قدرت بازدارندگی موجب برقراری صلح می‌شود

رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: بالا رفتن توان بازدارندگی یعنی صلح؛ وقتی توان بازدارندگی بالا می‌رود یعنی صلح برقرار است.
کد خبر: ۱۲۶۰۵۲۹
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۰ 18 September 2024
|
1532 بازدید

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، امیر دریادار حبیب الله سیاری در ششمین نمایشگاه  کتاب صبح و جنگ در دافوس ارتش، اظهار کرد: هرچه توان دفاعی کشور بالا برود، توان بازدارندگی بیشتر می شود. توان بازدارندگی یعنی آنقدر توان دفاعی ما بالا باشد که کسی جرات حمله به ما را نداشته باشد.

وی افزود: بالا رفتن توان بازدارندگی یعنی صلح؛ وقتی توان بازدارندگی بالا می رود، صلح برقرار می شود. 

رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش تصریح کرد :همه باید تلاش کنیم تا صلح برقرار باشد ولی به قول امیرالمونین(ع) اگر صلح می خواهی آماده جنگ باش.

امیر سیاری در ادامه با بیان اینکه ارتش حدود 2.5 میلیون سرباز به جبهه اعزام کرد، افزود: 40 هزار شهید سرباز دادیم تا کشور و انقلاب حفظ شود. ما 40 هزار شهید سرباز دادیم تا این کشور و انقلاب و ارزش‌های ما حفظ شود و تودهنی محکمی به دشمن زدیم که دیگر بلند نشد.

رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به اینکه بهترین راه انتقال ارزش های دفاع مقدس هنر است، گفت: بعضی فیلم های سینمایی جنگ جهانی دوم را که مشاهده می کنیم، فکر می کنید برای دیروز است و چقدر با دقت به ابعاد می پردازند و همه ارزش ها را حفظ می کنند. وقتی از مسئولان و هنرمندان سوال می کنیم می گویند ساخت این نوع فیلم‌ها هزینه زیاد دارد، درست است هزینه زیاد دارد اما ارزش خیلی مهم‌تر است.

وی تاکید کرد: باید ارزش ها را منتقل کرد و نسل فعلی و آینده کشور را متوجه ارزش این کشور و جایگاه انقلاب و خون دادن قشر جوان در دفاع مقدس کرد که این خیلی مهم است. انتظار ما این است که به این موضوع توجه شود. قطعا ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مسیر آمادگی لازم را دارد که به هر طریق ممکن در خدمت عزیزان هنرمند باشد تا بتوانیم این موضوعات را بکشیم.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟