش ایرانی تیم لخ پوزنان که همچنان تحت قرارداد این باشگاه لهستانی است، برای جدایی به توافق نهایی دست یافته و حالا پرسپولیس باید مبلغ رضایتنامه این بازیکن را به لخ‌پوزنان بدهد تا قلی‌زاده با دریافت رضایتنامه قراردادش را با پرسپولیس امضا کند. گویا مبلغ رضایتنامه قلی‌زاده کمتر از ۷۰۰ هزار دلار است که البته حتی نزدیک بودن به این عدد هم یک رقم هنگفت محسوب می‌شود و چیزی حدود ۴۰ میلیارد خواهد شد. این مبلغ جدا از دستمزد قلی‌زاده است که باید به صورت جداگانه در خصوص آن با پرسپولیس به توافق برسد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۰
چی میشه پرسپولیس با این بازیکنا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۰
بازیکن نیست. با دمش بازی میکنه تو زمین.
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...