چطور ویدیو‌های یوتیوب را با گوشی دانلود کنیم؟

دنبال راهی برای دانلود از یوتیوب با موبایل هستید؟ در این مطلب با شماییم تا راهی ساده برای این کار را آموزش دهیم.
کد خبر: ۱۲۵۵۱۶۱
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۶ 22 August 2024
|
15224 بازدید
|
۵

نحوه دانلود از یوتیوب با موبایل

به گزارش تابناک، از برترین پلتفرم‌ها و سکو‌های جهان، یوتیوب است که محبوبیت بسیار زیادی در میان کاربران اینترنت دارد، اما به دلایلی کار کردن با آن ساده نیست، از جمله اینکه امکان دانلود را در اختیار کاربران قرار نمی‌دهد. محدودیتی که بسیاری از فعالان شبکه‌های اجتماعی آرزو دارند که وجود نمی‌داشت.

اگر شما هم از این دسته از کاربران هستید که به دنبال راهی برای دانلود از یوتیوب روی موبایل و ذخیره آن در گالری گوشی برای استفاده به صورت آفلاین یا اشتراک گذاشتن فیلم با دیگران در پیام رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی و... هستید، کافی است به مراحل ساده زیر عمل کنید.

4 روش ساده دانلود از یوتیوببرای خواندن مقاله کامل ۴ روش ساده و جامع دانلود از یوتیوب، اینستاگرام، تیک تاک و دیگر پلتفرم‌های اشتراک فیلم و ویدئو و سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی به اینجا بروید

راهنمای دانلود ویدئو‌های یوتیوب با موبایل

۱- اولین قدم برای دانلود فیلم از یوتیوب، کپی کردن لینک آن است. اگر نمی‌دانید که لینک یا URL ویدئو را از کجا پیدا کنید، یک راه ساده، استفاده از گزینه اشتراک گذاری (Share) است که با کلیک روی آن، گزینه کپی کردن لینک (Copy Link) نمایش داده می‌شود و با کلیک روی آن، لینک به صورت خودکار در کلیپ بورد ذخیره می‌شود.

۲- قدم دوم، وارد شدن به مرورگر اینترنتی تلفن همراه است. البته فرقی ندارد از چه مرورگری (از بروزر خود گوشی گرفته تا امثال سافاری، کروم، فایرفاکس، اوپرا و...) استفاده می‌کنید و تنها کافی است savefrom.net را در قسمت آدرس تایپ کرده و روی دکمه اینتر یا جستجو بزنید تا وارد سایت سیو فرام شوید.

۳- در این مرحله لازم است روی کادر سبز مشخص شده در وسط صفحه کلیک کرده و لینک ذخیره شده را درج (یا جایگذاری، Paste) کنید. با این کار، فرایند دانلود به صورت خودکار آغاز می‌شود.

۴- در آخرین مرحله می‌توانید ویدئو رو با کیفیت‌های مختلف در گوشی تلفن خود ذخیره کرده و به صورت آفلاین آن را تماشا کرده یا در شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌ها با دیگران به اشتراک بگذارید.

نحوه دانلود ویدئو از اینستاگرام با savefrom در تصویر توضیح داده شده است (از چپ به راست)
نحوه دانلود ویدئو از اینستاگرام با savefrom در تصویر توضیح داده شده است (از چپ به راست)

چگونه با موبایل از تیک تاک دانلود کنیم؟ با این روش می‌توانید ویدئو‌ها و فیلم‌های منتشر شده در اغلب پلتفرم‌ها و سکو‌های اینترنتی، شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های مختلف را دانلود کنید؛ از اینستاگرام (روش دانلود فیلم از اینستاگرام با موبایل با استفاده از سایت سیو فرام را در عکس فوق مرور کنید)، از تیک تاک، از ایکس یا همان توییتر سابق، از تردز، از ردیت و غیره.

دانلود از ساندکلاد با موبایل با این روش می‌توانید انواع فایل‌های صوتی، پادکست، موسیقی و... را از امثال ساندکلود، اسپاتیفای و دیگر بستر‌های انتشار موزیک و پادکست دانلود کرده و ذخیره نمایید تا بعد بدون استفاده از اینترنت و به صورت آفلاین، بار‌ها و بار‌ها از فولدر دانلود‌هایی گوشی پخش کرده و به آن‌ها گوش فرا دهید.


دانلود از یوتیوب و اینستاگرام با ۴ روش ساده 

 

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۱
مگه فیلتر نیست؟ اول فیلتر شکن مع فی کن
ناشناس
|
Sweden
|
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۱
این سایتی که معرفی کردی پدرجان با ip ایران کار نمیکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۱
بدون فیلتر شکن کار کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۱
آخه یوتیوب که محتوای بدی ندارد چرا باید فیلتر شود؟
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۱
یوتیوب یک کلاس درسه. هر آموزش و ابتکاری بخوای میتونی توش پیدا کنی. واقعا حیفه که فیلتره.
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...