جام جهانی فوتسال - ازبکستان؛

اسپانیا زورش به قزاق‌ها نرسید/ آغاز درخشان افغان‌ها در جام جهانی

دهمین دوره جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ از دیروز ۲۴ شهریورماه در ازبکستان آغاز و تا ۱۵ مهر ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۱۲۵۹۸۲۵
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۰ 15 September 2024
|
1646 بازدید
|
۱
اسپانیا زورش به قزاق‌ها نرسید/ درخشش افغان‌ها مقابل نماینده افریقا
به گزارش تابناک، در روز دوم رقابت‌های جام جهانی فوتسال ازبکستان، از گروه D و ساعت ۱۶ تیم‌های اسپانیا و قزاقستان رو در روی هم قرار گرفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید و زور ماتادور‌ها به قزارق‌های شگفتی‌ساز نرسید. در این دیدار ژسوس گوردیلو برای اسپانیا گلزنی کرد و اورازوف هم تک گل قزاقستان را به ثمر رساند. در این دیدار که هیگیتا سنگربان برزیلی قزاق‌ها به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد تا نشان دهد چه نقش پررنگی در رقم خوردن نتیجه بازی داشته و مقابل یکی از بهترین تیم‌های حال حاضر فوتسال جهان عملکرد درخشانی از خود نشان داده است.  

قزاق‌ها که پیش از جام جهانی در دو دیدار تدارکاتی به مصاف تیم ملی ایران رفته بود و در بازی اول با نتیجه ۴ بر یک به برتری رسیده بود و بازی دوم هم یک به یک شده بود در این مسابقه برابر قهرمان دو دوره جام جهانی عملکرد فوق العاده ای داشت و در همان لحظات ابتدایی بازی به گل اول دست پیدا کرد. در حالیکه نیمه اول با اخراج یکی از بازیکنانش ۲ دقیقه ۴ نفره بازی کرده بود اما باز هم دروازه خود را بسته نگه داشت اما تیم قدرتمند اسپانیا در نهایت تک گل خورده را جبران کرد اما نتوانست به پیروزی برسد.

اسپانیا زورش به قزاق‌ها نرسید/ آغاز درخشان افغان‌ها در جام جهانی
همچنین در دیگر دیدار این گروه تیم‌های ملی لیبی و نیوزلند هم به مصاف هم رفتند که این مسابقه با نتیجه ۳ بر یک به سود نماینده افریقا به پایان رسید. در این دیدار محمد خمیس، محمد زریج و فارس ابوخاصم برای لیبی و یوردی دیتفورد برای نیوزلند گلزنی کردند.  با پایان روز نخست این گروه تیم لیبی در صدر جدول قرار گرفت.
اسپانیا زورش به قزاق‌ها نرسید/ درخشش افغان‌ها مقابل نماینده افریقا

اما در گروه C از ساعت ۱۶ افغانستان و آنگولا رو در روی هم قرار گرفتند که افغانستان رده سی‌ام فیفا با هدایت مجید مرتضایی سرمربی ایرانی خود و در اولین‌بار تجربه حضور جام جهانی تیم آفریقایی آنگولا را با ۶ گل در هم کوبید. آنگولای رده چهل و هفتمی در این دیدار اسیر تیم تاکتیکی افغان‌ها شد و ۶ بر ۳ نتیجه را واگذار کرد.

اکبر کاظمی، مهدی نوروزی، حسین محمدی، امید قنبری، فرزاد محمودی و رضا حسین‌پور موفق شدند برای افغانستان گلزنی کنند. گلزنان آنگولا هم آدریتو (۲ گل) و جواد صفر (گل به خودی) بودند.

در آخرین دیدار روز دوم این رقابت‌ها آرژانتین که عنوان پنجم جدول رده‌بندی فیفا را در اختیار دارد از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف اوکراین رده دوازدهمی رفت که این دیدار با نتیجه ۷ بر ۱ به سود آلبی سلسته به پایان رسید.

در این دیدار برای آرژانتین برندی، آریتا(۲ گل) و ماتیاس روزا و کریستین بروتو و بولو آلمانی((۲ گل) گلزنی کردند و برای اوکراین هم شوتورما گلزنی کردند.

با این نتیجه تیم آرژانتین در صدر جدول گروه C گروه قرار گرفت و افغانستان هم با ۳ امتیاز رده دوم را به خود اختصاص داده است.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
هادی یادگاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
تیم افغانستان خوب نتیجه گرفت ولی اسامی گلزنان این تیم اکبر کاظمی، مهدی نوروزی، حسین محمدی، امید قنبری و فرزاد محمودی است خیلی شبیه اسامی ایرانی ها هسند
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟