ویژگی‌های طارمی از نظر استراماچونی؛ این خصوصیات به کمک اینتر می‌آید

استراماچونی که سابقه حضور در فوتبال ایران را دارد و در مقطعی سرمربی استقلال بود، در گفت وگویی با گاتزتا دلو اسپورت درباره خصوصیات و ویژگی های مهم و تاثیرگذار مهدی طارمی صحبت کرده که به کمک اینتر خواهد آمد.
کد خبر: ۱۲۵۶۱۸۸
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۰ 27 August 2024
|
2598 بازدید

ویژگی‌های طارمی از نظر استراماچونی؛ این خصوصیات به کمک اینتر می‌آید

به گزارش تابناک ورزشی، تیم فوتبال اینترمیلان در نخستین بازی خانگی این فصل از سری‌آ موفق شد با دو گل از سد لچه عبور کند. در این بازی که ابتدای هفته جاری برگزار شد، مهدی طارمی 90 دقیقه در ترکیب اینتر حضور داشت و پاس گل نخست تیمش را به نام خود ثبت کرد. طارمی در شرایطی دوران جدید فوتبالش را در یکی از معتبرترین لیگ های اروپا آغاز کرده که از همین ابتدا نگاه ها را به خود معطوف کرده است.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران که در بازی های تدارکاتی پیش فصل اینتر هم عملکرد خوب و موفقی داشت، پس از بازی با لچه مورد تمجید سیمونه اینزاگی سرمربی اینتر قرار گرفت. طارمی پس از پایان این دیدار با انتشار ویدئویی خطاب به هواداران اینتر گفت:«خوشحالم که نخستین بازی با لباس این تیم را در ورزشگاه سن‌سیرو انجام دادم. امیدوارم در بازی‌های بعدی هم شما را ببینم.»

نکته جالب این که علاوه بر سیمونه اینزاگی، آندره‌آ استراماچونی سرمربی اسبق اینتر هم که این روزها با شبکه اسکای به عنوان کارشناس همکاری می‌کند، به تعریف و تمجید از طارمی پرداخت و گفت:«ما در مورد یک بازیکن بسیار باهوش و خوب صحبت می‌کنیم که در خدمت تیم است. طارمی همیشه برای اینزاگی یک بازیکن بسیار مهم خواهد بود.»

استراماچونی که سابقه حضور در فوتبال ایران را دارد و در مقطعی سرمربی استقلال بود، پیش از آغاز بازی اینتر و لچه کنار زمین با طارمی مصاحبه و چند کلمه‌ای هم فارسی با او صحبت کرد و خوشامد گفت. در این بین آندره‌آ استراماچونی گفت وگویی با روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت، انجام داده و درباره مهدی طارمی گفته است:«طارمی از نظر فوتبالی بسیار باهوش است، او می‌داند که چگونه بازیخوانی کند و این ویژگی‌اش را بلافاصله در ایتالیا نشان داد. مهم ترین مساله برای او بهبود ارتباط با هم‌تیمی‌هایش خواهد بود.»

ویژگی‌های طارمی از نظر استراماچونی؛ این خصوصیات به کمک اینتر می‌آید

این مربی سابق و کارشناس فعلی فوتبال ایتالیا، به سوالی مبنی بر اینکه طارمی چه تفاوتی با دو مهاجم اصلی اینتر یعنی لائوتارو مارتینز و مارکوس تورام دارد؟ اینگونه پاسخ داده است:«مهدی در کار ترکیبی بسیار خوب است و در خط حمله دو مهاجمی متخصص است. او همیشه یا تقریباً همیشه در کنار یک مهاجم دیگر بازی کرده به همین دلیل کاری که انجام می‌دهد را دوست دارد؛ یعنی رفتن به عمق و پیوند دادن بازی و دادن پاس‌ها و انجام بازی‌ ساده اما مؤثر. ویژگی دیگر توانایی طارمی در بازی هوایی است که می‌تواند کمک زیادی به اینتر کند.»

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...