سفر به انگلیس برای اروپایی‌ها پیچیده شد

بر اساس تصمیمات اتخاذ شده بازدیدکنندگان از کشورهای بدون نیاز به ویزا، مانند سوئیس یا کشورهای اتحادیه اروپا، در آینده برای سفر به انگلیس باید برای مجوز سفر الکترونیکی درخواست دهند.
کد خبر: ۱۲۵۹۱۸۲
|
۲۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶ 12 September 2024
|
4070 بازدید
سفر به انگلیس برای اروپایی‌ها پیچیده شد

به گزارش تابناک به نقل از "اس ار اف" سوئیس، سفر به انگلیس در آینده برای اروپایی‌ها کمی پیچیده تر خواهد بود. بر اساس تصمیمات اتخاذ شده بازدیدکنندگان از کشورهای بدون نیاز به ویزا، مانند سوئیس یا کشورهای اتحادیه اروپا، برای سفر به انگلیس در آینده باید برای مجوز سفر الکترونیکی درخواست دهند.

وزارت کشور انگلیس اعلام کرد که مقررات جدید از 2 آوریل 2025 برای اروپایی ها اعمال می شود. این قانون برای سایر ملیت ها از 8 ژانویه اجرایی می شود.

بر این اساس این مجوز که به عنوان ETA (مجوز سفر الکترونیکی) شناخته می شود، 11 فرانک هزینه دارد و باید پس از دو سال تمدید شود. این مجوز امکان ورود چندگانه به بریتانیا را فراهم می کند و تا شش ماه ماندگار است. در بیانیه وزارت کشور انگلیس آمده است که این مجوزها "به صورت دیجیتالی به پاسپورت مسافری مرتبط هستند و اطمینان حاصل می کنند که بررسی های امنیتی دقیق تری انجام می شود."

سیستم مشابهی همچنین برای ورود به ایالات متحده آمریکا برای مدت طولانی وجود داشته است. اتحادیه اروپا هم قصد دارد مجوز سفر الکترونیکی را در نیمه اول سال 2025 معرفی کند. به این ترتیب شهروندان بریتانیا نیز باید قبل از ورود به کشورهای اتحادیه اروپا برای دریافت مجوز اقدام کنند.

 
 
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟