کپی‌برداری هریس از سایت بایدن!

براساس بررسی‌های صورت گرفته از سوی کارشناسان، تارنمای کارزار انتخاباتی هریس، سیاست کلان این نامزد را به‌طور کامل از روی تارنمای کارزار انتخاباتی «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا برداشته است.
کد خبر: ۱۲۵۸۸۹۱
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۵ 10 September 2024
|
2045 بازدید

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، «کامالا هریس»، معاون رئیس‌جمهور ایالات متحده، سرانجام سیاست‌های کلان خود را اخیرا منتشر کرد، اما، بینندگان و کارشناسان تیزبین متوجه شدند که بخش «مسائل» تارنمای کارزار انتخاباتی او به نظر می‌رسد به طور عمده از سایت جو بایدن کپی‌برداری شده است.

هریس در ماه ژوئیه پس از اینکه بایدن مبارزات انتخاباتی خود را به حالت تعلیق درآورد، نامزدی خود را اعلام کرد. در حالی که ورود هریس به رقابت های ریاست جمهوری با اشتیاق دموکرات ها روبرو شد، معاون رئیس جمهور به دلیل امتناع از حضور در مصاحبه‌های بدون برنامه‌ریزی شده و امتناع از انتشار هرگونه سیاست کلان خود در تارنمای کارزار انتخاباتی خود تحت فشار فزاینده‌ای قرار گرفت.

با نشر سیاست کلان هریس در تارنمای کارزار انتخاباتی او در شامگاه یکشنبه، در ابتدا نگرانی بسیاری کاهش یافت، اما با گذشت زمان و تحقیقات صورت گرفته از سوی تارنمای هفته‌نامه آمریکایی «نیو ریپابلیک» و کاربران فضای مجازی، آشکار شد که کارزار انتخاباتی هریس، بخش عمده سیاست کلان خود را از تارنمای منحل شده رئیس جمهور آمریکا برداشته است.

یک کاربر شبکه اجتماعی «ایکس» به اسم «کورین گرین» متوجه شد که ابرداده‌های صفحه تارنمای کارزار انتخاباتی هریس نشان می‌دهد که بسیاری از بخش‌های آن ازتارنمای منحله بایدن کپی شده است.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟