با قلم قرمز وحید شمسایی رخ داد؛

پایان رویای جام جهانی برای ۳ فوتسالیست ایرانی

سرمربی تیم ملی فوتسال نام ۳ فوتسالیست را از فهرست تیم خارج کرد.
کد خبر: ۱۲۵۶۰۲۷
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۹ 26 August 2024
|
13040 بازدید
|
۱

قلم قرمز وحید شمسایی روی نام ۳ بازیکن تیم ملی فوتسال

به گزارش تابناک، پس از دیدار دوستانه تیم ملی فوتسال کشورمان با تیم بانک کارآفرین که با نتیجه ۲-۹ به سود ملی‌پوشان به اتمام رسید وحید شمسایی ۳ بازیکن را خط زد تا در آستانه حذف از حضور در جام جهانی فوتسال قرار بگیرند.

در این دیدار تیم ملی فوتسال با گل‌های حسین طیبی، مسعود یوسف (۲ گل)، سجاد یوسف‌خواه (۲ گل)، مهدی کریمی، بهروز عظیمی و سعید احمدعباسی (۲ گل) حریف تدارکاتی خود را شکست داد.

بهزاد رسولی، حمزه کدخدا و علی اکرمی ۳ بازیکنی بودند که شمسایی روی نام آنها قلم قرمز کشید تا جام جهانی فوتسال را از دست بدهند.

شمسایی در این باره گفت: این لیست به معنای لیست نهایی اعزامی به جام جهانی نیست، ما برای دو دیدار به شهر آستانه قزاقستان می‌رویم و عملکرد بازیکنان در این دو دیدار برای همه ما مهم است و به هر دلیلی ممکن است تغییراتی داشته باشیم. مطابق مقررات فیفا ما ۱۴ بازیکن را باید به ازبکستان ببریم، به همین دلیل تا بازگشت از قزاقستان با یک نفر دیگر هم خداحافظی خواهیم کرد.

تیم‌ ملی فوتسال کشورمان پس از برگزاری دو دیدار تدارکاتی با تیم ملی قزاقستان و استراحتی دو روزه برای حضور در جام جهانی به ازبکستان سفر خواهد کرد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
به امید موفقیت فوتسال ایران در جام جهانی
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...