ناکامی سرخابی‌ها در لیگ نخبگان آسیا؛ پرسپولیس بخشنده بود، استقلال بخشنده تر!

دو نماینده ایران در لیگ نخبگان آسیا نتوانستند به پیروزی دست یابند. پرسپولیس به تساوی برابر پاختاکور ازبکستان رضایت داد و استقلال با ارائه یک بازی ضعیف مقابل السد قطر، بدون امتیاز زمین را ترک کرد.
کد خبر: ۱۲۶۲۹۰۶
|
۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۹ 30 September 2024
|
2111 بازدید
|
۳

ناکامی سرخابی ها در لیگ نخبگان آسیا؛ پرسپولیس بخشنده بود، استقلال بخشنده تر!

به گزارش تابناک ورزشی، تیم فوتبال پرسپولیس در دومین دیدار خود در لیگ نخبگان آسیا از ساعت 19:30 امشب (دوشنبه) در ورزشگاه شهدای شهرقدس به مصاف تیم پاختاکور ازبکستان رفت.
در این دیدار که قضاوت آن را عبدالله جمالی از کویت برعهده داشت، پرسپولیس خیلی زود به گل رسید و اولین کرنر در همان دقیقه اول بازی منجر به گل شد. درحالی که تنها 41 ثانیه از شروع بازی گذشته بود، ارسال کرنر توسط فرشاد احمدزاده با تاثیرگذاری خوب وحید امیری داخل محوطه شش قدم همراه شد و توپ به علی علیپور رسید و ضربه این بازیکن به طاق دروازه نظروف نشست و گل اول سرخپوشان به ثمر رسید.
دقیقه 44 الکسیس گندوز بعد از مهار توپ مرتکب اشتباه عجیبی شد و توپ در شرایطی خوب مقابل بازیکن پاختاکور قرار گرفت که ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت. در نهایت نیمه نخست با برتری شاگردان گاریدو به پایان رسید.
دقیقه 58 میهمان به خواسته اش رسید و دروازه پرسپولیس باز شد. دراگان سران با یک شوت زیبا گوشه دروازه پرسپولیس را هدف قرار داد و گل تساوی بازی را به ثمر رساند.
در نهایت شاگردان گاریدو نتوانستند به سه امتیاز این دیدار خانگی دست یابند و به کسب یک امتیاز بسنده کردند.
ترکیب پرسپولیس: الکسیس گندوز، میلاد محمدی، گئورگی‌ گولسیانی، حسین کنعانی، ایوب العلمود، مسعود ریگی، سروش رفیعی(۶۹-عیسی آل کثیر)، محمد خدابنده لو(۴۶-سعید صادقی)، وحید امیری(۶۹-اوستون اورونوف)، فرشاد احمدزاده(۵۸-سعید مهدی) و علی علیپور(۵۸-لوکاس ژوائو)
سرمربی: خوان کارلوس گاریدو
ترکیب پاختاکور: نازاروف، علیجانوف، ازمددینوف، عبدالله‌اف، حمرالیف، ادهمزاده، بوریف، صابرخوجایف، حمداموف(۷۳-خلدرخونوف)، جورا قوزیف و چران(۸۴-مرک)
مربی: کمال‌الدین تاجی‌اف
 ناکامی سرخابی ها در لیگ نخبگان آسیا؛ پرسپولیس بخشنده بود، استقلال بخشنده تر!


شکست آبی ها با گل‌ به خودی حسینی و پنالتی اکرم عفیف


در دیگر بازی امشب، تیم‌های فوتبال السد قطر و استقلال هم از ساعت 19:30 از سری رقابت های هفته دوم لیگ نخبگان آسیا در ورزشگاه جاسم بن‌ حمد قطر با قضاوت کیم جونگ هیوک از کره‌ جنوبی به مصاف هم رفتند.
دقیقه 13 استقلال تا آستانه رسیدن به گل پیش رفت. سانتر دقیق ابوالفضل جلالی با پرش و ضربه سر گوستاوو بلانکو به خطرناک‌ترین موقعیت استقلال تبدیل شد که برشم واکنش زیبایی از خود نشان داد و توپ را به کرنر فرستاد.
دقیقه 41 میزبان به گل رسید. ارسال توپ از نقطه کرنر با اشتباه عجیب سیدحسین حسینی که قصد داشت توپ را دفع کند، همراه شد. حسینی می خواست توپ را از روی سر بازیکن حریف مشت کند که در عین ناباوری دروازه آبی ها باز شد.
دقیقه 68 میزبان به اندوخته های خود افزود. پس از خطای پنالتی روزبه چشمی به روی اکرم عفیف، ستاره قطری خودش پشت توپ ایستاد و ضربه اش را به مرکز دروازه زد تا اختلاف افزایش یابد.
 استقلال در این دیدار به خصوص در نیمه دوم، نمایش بسیار ضعیفی داشت. تمام حواشی مدت اخیر و شکست در دربی پایتخت، تاثیر منفی روی روحیه و تمرکز کادرفنی و بازیکنان گذاشته بود و شاید این آخرین بازی آبی های پایتخت تحت هدایت جواد نکونام باشد.
ترکیب السد: مشعل برشم، بوعلام خوخی، پدرو میگل (22- طارق سلمان)، رومن سایس، پائولو اوتاویو، متئوس اوریبه، محمد کامارا، یوسف عطال (24- عبدالله الیزیدی)، اکرم عفیف، گیلرمه و رافا موخیکا
سرمربی: فلیکس سانچز
ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، ایمان سلیمی (46-  رافائل سیلوا)، روزبه چشمی (66- آرمان رمضانی)، سامان فلاح، ابوالفضل جلالی (66- میلاد زکی پور)، رامین رضاییان، دیدیر اندونگ، آرش رضاوند (66- گائل کاکوتا)،  مهرداد محمدی (46-  محمدحسین اسلامی)، جلال الدین ماشاریپوف و گوستاوو بلانکو
سرمربی: جواد نکونام
 
پرسپولیس مقابل پاختاکور به جز دقایق ابتدایی از آنچه انتظار می رفت به دور بود و استقلال هم یکبار دیگر هواداران خود را ناامید کرد. در واقع دو نماینده ایران در بازی های امشب خود در لیگ نخبگان آسیا، مقابل حریفان خود سختگیر نبودند؛ در این میان پرسپولیس بخشنده بود و استقلال بخشنده تر!

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
پرسپولیس تیم السد را نبره چه تیمی را می‌خواد ببرد؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
استقلال که وضغیت مبهمی داره حالا باختش به اسد و در قطر قابل توجیه هست اما پرسپولیس در مقابل پاختاکور مقل تیم محلات بازی کرد و تنها نکته مثبت بازی گزارش با مزه خیابانی بود که ارتباط چندانی هم به بازی نداشت!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
فکرکنم وقتش هواداران ازخجالتش درویش دربیان وگرنه بعدآ پشیمان خواهند شد
برچسب منتخب
# سید حسن نصرالله # لبنان # طبس
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟