بازگشت طارمی به تمرینات اینتر در کمترین زمان/ خبر خوب برای اینزاگی؛ مهدی در دسترس است

مهدی طارمی برای بازگشت به تمرینات گروهی اینتر، تنها دو هفته زمان نیاز داشت. بدین ترتیب او برای بازی نخست افعی ها در هفته نخست سری آ ایتالیا در دسترس سیمونه اینزاگی است.
کد خبر: ۱۲۵۳۵۷۴
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۴ 13 August 2024
|
2327 بازدید

بازگشت طارمی به تمرینات اینتر در کمترین زمان/ خبر خوب برای اینزاگی؛ مهدی در دسترس است

به گزارش تابناک ورزشی، ستاره تیم ملی فوتبال ایران پس از درخشش در فوتبال پرتغال، حالا برای تکرار روزهای خوب خود در پورتو این بار با لباس اینتر، بی تاب است. مهدی طارمی با درخشش در دیدارهای تدارکاتی پیش فصل اینتر و در همان روزهای ابتدایی مرداد، خیلی زود دل کادرفنی و هواداران این تیم را به دست آورد.

گلزنی های متوالی در دیدارهای دوستانه باعث شد اوضاع برای طارمی خیلی خوب پیش برود اما او در تمرینات این تیم دچار کشیدگی در عضله دوسر ران پای چپ خود شد. گرچه با معاینه پزشکان مشخص شد که مصدومیت این بازیکن چندان جدی نیست و سپس اعلام شد که طارمی بین ۲ تا ۳ هفته از میادین دور خواهد بود.

نکته حائز اهمیت اینکه طارمی حداقل زمان را برای سپری کردن دوران نقاهت و بازگشت به تمرینات نیاز داشت و پس از دو هفته دوری از تمرینات اینتر، امروز به جمع شاگردان سیمونه اینزاگی اضافه شد.

امروز رسانه رسمی اینتر تصویر طارمی را در تمرین گروهی منتشر کرد و مطمئنا این خبر خوبی برای سیمونه اینزاگی است که مهدی را برای نخستین بازی تیمش در دسترس دارد. این درحالی است که پیش از این  گفته می‌شد احتمالا طارمی در دیدار اول اینتر در فصل جدید غایب خواهد بود.

جالب اینکه هاکان چالهان اوغلو هافبک ترک نراتزوری در بخشی از مصاحبه اش با اسکای ایتالیا در مورد جذب مهدی طارمی گفت:«او برای تیم بازی می‌کند، می دود و دفاع می کند. طارمی بازیکنی است که به آن نیاز داشتیم، با کیفیت در مقابل دروازه و بسیار آرام و مثبت.»

گفتنی است سری آ در فصل ۲۰۲۴/۲۵ از شنبه ۱۷ آگوست (۲۷ مرداد) آغاز می شود و اینتر در گام نخست به مصاف جنوآ می رود. گرچه طارمی برای حضور در ترکیب اصلی اینتر با وجود مهاجمانی چون لائوتارو مارتینز و مارکوس تورام، کار چندان راحتی ندارد.

 

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟