تشکیل کمیته‌ای تخصصی برای بررسی ایمنی معادن

در اطلاعیه شماره دو وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره حادثه معدن طبس اعلام شد: مقرر شد کمیته‌ای تخصصی به منظور بررسی استانداردهای ایمنی معادن در ایران و بازنگری موارد غیرکارآمد تشکیل شود.
کد خبر: ۱۲۶۱۲۸۰
|
۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۲ 23 September 2024
|
369 بازدید
|
۱

تشکیل کمیته‌ای تخصصی برای بررسی ایمنی معادن

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، مرکز روابط عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اطلاعیه شماه دو خود اعلام کرد: بار دیگر ضایعه درگذشت شماری از کارگران شرکت «معدن‌جو» طبس را به خانواده حادثه‌دیدگان، جامعه کارگری و همه مردم ایران تسلیت می‌گوییم و با بازماندگان ابراز همدردی می‌کنیم.

پیرو انتشار اطلاعیه شماره یک و پس از بررسی‌های اولیه حادثه رخ داده به اطلاع می‌رسانیم که وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی با استفاده از همه ظرفیت‌های قانونی، حقوقی و فنی خود برای شناسایی علت حادثه و احقاق حقوق بازماندگان و مصدومان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

تحقیقات به منظور واکاوی دلایل بروز این حادثه در سطوح مختلف انجام خواهد شد همچنین در پی دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مقرر شد کمیته‌ای تخصصی به منظور بررسی استانداردهای ایمنی معادن در ایران و بازنگری موارد غیرکارآمد تشکیل شود.

چنانکه وزیر کار در سفر به طبس تاکید کرده است مکانیزه کردن معادن به عنوان یکی از این رویکردهای کاهش مخاطرات و ارتقای استانداردهای ایمنی در معادن، مورد اهتمام جدی وزارتخانه خواهد بود.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
کمیته شامل اعضای با اهلیت هیچ نفعی برای کارگران نخواهد داشت.
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
به نظر شما در سفر رئیس جمهور به نیویورک، پزشکیان با رئیس جمهور آمریکا دیدار خواهد کرد؟