نتایج ظرفیت تکمیلی آزمون‌ استخدامی مشاغل دبیری و هنرآموز

نتایج ظرفیت تکمیلی (ثانویه) آزمون‌ استخدامی ویژه مشاغل دبیری و هنرآموز وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳ اعلام شد.
کد خبر: ۱۲۶۱۰۶۴
|
۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۳ 22 September 2024
|
451 بازدید

به گزارش تابناک به نقل از مهر، پیرو اطلاعیه‌ اعلام نتایج آزمون‌ استخدامی ویژه مشاغل دبیری و هنرآموز آموزش و پرورش در ۲۵ مرداد ۱۴۰۳، با عنایت به اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح و هماهنگی لازم برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز آموزش و پرورش در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳، به اطلاع داوطلبان مردود آزمون‌ مذکور می‌رسد که ظرفیت‌های خالی مانده سهمیه‌های ۲۵ درصد و ۵ درصد ایثارگران و ۳ درصد معلولین و آزاد با رعایت موارد ذیل، نتایج ظرفیت تکمیلی (ثانویه) اعلام می‌شود:

۱) کسانی به مرحله ارزیابی تکمیلی معرفی شده‌اند که حدنصاب‌های سه گانه (حیطه‌ها) را دارند و همچنین در مرحله قبلی، مردود نهایی آزمون هستند.

۲) افراد معرفی شده، علاوه بر واجد شرایط بودن در بررسی شرایط احراز، شرکت در فرایند ارزیابی تکمیلی و داشتن امتیاز ارزیابی در هر یک از حیطه‌ها، الزاماً باید دارای تاییدیه صلاحیت‌های عمومی گزینش نیز باشند.

۳) پذیرش نهایی با رعایت بند (د) بخش ششم صفحه ۴۵ دفترچه آزمون‌ مذکور از بین معرفی‌شدگان به وزارت آموزش و پرورش در سقف ظرفیت پذیرش خالی مانده و بر اساس نتیجه امتحان کتبی با وزن چهل (۴۰) درصد و ارزیابی تکمیلی با وزن شصت (۶۰) درصد بر اساس نمره مکتسبه افراد (نمره کل نهایی بالاتر) صورت گرفته است.

۴) گزینش و اعلام نتایج نهایی این مرحله، بدون لحاظ کردن سهمیه صورت گرفته است.

۵) گزینش نهایی در این مرحله با لحاظ کردن جنسیت انجام شده است.

۶) پذیرفته‌شدگان نهایی این مرحله، مکلفند تحت هر شرایط در مهلت تعیین شده (حداکثر تا روز دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳) به اداره کل آموزش و پرورش استان محل قبولی جهت ساماندهی مراجعه کنند. عدم مراجعه به منزله انصراف تلقی خواهد شد. مسئولیت عدم مراجعه نیز به عهده داوطلب خواهد بود.

۷) فهرست کد شغل‌محل‌هایی که ظرفیت آنها در آزمون‌ مذکور در سهمیه‌های ۲۵ درصد و ۵ درصد ایثارگران و ۳ درصد معلولین و آزاد خالی مانده، در اطلاعیه اعلام شده است.

۸) نتیجه ظرفیت تکمیلی ( ثانویه) آزمون استخدامی ویزه شغل آموزگاری در روز یکشنبه اول مهر ۱۴۰۳ در درگاه اطلاع رسانی سازمان ملی سنجش اعلام خواهد شد.

دفترچه کد شغل محل های دارای ظرفیت خالی برای اعلام نتایج ثانویه ( تکمیلی ) آزمون استخدامی مشاغل دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۳ آموزش و پرورش در سایت سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور منتشر شده است.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات