با پایان مصدومیت؛

پادشاه بالاخره برگشت/ پایان دلتنگی مسی برای فوتبال

لیونل مسی از اینکه توانسته با پشت سر گذاشتن مصدومیت بار دیگر به میادین برگردد خوشحال است.
کد خبر: ۱۲۵۹۷۰۵
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۸ 15 September 2024
|
766 بازدید

 

پادشاه بالاخره برگشت/ پایان دلتنگی لئو مسی برای فوتبالبه گزارش تابناک به نقل از ورزش سه، اینترمیامی نیمه شب گذشته به وقت ایران در چارچوب رقابت‌های لیگ فوتبال آمریکا روبه‌روی فیلادلفیا به میدان رفت و موفق شد در یک بازی جذاب با نتیجه ۱-۳ این تیم را شکست دهد و یک پیروزی ارزشمند را به دست آورد.

لیونل مسی پس از حضور در اردوی تیم ملی آرژانتین در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ که با قهرمانی این تیم همراه بود نتوانسته بود به دلیل مصدومیت اینترمیامی را همراهی کند اما در بازی شب گذشته در زمین حضور داشت و ستاره بی‌چون و چرای تیمش بود که نقش مهمی را در کسب سه امتیاز این بازی ایفا کرد.

این ستاره آرژانتینی پس از پایان بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: دلم برای چنین شب‌هایی تنگ شده بود. ما باید همچنان به تلاش کردن برای رسیدن به اهدافی که در سر داریم و دستاوردهای مهمی که در نظر گرفته‌ایم تلاش کنیم.

وی افزود: حقیقت این است که من به‌خاطر گرما و رطوبت بالای میامی کمی خسته هستم. می‌خواستم برگردم و پس از مدتی طولانی بتوانم در زمین حضور داشته باشم.

کاپیتان اینترمیامی متذکر شد: می‌دانیم چه بازیکنانی در اختیار داریم و مصدومیت‌ها به ما ضربه زد و به همین دلیل نتوانستیم به خوبی رقابت کنیم. اما امروز نشان دادیم واکنش بسیار خوبی داریم و شایسته بردی که به دست آوردیم بودیم.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟