مصرف لبنیات تا 80 درصد خطر سرطان را افزایش می دهد !!

سرطان یکی از بیماری های سخت است که امروزه به دلیل رژیم غذایی نامناسب و مصرف زیاد لبنیات رو به افزایش است به خصوص میان بانوان که شیر گاو مصرف می کنند.
کد خبر: ۱۲۵۴۹۸۲
|
۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۶ 21 August 2024
|
1499 بازدید

مقایسه زنانی که شیر سویا می‌نوشند با بانوانی که شیر گاو می‌نوشند
تقریباً ۵۲۸۰۰ خانم در هفت سال مطالعه تحقیقاتی مورد آزمایش قرار گرفته شده اند و وضعیت سلامتی خانم‌هایی که شیر گاو می‌نوشیدند با خانم‌هایی که شیر سویا می‌نوشیدند، مقایسه شد.

جزئیات مهمی در مورد آن ها مورد بررسی قرار گرفت. از همه خانم ها درخواست شد که پاسخ نامه مربوط به جزئیات رژیم غذایی خود را پر کنند و همچنین از تعدادی از آن ها نمونه های ادرار گرفته شد. نتایج واقعاً عجیب بود. بیش از هزار نفر از شرکت کنندگان در انتهای این مطالعه به سرطان سینه مبتلا شده بودند. آن ها به این نتیجه رسیدند خانم هایی که روزانه شیر گاو می نوشند 50 درصد احتمال ابتلای بیشتری به سرطان دارند. نوشیدن 2 الی 3 فنجان شیر گاو در طول روز نیز خطر ابتلا به سرطان را در آن ها تا 80 درصد افزایش می دهد.

شیر سویا

اگر بخواهیم تقریبا یک درصد میانگین برای ابتلای به سرطان سینه را در خانم ها بعد از مصرف شیر برآورد کنیم، به طور کلی با هر میزان مصرف شیر خطرات آن به صورت میانگین برابر با 12 درصد است اما اگر خانم ها بیش از حد شیر بنوشند، خطر ابتلای آنها می تواند به 50 الی 80 درصد هم برسد.

اما خانم هایی که هیچ نوع مصرف شیر گاوی ندارند و فقط شیر سویا می نوشند، هیچ علایمی از ابتلا به سرطان را از خودشان نشان نمی دهند.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...