14 بازیکن منتخب وحید شمسایی برای جام جهانی 2024

وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال، 14 بازیکن نهایی مدنظرش را برای دو بازی دوستانه برابر قزاقستان انتخاب کرد و اگر اتفاق خاصی نیفتد با همین ترکیب راهی جام جهانی 2024 می شود.
کد خبر: ۱۲۵۶۱۶۶
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰ 27 August 2024
|
3843 بازدید

14 بازیکن منتخب وحید شمسایی برای جام جهانی 2024

به گزارش تابناک ورزشی، اردوی 10 روزه تیم ملی فوتسال تحت هدایت وحید شمسایی به اتمام رسید و تیم ملی فردا برای انجام دو دیدار تدارکاتی با قزاقستان عازم آستانه خواهد شد.

تیم ملی فوتسال که خود را آماده حضوری قدرتمند در جام جهانی 2024 می کند، دیروز در دیداری دوستانه مقابل تیم بانک کارآفرین قرار گرفت و به پیروزی 9 بر 2 دست یافت. پس از این دیدار شمسایی نام سه بازیکن که در سفر به قزاقستان برای دیدارهای دوستانه مقابل این تیم حاضر نیستند را اعلام کرد که بهزاد رسولی، حمزه کدخدا و علی اکرمی بودند. در آخرین تمرین فوتسالیست ها پیش از سفر به قزاقستان که صبح امروز برگزار شد، نام مسعود یوسف هم با صلاحدید کادرفنی خط خورد تا بدین ترتیب فهرست 14 بازیکن منتخب وحید شمسایی و همکارانش مشخص شود.

باقر محمدی، سعید مومنی، محمدرضا سنگ‌سفیدی، علیرضا رفیعی‌پور، محمدحسین درخشانی، علی اصغر حسن‌زاده، سالار آقاپور، امیرحسین داودی، مهدی کریمی، مسلم اولادقباد، سجاد یوسف‌خواه، حسین طیبی، سعید احمدعباسی و بهروز عظیمی بازیکنانی هستند که در انتظار درخشش آنها در جام جهانی خواهیم بود.

گفتنی است تیم ملی فوتسال ایران ظهر روز چهارشنبه 7 شهریور ساعت 12:15 دقیقه با شرکت هواپیمایی ترکیش‌ایرلاین، تهران را به مقصد قزاقستان ترک خواهد کرد. تیم ملی فوتسال ایران در روز جمعه 9 شهریور ساعت 15 به وقت آستانه قزاقستان و یکشنبه 11 شهریور ساعت 19 دیدارهای  تدارکاتی خود را مقابل قزاقستان برگزار خواهد کرد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...